liefquote:Op woensdag 18 december 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ik zag net Salma Hayek een dansje doen in mijn film
[..]
[ afbeelding ]Hier nog wat puppy's voor het slapen dan.
Graag.quote:
Graagquote:Op woensdag 18 december 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
Ik heb wijn hier op tafel staan. Kan opdrinken. Zal ik doen? Alcoholist in spé.
Gaat je goed af dat slapen zo te zienquote:
Jij gaat helemaal de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
Ik heb wijn hier op tafel staan. Kan opdrinken. Zal ik doen? Alcoholist in spé.
Helemaal niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal de verkeerde kant op.
Ik heb al een afspraak gemaakt bij de kliniek, je kan morgen terechtquote:
Natuurlijk, want ze is whatsappen met mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat je goed af dat slapen zo te zien
Je rebelse levenswijze heeft nu dus ook al een slechte invloed op anderequote:Op woensdag 18 december 2013 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Natuurlijk, want ze is whatsappen met mij.
ik lig al in bed met mobiel. Het is een vooruitgangquote:Op woensdag 18 december 2013 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Graag.
[..]
Graag
[..]
Gaat je goed af dat slapen zo te zien
Duracellquote:Op woensdag 18 december 2013 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je rebelse levenswijze heeft nu dus ook al een slechte invloed op andereHet is dat mijn batterij zojuist is overleden.
laad hem weer opquote:Op woensdag 18 december 2013 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je rebelse levenswijze heeft nu dus ook al een slechte invloed op andereHet is dat mijn batterij zojuist is overleden.
Ik kan dit niet meer goedkeuren. Ik stel een interventie voor.quote:
Man, ga toch je moeder pesten.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan dit niet meer goedkeuren. Ik stel een interventie voor.
Tjacka zullen wij dan ook maar even whatsappen. We moeten toch meedoen met de menigte. Oplader is inmiddels gepakt.quote:
De mooie clip compenseert de muziek welquote:Op woensdag 18 december 2013 01:16 schreef Divje het volgende:
Ik ga helemaal kapot hier
Bomberjacks, hond + skippybal, vage shit
oke whatsapp maar als je klaar bentquote:
De kans dat ik bij jou uitkom is niet heel groot alleen. Er zijn best veel beschikbare nummerquote:Op woensdag 18 december 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
[..]
oke whatsapp maar als je klaar bent
ga op je gevoel afquote:Op woensdag 18 december 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kans dat ik bij jou uitkom is niet heel groot alleen. Er zijn best veel beschikbare nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ga op je gevoel afLr is een knappe boySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Die zangeres bevalt me heel erg qua uiterlijk. Mohquote:Op woensdag 18 december 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De mooie clip compenseert de muziek wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |