Zolang je een opleiding kunt financieren, kun je aan een opleiding beginnenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nog iemand die kan bevestigen dat het zo is? Is wel belangrijk namelijk. Ferrari_tape dat stelde ik ook nergens. Kan op internet er niks over vinden dus neem aan dat het klopt dat je zovaak kan wisselen als je wil.
Ja dan moet je het laatste jaar van je studie (als die 4 jaar duurt en je hebt 4 jaar studiefinanciering) voor de helft zelf betalen bedoel je neem ik aan? Als de opleiding korter duurt hoort dat ook geen probleem te zijn lijkt me?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:15 schreef Sylvana het volgende:
Je mag zo vaak wisselen als je wilt, maar hou er wel rekening mee dat je dus minder lang stufi krijgt als je dat van februari-september nu voor niks gebruikt. Dan krijg je tijdens je opleiding dus een half jaar minder.
Je hebt totaal 4 jaar recht op stufi. Dus het ligt eraan hoe lang je al stufi hebt gehad en hoe lang de opleiding duurt. Als je 1 jaar gehad hebt, nu half jaar naast uitkering hebt, dan heb je nog 2.5 jaar tegoed bijvoorbeeld. Als opleiding dan nog 3 jaar duurt moet je half jaar zelf betalen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja dan moet je het laatste jaar van je studie (als die 4 jaar duurt en je hebt 4 jaar studiefinanciering) voor de helft zelf betalen bedoel je neem ik aan? Als de opleiding korter duurt hoort dat ook geen probleem te zijn lijkt me?
oké duidelijkquote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Je hebt totaal 4 jaar recht op stufi. Dus het ligt eraan hoe lang je al stufi hebt gehad en hoe lang de opleiding duurt. Als je 1 jaar gehad hebt, nu half jaar naast uitkering hebt, dan heb je nog 2.5 jaar tegoed bijvoorbeeld. Als opleiding dan nog 3 jaar duurt moet je half jaar zelf betalen.
Aangezien je als je op school zit geen uitkering kunt krijgen zou ik dus van feb-sept toch gewoon alleen met uitkering doen en dat half jaar stufi gewoon tijdens studie gebruiken. Maarja das mijn mening.
Ps: Er zijn ook maar weinig scholen die je ingeschreven laten als je nooit op komt dagen, dus weet sowieso niet of dat plan zou lukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |