De vloerverwarming blijft dan inderdaad ook meedraaien. Je zult de openhaardstand iedere keer opnieuw moeten activeren. Als je een buitensensor aansluit zal de regeling in openhaardstand als weersafhankelijke regeling gaan functioneren.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef s--mulder het volgende:
Als ik het goed begrijp blijft de vloerverwarming dan actief op de temperatuur voordat de openhaardstand werd ingeschakeld.
De ruimte wordt dan dus verwarmd door de openhaard en de vloerverwarming, terwijl ik de openhaard ook een beetje zie als energie besparing en de vloerverwarming uitschakelt.
Moet de openhaardstand iedere keer wanneer de openhaard aanstaat handmatig ingeschakeld worden?
Dat werkt niet, je kan geen iSense thermostaat combineren met een aan/uit contact, wil je met twee thermostaten gaan werken kan alleen maar met aan/uit thermostaten.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef naaa het volgende:
Ik zou die iSene lekker boven plaatsen en dan voor de vloerverwarming beneden, in de leidingen naar de verdeler,
een zoneklep plaatsen waarop een thermostaat word geplaatst voor in de woonkamer.
Eventueel met 'terugmeld contact' naar de ketel om te zorgen dat die ook daadwerkelijk aanspringt.
Maakt niet uitquote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef s--mulder het volgende:
Is zone 2 in de afbeelding de vloerverwarming (ivm de drukregelaar) of maakt dat niet uit?
Als je een buitenvoeler aansluit op de Calenta en van de iSense een WA-regeling maakt,quote:Op woensdag 18 december 2013 20:41 schreef exlurker het volgende:
Dat werkt niet, je kan geen iSense thermostaat combineren met een aan/uit contact, wil je met twee thermostaten gaan werken kan alleen maar met aan/uit thermostaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |