Spannendquote:Op woensdag 18 december 2013 14:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ben wel benieuwd wat het dit jaar weer is
Natuurlijk kan het een foutje zijn maar hoe kom ik daar achter? Zal ik ze opbellen om te vragen waar de rest blijft?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kan t geen foutje zijn?
Ik hoorde van de week dat wij geen kerstpakket krijgen
Ik weet niet hoor, maar ik heb nog nooit, NOOIT meegemaakt dat personeel liever een buffet heeft dan een pakketquote:Op woensdag 18 december 2013 14:54 schreef tombolafan het volgende:
En ja stom gedoe, er was "unaniem door het personeel besloten dat ze liever een buffet hadden" want t was óf buffet óf pakket ivm crisis...En lekker unaniem, onze hele afdeling heeft geen inspraak gehad
ik ook nietquote:Op woensdag 18 december 2013 14:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik heb nog nooit, NOOIT meegemaakt dat personeel liever een buffet heeft dan een pakket
Wat zou ik moeten informeren bij het asiel dan? Ik ga toch niet vragen hoe het zitquote:Op woensdag 18 december 2013 15:48 schreef Cat22 het volgende:
Geen kerstpakket![]()
En als je ze wel doet moet je geen verschil maken. Maar misschien is het idd een vergissing oognip? Heb je al geïnformeerd bij dat andere gastgezin of bij het asiel?
Ik krijg voor mijn opvangen geen pakket.Kan wel naar de feestavond maar daar heb ik dan weer niet zo'n zin in. Maar ik vind het prima, hebben ze weer meer voor de beestjes.
En met de twee pakketten die ik krijg moet ik ook niet klagen.
Pakket van baas 1 is al binnen (zelf kantoor ingesjouwd, alle 70 stuks). Wel weer een leuke, italiaans tintje. Inmiddels heb ik dat thuis en ik heb al één bord kapot laten vallen.
Pakket 2 wordt morgen op een feestavond uitgereikt maar dan kan ik niet dus die haalt collega op.![]()
Kerstkaarten klaar en op de bus en twee rozijnenbollen gehaald
Waarom niet? Ik weet niet hoe je contacten daar zijn, maar je lijkt het wel vervelend te vinden dat er verschil is/lijkt te zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten informeren bij het asiel dan? Ik ga toch niet vragen hoe het zitVind ik ook niet netjes, zeker omdat het maar een extraatje is.
Hm ja, je hebt op zich wel een punt en ik ben heel benieuwd of het een foutje is of dat het is omdat ik bijv. 'te weinig' gedaan heb dit jaar. Kan wel een mailtje sturen naar het asiel, vind het alleen zo ondankbaar staanquote:Op woensdag 18 december 2013 16:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik weet niet hoe je contacten daar zijn, maar je lijkt het wel vervelend te vinden dat er verschil is/lijkt te zijn.
Als je iemand daar kent en kunt informeren hoe het kerstpakkettenbeleid in elkaar steekt hoor je of dat er een foutje is gemaakt of dat er werkelijk verschil is. En weet je of je je nu terecht gepasseerd voelt of niet.
Als men verschil maakt vind ik het echt een rare zaak, kerstpakketten zijn een extraatje, maar ik heb nog nooit gehoord voor verschillende waarde van pakketten in één organisatie, zeker niet als de betrokkenen precies hetzelfde werk doen.
Waarom? Ik vind het ondankbaar om verschillende pakketgroottes uit te delen aan vrijwilligers die exact hetzelfde werk doen!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hm ja, je hebt op zich wel een punt en ik ben heel benieuwd of het een foutje is of dat het is omdat ik bijv. 'te weinig' gedaan heb dit jaar. Kan wel een mailtje sturen naar het asiel, vind het alleen zo ondankbaar staan
Als t je zo ontzettend hoog zit al hoe het nu overkomt hier dan moet je er naar vragen.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten informeren bij het asiel dan? Ik ga toch niet vragen hoe het zitVind ik ook niet netjes, zeker omdat het maar een extraatje is.
Oeh leuk!quote:Op woensdag 18 december 2013 17:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een koffertje gekregen met wat lekkere dingen erinZo'n vliegtuigtrolley, erg handig
Da's een goed pakket zeg!quote:Op woensdag 18 december 2013 17:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb een wijnpakket gekregen en VVV bonnen twv 70¤
Niet gekquote:Op woensdag 18 december 2013 17:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
'Zo ontzettend hoog' is wel een klein beetje overdreven.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Als t je zo ontzettend hoog zit al hoe het nu overkomt hier dan moet je er naar vragen.
Wauwquote:Op woensdag 18 december 2013 17:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dat kan, maar zoals je het hier brengt komt het op mij over alsof het je echt enorm hoog zitquote:Op woensdag 18 december 2013 17:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
'Zo ontzettend hoog' is wel een klein beetje overdreven.
Als dat zo was had ik wel wat janksmileys gebruiktquote:Op woensdag 18 december 2013 17:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat kan, maar zoals je het hier brengt komt het op mij over alsof het je echt enorm hoog zit
Doe niet zo overdreven zeg. Als ik iets opmerk dan is het meteen zeiken? Het valt mij op dat ik minder krijg dan de ander en dat snap ik niet. En ja, ik ben blij dat ik iets krijg, maar mag ik dan niet verontwaardigd zijn dat een ander meer krijgt voor hetzelfde werk?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:59 schreef Ynske het volgende:
Weet je, en ja ik weet dat ik t risico loop dat ik nu een hele lading shit over me heen krijg, maar waarom zeur je er dan over.
Ben blij dat je wat krijgt, en wat boeit t nu of je overbuurvrouw, de kerstman, of de koningin meer of minder ontvangt.
Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Vraag uitleg.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven zeg. Als ik iets opmerk dan is het meteen zeiken? Het valt mij op dat ik minder krijg dan de ander en dat snap ik niet.
Weet je niet, vraag uitleg. Assumption is the mother of all fuck-ups en zo.quote:En ja, ik ben blij dat ik iets krijg, maar mag ik dan niet verontwaardigd zijn dat een ander meer krijgt voor hetzelfde werk?
Succes!quote:En nu reanimatiecursus.
Hoe kan dat, krijg je het niet op je werk ?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:08 schreef Toekito het volgende:
Mijn kerstpakket is zoeken dat is kut want wilde er iemand blij me maken in FHF. Gelukkig heb ik niks gezegd.
Succesquote:Op woensdag 18 december 2013 18:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven zeg. Als ik iets opmerk dan is het meteen zeiken? Het valt mij op dat ik minder krijg dan de ander en dat snap ik niet. En ja, ik ben blij dat ik iets krijg, maar mag ik dan niet verontwaardigd zijn dat een ander meer krijgt voor hetzelfde werk?
En nu reanimatiecursus.
Ik zeur nooit.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik vond Nip er helemaal niet over zeuren of doen alsof het haar enorm hoog zat.
Ze meldde het hier even, dat mag toch? Ik zag geen hysterisch gedoe van 3,5 topic lang hoor
Je mag je iets toch afvragen of het je zelfs een beetje dwars laten zitten?
Er 'zeuren' zo vaak mensen hier (inclusief ik zelf) over voor anderen totaaaaal onbelangrijke dingen.
PostNL moet ook werk hebben denkt mijn baasquote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe kan dat, krijg je het niet op je werk ?
Baas heeft blijkbaar geld zatquote:Op woensdag 18 december 2013 18:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
PostNL moet ook werk hebben denkt mijn baas
Ik snap best dat ze het er even over wilt hebben hoor. Ze is volgens mij heus wel blij dat ze wat krijgt, maar het is idd wel vreemd dat een ander meer krijgt. En ik zou het ook niet zo snel om uitleg vragen, ivm gegeven paard in de bek kijken. Waar moeten we het hier dan een hele dag over hebben? Als ik iets kwijt wil, wat ik juist niet in mijn omgeving kwijt kan, plemp ik het hier ook graag neer. Juist om andere meningen te zienquote:Op woensdag 18 december 2013 17:59 schreef Ynske het volgende:
Weet je, en ja ik weet dat ik t risico loop dat ik nu een hele lading shit over me heen krijg, maar waarom zeur je er dan over.
Ben blij dat je wat krijgt, en wat boeit t nu of je overbuurvrouw, de kerstman, of de koningin meer of minder ontvangt.
Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
nou.....er gaat gereorganiseerd worden half 2014. Niet op mijm afdeling. Wij krijgen juist meer werk door de bezuinigingen elders. Dus geld zat.....helaas niet.quote:
Dan kan er ook nog wel een nieuw pakket voor jou vanaf vind ikquote:Op woensdag 18 december 2013 18:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
PostNL moet ook werk hebben denkt mijn baas
ze gaan bellen. Want zijn zo'n 13 collega's geloof ik die hem nog niet hebben terwijl alles gisteren bezorgd zou zijn op het laatst aldus PostNL.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan kan er ook nog wel een nieuw pakket voor jou vanaf vind ik
Dit dus,hier kun je fijn ergernissen kwijt en stoom afblazen waardoor je irl wat rustiger kunt zeggen dat je ergens niet mee eens bentquote:Op woensdag 18 december 2013 18:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze het er even over wilt hebben hoor. Ze is volgens mij heus wel blij dat ze wat krijgt, maar het is idd wel vreemd dat een ander meer krijgt. En ik zou het ook niet zo snel om uitleg vragen, ivm gegeven paard in de bek kijken. Waar moeten we het hier dan een hele dag over hebben? Als ik iets kwijt wil, wat ik juist niet in mijn omgeving kwijt kan, plemp ik het hier ook graag neer. Juist om andere meningen te zien
Ik vraag mensen zelfs vaak hun post te editten omdat ik er spijt van heb het hier neer te plempen, da's pas irritantquote:Op woensdag 18 december 2013 18:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit dus,hier kun je fijn ergernissen kwijt en stoom afblazen waardoor je irl wat rustiger kunt zeggen dat je ergens niet mee eens bent
Dat vind ik lief hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 18:34 schreef sararaats het volgende:
Laysa, is het ok dat ik een kerstkaartje stuur of heb je het liever niet?
for the record: ik zit op het randje van moeheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |