Moest zo hard lachen dat ik mijn hond niet eens kon vertellen dat hij niet in mijn voet moest bijten. Maar hij spreekt toch geen Nederlands, dus het maakt weinig uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
je bent zelf niet
(doe ik het goed????)
OHMYYYYYYYGGGGGGGGGGGGGODJEEEquote:Op woensdag 18 december 2013 16:01 schreef Ezell het volgende:
ik ben folders aan het kijken
OMG DE BART SMIT!!!!!
toiletdamequote:Op woensdag 18 december 2013 16:01 schreef Elan het volgende:
Jhali voor welke functie heb je gesolliciteerd?
Dat is stiekem wel grappig.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:02 schreef Jhali het volgende:
ik denk eigenlijk van niet want ik noemde een aantal werkzaamheden waar ik dacht van te kunnen leren die ze daar doen, en toen vroeg ze van ''oke, en weet je verder wat voor werk wij allemaal doen???''
en toen zat ik echt van eeeehhh nee. terwijl we midden in een hok zaten met allemaal administratie mappen overalwas ik dus de administratie vergeten
Ik las het ook ja. Daarna meteen gelezen dat Ryan G. en Eva M. even een relatiepauze inlassen. Schokkend nieuws.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Van ene Jennifer Lawrence mag je niemand dik noemen omdat het kwetsend kan zijn.
Bij deze vind ik jullie allemaal volslank.
stage reisbureauquote:Op woensdag 18 december 2013 16:01 schreef Elan het volgende:
Jhali voor welke functie heb je gesolliciteerd?
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:02 schreef Jhali het volgende:
ik denk eigenlijk van niet want ik noemde een aantal werkzaamheden waar ik dacht van te kunnen leren die ze daar doen, en toen vroeg ze van ''oke, en weet je verder wat voor werk wij allemaal doen???''
en toen zat ik echt van eeeehhh nee. terwijl we midden in een hok zaten met allemaal administratie mappen overalwas ik dus de administratie vergeten
hahaha ja, 100 keer doorbladerenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
was altijd zo leuk met sinterklaas vroeger
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik las het ook ja. Daarna meteen gelezen dat Ryan G. en Eva M. even een relatiepauze inlassen. Schokkend nieuws.
http://www.nu.nl/achterkl(...)teunbetuigingen.htmlquote:Albert Verlinde onder de indruk van steunbetuigingen
Nu Onno Hoes onder vuur ligt, staat Albert Verlinde plots ook in het middelpunt van de belangstelling. "Ik ben onder de indruk van de hoeveelheid steunbetuigingen die ik krijg."
Dat zegt de presentator tegen het AD.
Hoewel er eerder relaties kapot zijn gegaan doordat RTL Boulevard onthullend nieuws bracht, vindt Verlinde deze situatie anders.
"Er is één groot verschil: ik heb altijd contact met hen gehouden toen ze onderwerp van gesprek waren. Omdat ik ervan overtuigd ben dat hoe vervelend het ook is, zij er ook hun gevoelens bij hebben."
"Ik ben dan ook verbijsterd dat me nu vanuit de hoek van Evert Santegoeds, die dit maar blijft aanzwengelen, slechts één keer iets is gevraagd. Of ze mij mogen spreken voor het grote kerstinterview. Ik hoef niet uit te leggen wat mijn antwoord was."
Leedvermaak
Volgens de presentator is hij nu ineens het mikpunt van spot, iets wat hij niet kan begrijpen. "Onno heeft zijn eigen verantwoordelijkheid en wat hij heeft gedaan is niet slim. Ik heb niks fout gedaan, maar er wordt nu wel een sfeer gecreëerd alsof dat wel zo is. Er blijft alleen leedvermaak over."
"We hebben na de foto waarop Onno zoende met Ruud Schepers meteen een verklaring uitgebracht waarin we openheid van zaken hebben gegeven. Steeds weer komt Evert met 'onthullingen' maar het is allemaal geen nieuws", zegt Verlinde.
"Die jongen waar hij nu weer mee op de proppen komt? Totale onzin. Ze sparen dingen op om elke dag weer met iets te komen. Het is nu op mijn persoon gericht. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind."
ze lijkt op een barbiequote:Op woensdag 18 december 2013 16:05 schreef Rodawa het volgende:
Jennifer Lawrence heeft overigens best een schattige bolle toet, zie ik nu.
[ afbeelding ]
10/10 zou d'r knuffelenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:05 schreef Rodawa het volgende:
Jennifer Lawrence heeft overigens best een schattige bolle toet, zie ik nu.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |