En wat als mijn NIEUWE abonnement al is ingegaan, nieuwe hoeveelheid internet, belminuten, sms, nieuw maand bedrag. wat ik dus 2,5 jaar ga betalen, dat maandbedragquote:Op woensdag 18 december 2013 11:09 schreef aTastyCookie het volgende:
Niks genaaid, is altijd zo, ook bij Hi, je hebt een nieuw abbo afgesloten dat ingaat NA dat je oude is afgelopen. TS moet beter lezen
Thanks!! zal kijken wat ik kan doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:52 schreef Zapata het volgende:
Ik had precies hetzelfde, 3 maand voor het eind verlengd, op mijn contract staat ook gewoon een jaar en toch is het opeens 1 jaar plus 3 maand. Hi kon ook zogenaamd niks voor mij doen.
De verkoper (verlenger) melde uiteraard ook niet dat de overige 3 maand er bij werden opgeteld.
Ik heb een topic op klachtkompas gemaakt en het is opgelost.
klacht: maandquote:Op woensdag 18 december 2013 10:52 schreef Zapata het volgende:
Ik had precies hetzelfde, 3 maand voor het eind verlengd, op mijn contract staat ook gewoon een jaar en toch is het opeens 1 jaar plus 3 maand. Hi kon ook zogenaamd niks voor mij doen.
De verkoper (verlenger) melde uiteraard ook niet dat de overige 3 maand er bij werden opgeteld.
Ik heb een topic op klachtkompas gemaakt en het is opgelost.
Heb je nou je abo verlengd of heb je een nieuw abo afgesloten en het oude afgekochtquote:Op woensdag 18 december 2013 11:11 schreef Maadie het volgende:
[..]
En wat als mijn NIEUWE abonnement al is ingegaan, nieuwe hoeveelheid internet, belminuten, sms, nieuw maand bedrag. wat ik dus 2,5 jaar ga betalen, dat maandbedrag
je hebt wel gelijk ja, maar voor je andere abonnement heb je maar 1,5 jaar betaald, als het goed is zou je eerst die oude af moeten betalen tot de 2 jaar voorbij is maar ik weet niet hoe dat precies zit.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:11 schreef Maadie het volgende:
[..]
En wat als mijn NIEUWE abonnement al is ingegaan, nieuwe hoeveelheid internet, belminuten, sms, nieuw maand bedrag. wat ik dus 2,5 jaar ga betalen, dat maandbedrag
Verlengd, en het oude stopte, en omdat ik een lease toestel had, kon ik kiezen om het toestel in te leveren of over te nemen voor de 2e hands dagwaarde. dit heeft er niet veel mee te maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Heb je nou je abo verlengd of heb je een nieuw abo afgesloten en het oude afgekocht
Als jij het zegt.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:17 schreef Maadie het volgende:
[..]
dit heeft er niet veel mee te maken.
Martijn het zwijn, hihahoquote:Op woensdag 18 december 2013 11:22 schreef TwentyFourr het volgende:
Hé Martijn wat leuk dat je ook een account hebt gemaakt.
Groetjes Jaap (24r)
Dan is het ook geen verlengen.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:00 schreef Maadie het volgende:
voorbeeld: als mijn eerste abonnement 10 euro was, en mijn abo die ik verlengt heb 30, en ik 6 maand van te voren mag verlengen, en dan 2,5 jaar het nieuwe abo betaal, en dus het laatste half jaar van mijn oude contract 30 euro ipv 10. klopt dit niet echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |