Hoezo? Ins en Cachie doen het wel toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 02:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon drinken anders hoor. Voor jullie ook leuker.
Cachie twijfelt. En bij twijfel niet doen tochquote:Op woensdag 18 december 2013 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ins en Cachie doen het wel toch?
Zekerquote:Op woensdag 18 december 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten sushi om is Japans eten sowieso een plus.
Geen idee. Teriyaki is echt heerlijk inderdaadquote:Op woensdag 18 december 2013 02:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker
Teriyaki is goed te eten, of die dure biefstuk. Al is dat niet echt japans zeker?
Nee sowieso. En als je je slecht voelt ook niet trouwens.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Cachie twijfelt. En bij twijfel niet doen toch
Nooit last van gehad.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee sowieso. En als je je slecht voelt ook niet trouwens.
Ze zeggen hetquote:
Geen idee maar hij is sinds 4 december al afwezigquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 02:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij?
Ik niet, ik kan niet slapen
Ook en tong ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij?
Ik niet, ik kan niet slapen
Er was iemand ernstig ziek in zijn naaste omgeving postte hij.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee maar hij is sinds 4 december al afwezig
Tong is best een kutuserquote:Op woensdag 18 december 2013 02:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Er was iemand ernstig ziek in zijn naaste omgeving postte hij.
Misschien even flink naar de fles gegrepen?
Tong = FOK!
Mooie post elan.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Er was iemand ernstig ziek in zijn naaste omgeving postte hij.
Misschien even flink naar de fles gegrepen?
Tong = FOK!
Chill voor julliequote:
Dit staat genoteerd. Bereid je maar voor wanneer Tong terugkomtquote:Op woensdag 18 december 2013 02:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tong is best een kutuser
Ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tong is best een kutuser
Ach dat weet hij wel van mijquote:Op woensdag 18 december 2013 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit staat genoteerd. Bereid je maar voor wanneer Tong terugkomt
En nu slapen. Dag vrinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |