Neequote:
Ik ben trots op je. Onze band is nog pril maar ik wil je nu al het beste toewensen deze nacht.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:37 schreef Rodawa het volgende:
Ik gooi nog even wat speculaasbrokken in mijn mik en ga daarna slapen.
Nouja, eerst nog even de tanden goed afraggen met aquafresh, natuurlijk.
Welterusten allemaal.
doe een nieuwequote:
watjequote:Op woensdag 18 december 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeIk en m`n dramaeter zijn
Ik lust geen sla dus
Als we het zo bekijken zal de vloer onder de boom leeg blijven hierquote:Op woensdag 18 december 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor mij graag Morgan Saylor, Kaya Scodelario en Emma Watson in mijn bed graag. Omdat het bijna kerst is
Er waren vanmiddag/avond weer wat users ongesteld. Wellicht had ik toch beter hier de OP kunnen veranderen in een stuk tekst over de vrouwelijke menstruatie in plaats van op VBL.quote:
#FreeJimboquote:
Ja, ik ben echt ergquote:
doequote:
Zo oud als het internet zelf, maar wel geniaalquote:Op woensdag 18 december 2013 00:37 schreef supersof het volgende:
kijk dit
https://www.facebook.com/(...)90571&type=2&theater
Nee, dan zet ik dat zelf neer.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
doe
Tjacka is de beste mod x grtd
oud maar goudquote:Op woensdag 18 december 2013 00:37 schreef supersof het volgende:
kijk dit
https://www.facebook.com/(...)90571&type=2&theater
doe danquote:Op woensdag 18 december 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, dan zet ik dat zelf neer.
Dat doe ik mijzelf niet aan.
Ze speelt in Homeland. En daar in die serie is ze knapper dan in het echt jaquote:Op woensdag 18 december 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
Ik ging Morgan Saylor googlen omdat haar naam geen belletje deed rinkelen.
Make-up verpest dat kind.
ik doe wel supersof is een debielquote:Op woensdag 18 december 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
doe dan
xcachet, ezell en sof zijn lief
ja doequote:Op woensdag 18 december 2013 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik doe wel supersof is een debiel
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik doe wel supersof is een debiel
Ik herkende haar. Maar wel echt zonde.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze speelt in Homeland. En daar in die serie is ze knapper dan in het echt ja
jammerquote:
Ik heb altijd praatjes. Die praatjes gaan mij nog eens de kop kosten hier.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:42 schreef Divje het volgende:
Tjacka gaat aan het bier en krijgt direct praatjes
Wel lieve praatjes. En je hebt gelijk denk ikquote:Op woensdag 18 december 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb altijd praatjes. Die praatjes gaan mij nog eens de kop kosten hier.
Inderdaad, klootzak. Je hebt mijn band met Mirjan en Yvonne grondig verziekt.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb altijd praatjes. Die praatjes gaan mij nog eens de kop kosten hier.
en nu?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg het niet echt warm of koud van Morgan Saylor en dat nog los van hoe jong ze eruit ziet.
Haar moeder in de serie is ook niet verkeerd hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg het niet echt warm of koud van Morgan Saylor en dat nog los van hoe jong ze eruit ziet.
Sowieso.quote:
Trustenquote:
Ik zou haar niet veel ouder dan 13 inschatten. Hoeft niet uit te maken, maar als ik dan toch naar perfecte, onbereikbare vrouwen zoek.quote:
Truste weifeiquote:
Het zegt me nietsquote:Op woensdag 18 december 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
Laten we het aan Stuart vragen. Die heeft hier wel verstand van.
Stuart, wat vind jij van Morgan Saylor?
Nou 13 is wel erg overdrevenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou haar niet veel ouder dan 13 inschatten. Hoeft niet uit te maken, maar als ik dan toch naar perfecte, onbereikbare vrouwen zoek.
[..]
Truste weifei
19 is ze toch inmiddels?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou 13 is wel erg overdreven![]()
Maar laat jouw perfecte onbereikbare vrouw eens zien.
Jupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |