het is dat jij geen btw?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die van mij ook. Het is dat jij geen btw anders had ik nu mijn nokia weer gepakt
Jij dan, geen hoofdletters en geen interpunctie.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
het is dat jij geen btw?
goed nederlands.
waarom hebben jullie fittie?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
het is dat jij geen btw?
goed nederlands.
"Het is dat jij geen btw?", goed Nederlands.*quote:Op woensdag 18 december 2013 16:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
het is dat jij geen btw?
goed nederlands.
Is dat echt het enige waar je me op neer probeert te halenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
het is dat jij geen btw?
goed nederlands.
ik heb geen fittie, dat had ik tegen iedereen gezegd die een zin verneuktquote:Op woensdag 18 december 2013 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom hebben jullie fittie?
ik probeer je niet neer te halen, dat had ik tegen iedereen gezegd die een zin verneuktquote:Op woensdag 18 december 2013 17:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is dat echt het enige waar je me op neer probeert te halen
is ook nie leuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb geen fittie, dat had ik tegen iedereen gezegd die een zin verneukt
Je deed het eerder ook al vandaag.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik probeer je niet neer te halen, dat had ik tegen iedereen gezegd die een zin verneukt
*Ikquote:Op woensdag 18 december 2013 17:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik probeer je niet neer te halen, dat had ik tegen iedereen gezegd die een zin verneukt
wel interpunctie, geen hoofdletters. soms ook wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij dan, geen hoofdletters en geen interpunctie.
Druppel, emmer. Ik ben een gevoelige jongen man en mijn Germaanse afkomst was het enige wat mijn leven nog zin gaf.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een ontzettende zak.
Weet je, zo goed was je Germaanse accent niet eens.
misschien is cachet wel ziek, wat denk jij nou?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:02 schreef Jhali het volgende:
[..]
wel interpunctie, geen hoofdletters. soms ook wel.ben ziek, geen zin om moeite te doen.
kans is groot.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
misschien is cachet wel ziek, wat denk jij nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |