Dat wel maar toch mis je zijn aanwezigheid en rare topics.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tong is best een kutuser
Sja voornamelijk kuttopics. En verder zit hij in VBL en als ik ergens niet te vinden ben is het daar welquote:Op woensdag 18 december 2013 02:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat wel maar toch mis je zijn aanwezigheid en rare topics.
Alleen maar hooligans daar ook. Ik zou daar ook niet komen.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sja voornamelijk kuttopics. En verder zit hij in VBL en als ik ergens niet te vinden ben is het daar wel
VBLquote:Op woensdag 18 december 2013 02:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sja voornamelijk kuttopics. En verder zit hij in VBL en als ik ergens niet te vinden ben is het daar wel
Sowieso praten over voetbalquote:Op woensdag 18 december 2013 02:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alleen maar hooligans daar ook. Ik zou daar ook niet komen.
Ik zit de laatste tijd heeel weinig op fok want druk met studie enz. Ik zat heel veel in radio49 en TVSC . En ik ben webloggerquote:Op woensdag 18 december 2013 02:54 schreef Elan het volgende:
[..]
VBL
Kutste gedeelte van Fok
Waar post jij zoal dan? Of geen sc?
Raar ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sowieso praten over voetbalDat spel is altijd hetzelfde hoe kan je dat boeiend blijven vinden
[..]
Ik zit de laatste tijd heeel weinig op fok want druk met studie enz. Ik zat heel veel in radio49 en TVSC . En ik ben weblogger
Ik mis het niet zoveel. ik mis eerder jellereppe die kutmocroquote:Op woensdag 18 december 2013 02:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat wel maar toch mis je zijn aanwezigheid en rare topics.
Gewoon zwemmen voor conditie. Sport kijken vind ik niks aanquote:Op woensdag 18 december 2013 02:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Raar ja.
Wat doe je dan voor sport? Ik zit op curling best tof.
Je bent zelf kutmocro.quote:Op woensdag 18 december 2013 03:00 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik mis het niet zoveel. ik mis eerder jellereppe die kutmocro
Van november tot maart ja. Gewoon bij de plaatselijke ijsbaan. Het is echt leuk hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 03:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon zwemmen voor conditie. Sport kijken vind ik niks aan
En kun je op curling zitten
Welke mocro?quote:Op woensdag 18 december 2013 03:00 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik mis het niet zoveel. ik mis eerder jellereppe die kutmocro
Overdag wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 03:01 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Hallotjes zijn er mooie dames aanwezig?
tijdje geweest sinds ik was in de date-scene
Hoe regel ik er een zonder te betalen?quote:Op woensdag 18 december 2013 03:06 schreef Tjacka het volgende:
Er zijn echt heeel veel knape chicks hier, serieus.
Crack. Dan verschillen wij duidelijk van smaak.quote:Op woensdag 18 december 2013 03:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ownee die is mod nu.
Weet haar naam ff niet vriendin van Tschok?
Crack is niet lelijk gekkie.quote:Op woensdag 18 december 2013 03:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Crack. Dan verschillen wij duidelijk van smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |