#viesdikquote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef QuistNix20 het volgende:
Zal ik nog een grote kapsalon gaan halen? Of gewoon 2?
Hashimoto ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee want Smith kan Taylor goed tegenstand bieden.
Keep on dreaming.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee want Smith kan Taylor goed tegenstand bieden.
Engelsen en talenten bombarderenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Grootste talent na MvG van de PDC he
M Smith is echt een geniale speler jaquote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Engelsen en talenten bombarderen. Wat een intens treurige zooi is dat toch dan. Monk is een geniale speler, Hubbard is een geniale speler etc.
Dat geloof en weet ik ook wel hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
M Smith is echt een geniale speler jaLet nou maar op
Heeft hem zelfs al paar keer verslagen in zijn eerste jaar bij de eckte mannenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat geloof en weet ik ook wel hoor. Alleen geloof ik niet dat hij Taylor aan het zweten krijgt.
Een geniale speler begint niet al met lopen als hij zijn 3e pijl nog aan het gooien is.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
M Smith is echt een geniale speler jaLet nou maar op
Op het podium is het toch anders. Bij winst vandaag wat aannemelijk is, klimt hij naar de 30e plek op de wereldranglijst.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heeft hem zelfs al paar keer verslagen in zijn eerste jaar bij de eckte mannenop de vloer dan.
Vloer is qua niveau moeilijker hequote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het podium is het toch anders. Bij winst vandaag wat aannemelijk is, klimt hij naar de 30e plek op de wereldranglijst.
Moet het allemaal nog maar zien.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vloer is qua niveau moeilijker heNiveau is veel hoger alleen de spanning ietwat minder. Doet niets af aan zulke prestaties.
Taylor heeft aandelen in de PDC dus bepaalt mede de regels hequote:Op woensdag 18 december 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet het allemaal nog maar zien.
Vind het sowieso intens treurig dat Taylor al sinds vrijdag niet meer gegooid heeft en dan vrijdag weer moet, en smith maar 2 dagen rust heeft.
Als het gewoon eerlijk is, schalen ze de spelers een beetje dicht bij elkaar in. Had Smith imo op zaterdagmiddag/avond moeten gooien.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Taylor heeft aandelen in de PDC dus bepaalt mede de regels he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |