quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.STONER-MEETING 2.0:
Poll: Datum voor een volgende meeting
• Zaterdag 25 Januari
• Zondag 26 Januari
• Zaterdag 1 Februari
• Zondag 2 Februari
• Zaterdag 8 Februari
• Zondag 9 Februari
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Een goede shop in Utrecht is een shop die goede wiet enz verkoopt.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:26 schreef terrorsjaak het volgende:
Wat is een goede shop in Utrecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 18 december 2013 02:31 schreef Amarantha het volgende:
Haha de TT..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
Flauwquote:Op woensdag 18 december 2013 02:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een goede shop in Utrecht is een shop die goede wiet enz verkoopt.
Haha de TT..Om dan vervolgens de vingers af te likken om de heerlijke aroma's te proeven van de rode wanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oke sorry nasty.![]()
Haha de TT..Ik ben de kapitein die vaart op een rode zee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 02:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben de kapitein die vaart op een rode zee.
quote:
Morgen even kijkenquote:Op woensdag 18 december 2013 03:22 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Kennen jullie deze gast?
Uitzending Gemist: O' Hanlons Helden
Wat een baas is dit. Hij gaat op reis in het spoor van ontdekkingsreizigers. Echt heerlijk om stoned te kijken...
Cool! Ik draai me laatste en kijk nog een aflevering. Zou zo cool zijn om in die tijd te leven, een beetje als Europeaan de wereld veroveren. Op zo een boot stappen en een totaal nieuwe wereld ontdekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |