Voor viertienjarigen jaquote:Op woensdag 18 december 2013 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij gaat alleen voor viertienjarigen?
Dan zul je Elle Fanning moeten hosselen.quote:
zou doenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zul je Elle Fanning moeten hosselen.
Hmm ik zag net Salma Hayek een dansje doen in mijn filmquote:Op woensdag 18 december 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou 13 is wel erg overdreven![]()
Maar laat jouw perfecte onbereikbare vrouw eens zien.
quote:
Erg jammer inderdaadquote:Op woensdag 18 december 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik niet meer maken opleidingsgebonden
Ze ziet eruit alsof ze 18 is, minstensquote:
Bijna legaal.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad
[..]
Ze ziet eruit alsof ze 18 is, minstens
quote:
Wat niet weet wat niet deert.quote:
Hmm, fout is een te groot woord. Al moet je het wel heel zeker weten gezien alle kritiek welke je over je heen krijgt.quote:
Ja dat bedoel ik niet. Dat je meteen zegt dat dat fout klinkt. Spelen wel heel wat meer factoren mee dan die 2 getallenquote:
Present.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik niet. Dat je meteen zegt dat dat fout klinkt. Spelen wel heel wat meer factoren mee dan die 2 getallen![]()
Hij kan net 20 zijn geworden, zij kan bijna 16 zijn. Hij kan kinderlijker zijn mentaal en zij volwassener zodat ze nog op redelijk dezelfde golflengte zitten.
En ook al is dat ook nog niet het geval. Who cares
Wanneer is je verjaardag?quote:Op woensdag 18 december 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil deze mok.
[ afbeelding ]
JA HET GAAT NIET ALLEEN MAAR OVER JOU HEURRquote:
ALSOF DE WERELD NIET ALLEEN OM MIJ DRAAIT JEZUSquote:Op woensdag 18 december 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JA HET GAAT NIET ALLEEN MAAR OVER JOU HEURR
Al denkt 80% daar anders over waardoor je er wel echt achter moet staan zoals ik al stelde. Om over ouders nog maar te zwijgenquote:Op woensdag 18 december 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
Mensen zouden zich daar wat minder druk om moeten maken, als het nou echt een proportioneel groot verschil is a la. Maar die paar jaartjes. Maakt echt niet uit.
Baasquote:
oh dan kunnen ze weer terugquote:Op woensdag 18 december 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BaasZe vallen wel klein uit, dus
Dat je het weet
Ja klopt. Ik heb altijd jongere vriendinnen gehad, nooit echt problemen. Leeftijdsverschil viel meestal ook wel meequote:Op woensdag 18 december 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al denkt 80% daar anders over waardoor je er wel echt achter moet staan zoals ik al stelde. Om over ouders nog maar te zwijgen
Geen ervaring mee overigens, een goede vriend wel.
Ik zal het onthouden, wacht nog met kopen van mok x.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
16 april. 4 dagen voor Hitler, 8 na Xcachet.
Nah, moet je er gewoon uitlopenquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, wacht nog met kopen van mok x.
16 april, maakt mij dat ouder of jonger dan jij?quote:Op woensdag 18 december 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb altijd jongere vriendinnen gehad, nooit echt problemen. Leeftijdsverschil viel meestal ook wel mee
Sofie is een antroposofische muts die denkt iets te weten over filosofie.quote:
Post eens preview.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:06 schreef Ezell het volgende:
De wereld van Ezell
Dat zou echt een verdomd goede film zijn.
Jonger.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
[..]
16 april, maakt mij dat ouder of jonger dan jij?
Juist niet toch? Herinner mij die film nauwelijks. Ooit met filosofie gekeken. Laatste uur op vrijdag.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sofie is een antroposofische muts die denkt iets te weten over filosofie.
FiloSofie hihaho
Over tien maanden pas.quote:
Ik heb mijn kaarten alvast besteld.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Juist niet toch? Herinner mij die film nauwelijks. Ooit met filosofie gekeken. Laatste uur op vrijdag.
[..]
Over tien maanden pas.
Mijn verhalen worden gek genoeg altijd zwartgallig na verloop van tijd net als mijn tekeningenquote:
Nee ik lul maar watquote:Op woensdag 18 december 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Juist niet toch? Herinner mij die film nauwelijks. Ooit met filosofie gekeken. Laatste uur op vrijdag.
[..]
Over tien maanden pas.
Oh ik bedoelde of je nog wou?quote:Op woensdag 18 december 2013 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Amstel helaas, was in de aanbieding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |