haha domquote:
Heb hen ook al een tijd niet gezien, leven zij nog wel?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:34 schreef Tjacka het volgende:
toto is net als prom en taxi man.
maar dan heeft prom geen fok nu
Ik ook niet maar smaakt prima vreemd genoeg.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt prima. Ik snap enkel de combinatie sinaasappel en chocola nooit
Laatst postte taexon hier. Toen vroeg ik om pics met prom. Toen was hij weer weg.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb hen ook al een tijd niet gezien, leven zij nog wel?
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef Ezell het volgende:
Tjacka, vraag eens een ban aan voor Etsu. Is te lang geleden.
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef Ezell het volgende:
banaanvraag banquote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef Ezell het volgende:
Zeg dat dan ook eens, we horen alleen het negatievequote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Totaal niet, alleen over ongelooflijk domme statussen.
Ik kan me geen lievere meid wensen hoor maar soms...
Jammer, aardige kerel dat.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laatst postte taexon hier. Toen vroeg ik om pics met prom. Toen was hij weer weg.
Zewg ik toch nu.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook eens, we horen alleen het negatieve
jezelf slopenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:37 schreef Etsu het volgende:
ezell ik heb al 4 pennen in 2 dagen gesloopt, wat moet ik nu doen
ze niet meer in je anus stoppenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:37 schreef Etsu het volgende:
ezell ik heb al 4 pennen in 2 dagen gesloopt, wat moet ik nu doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |