SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door MrvanTrapZ op 17-12-2013 23:10:22 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
die OP chicks zijn wel al echt oud zegmaar..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef FCsuarez het volgende:
die OP chicks zijn wel al echt oud zegmaar..i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
#trotsquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij heeft dan wel maar 27 volgers maar ik ben 1 van die 27 volgers#leavezhanoalone
![]()
Lever maar nieuwe aan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef FCsuarez het volgende:
die OP chicks zijn wel al echt oud zegmaar..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zieke save iddquote:
Chelsea echt matig in die verlenging zeg..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Verdediging echt slecht, voorin telkens hetzelfde en lijkt alsof ze tegen 22 man spelenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zieke save idd
Chelsea echt matig in die verlenging zeg..![]()
Que.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zlatan 4 doelpunten in zijn eerste wedstrijdhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Sodeju, van 50-250 in 8 seconde ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_mk2_met_1150pk.html
Holy fuck.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ki
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nooit meer Luiz, Essien opstellen. Luiz verkopen aan Barca en een verdediger terughalen
Winnen van Arsenal en dan volgende ronde verliezen van Sunderland
Ook niet eens onterecht. Chelsea 80 min beter van de eerste 90, daarna Sunderland![]()
Deze scoorde ik een tijdje geleden: http://www.easports.com/u(...)2014/video/178364874
Kevin de Bruyne
Kevin de Bruynequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef DuTank het volgende:
Deze scoorde ik een tijdje geleden: http://www.easports.com/u(...)2014/video/178364874
Kevin de Bruyne![]()
![]()
Probeerde je hem te sweatenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gekeept van Valdes![]()
Ik was wit voor de duidelijkheid.En die random tackles
![]()
![]()
Ik geef gewoon een geniaal balletje voor een legendarische volley, maar raakte jammerlijk de paal.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Probeerde je hem te sweatenEn die random tackles
Van Basten is er niks bij![]()
![]()
Overigens zijn de daily gifts weer terug.
Ik kreeg op mijn verschillende accounts een gold non-shiny pack met Mariano, een silver non-shiny pack met poep en 500c.
Tevens zijn er de gehele dag 15k packs.![]()
Ik ga alles verkopen op 2 silver teams na. Ben echt helemaal klaar met dit spel zeg.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 18 december 2013 01:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Ben echt helemaal klaar met dit spel zeg.![]()
laatste filmpje laat wel perfect zien hoe belachelijk dit spel soms kan zijn, ben niet verder als divisie 2 gekomen maar 2 en 3 speel je al niet meer voor de lolbeetje achterin rond tikken en dan lb+y soms kunnen ze verder ook echt helemaal niks en doen ze 30 pogingen in een game, maar er komen er altijd wel een paar aan...
![]()
Dat heb ik in divisie 9 alquote:Op woensdag 18 december 2013 02:03 schreef esox83 het volgende:
filmpje laat wel perfect zien hoe belachelijk dit spel soms kan zijn, ben niet verder als divisie 2 gekomen maar 2 en 3 speel je al niet meer voor de lol beetje achterin rond tikken en dan lb+y soms kunnen ze verder ook echt helemaal niks en doen ze 30 pogingen in een game, maar er komen er altijd wel een paar aan...
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
EA kan dit toch nooit zo bedoeld hebben? Zou het nu werkelijk zo moeilijk zijn om gewoon de H2H-settings te "kopieren"?quote:Op woensdag 18 december 2013 02:03 schreef esox83 het volgende:
laatste filmpje laat wel perfect zien hoe belachelijk dit spel soms kan zijn, ben niet verder als divisie 2 gekomen maar 2 en 3 speel je al niet meer voor de lolbeetje achterin rond tikken en dan lb+y soms kunnen ze verder ook echt helemaal niks en doen ze 30 pogingen in een game, maar er komen er altijd wel een paar aan...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Me too...quote:Op woensdag 18 december 2013 07:36 schreef Reemi het volgende:
Mogge. Even een kuttentamen en dan vakantie
Wat is dit? Ik pak de game na weken weer eens op en iedereen hier is juist aan het stoppen. Is het zo kut in de hogere divisies?Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Geen idee. Ik kom namelijk niet verder dan divisie 4. En daar is het inderdaad geen lolletje.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:43 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Me too...
Wat is dit? Ik pak de game na weken weer eens op en iedereen hier is juist aan het stoppen. Is het zo kut in de hogere divisies?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tja, ze kiezen liever voor een ietwat arcade-achtigere gameplay dan een fatsoenlijke blijkbaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
EA kan dit toch nooit zo bedoeld hebben? Zou het nu werkelijk zo moeilijk zijn om gewoon de H2H-settings te "kopieren"?
Ik zat van de week te twijfelen om toch een nieuwe controller (fifa 13 struggles..)+ fifa 14 te kopen. Maar na weer van dit soort posts te lezen zijn m'n twijfels meteen weer weg![]()
![]()
Nu zit ik in divisie 7. Tot nu toe alles vrij makkelijk en met grote cijfers gewonnen. Corners tegen nog steeds een verkapte penalty helaas. Speel nu nog met kut team waar eriksen m'm beste speler is (quote:Op woensdag 18 december 2013 08:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom namelijk niet verder dan divisie 4. En daar is het inderdaad geen lolletje.). Kwam in divisie 8 wel al een gast tegen met:
-inform Lahm
- reus
- lewandowski
-Neuer
En nog andere poeperts als aubey van Dortmund , Dante en de hele mikmak. Verwachtte deze teams pas in de hogere divisies te zien dus ben nu vrij benieuwd wat ik straks allemaal tegen kom.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Een goede trader (of iemand met een rijke papa) maakt iemand nog geen goede FIFA-speler. Hoewel, ik vraag me af of goede FIFA-spelers het uberhaupt wel goed doen in FUTquote:Op woensdag 18 december 2013 08:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Nu zit ik in divisie 7. Tot nu toe alles vrij makkelijk en met grote cijfers gewonnen. Corners tegen nog steeds een verkapte penalty helaas. Speel nu nog met kut team waar eriksen m'm beste speler is (). Kwam in divisie 8 wel al een gast tegen met:
-inform Lahm
- reus
- lewandowski
-Neuer
En nog andere poeperts als aubey van Dortmund , Dante en de hele mikmak. Verwachtte deze teams pas in de hogere divisies te zien dus ben nu vrij benieuwd wat ik straks allemaal tegen kom.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In Seasons bitchslap ik de meeste wel maar in FUT bak ik er niks van.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een goede trader (of iemand met een rijke papa) maakt iemand nog geen goede FIFA-speler. Hoewel, ik vraag me af of goede FIFA-spelers het uberhaupt wel goed doen in FUT
Ik heb nog helemaal geen seasons gespeeld eigenlijk. Of jawel, maar dan samen met een maatje (co-op). Speelde prima, dus misschien moet ik maar Seasons gaan spelen. Maar het traden en je eigen team bouwen is dan juist weer zo leukquote:Op woensdag 18 december 2013 09:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In Seasons bitchslap ik de meeste wel maar in FUT bak ik er niks van.
Ik heb gisteravond een stuk of 8 potjes gespeeld, en in minstens 6 potjes kom je tegenstanders tegen die zich verlagen (want zo zie ik het) tot anti-voetbal:
- Continu L1+driehoek (inclusief direct na de aftrap)
- Continu langs de zijlijn rennen tot de cornervlag, en dan maar een voorzet in de hoop dat die goed valt
- Achterin rondtikken
- 5atb, ultra defensive
- Van 40 meter afstand op doel schieten, in de hoop een corner te krijgen die ze dan binnen kunnen koppen.
En dan is het niet zo dat ik al die potjes verlies (als je hun spelstijl eenmaal herkent, is het prima te verdedigen vaak), maar het is gewoon niet "ff lekker gamen".
En dan heb ik het nog niet eens over mensen die in een BPL-toernooi na 3 minuten hun Benteke omwisselen voor Ibra
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen seasons gespeeld eigenlijk. Of jawel, maar dan samen met een maatje (co-op). Speelde prima, dus misschien moet ik maar Seasons gaan spelen. Maar het traden en je eigen team bouwen is dan juist weer zo leuk
Ik heb gisteravond een stuk of 8 potjes gespeeld, en in minstens 6 potjes kom je tegenstanders tegen die zich verlagen (want zo zie ik het) tot anti-voetbal:
- Continu langs de zijlijn rennen tot de cornervlag, en dan maar een voorzet in de hoop dat die goed valt
- Achterin rondtikken
- 5atb, ultra defensive
- Van 40 meter afstand op doel schieten, in de hoop een corner te krijgen die ze dan binnen kunnen koppen.
En dan is het niet zo dat ik al die potjes verlies (als je hun spelstijl eenmaal herkent, is het prima te verdedigen vaak), maar het is gewoon niet "ff lekker gamen".
En dan heb ik het nog niet eens over mensen die in een BPL-toernooi na 3 minuten hun Benteke omwisselen voor Ibra
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over mensen die in een BPL-toernooi na 3 minuten hun Benteke omwisselen
Mijn ervaring is hetzelfde maar ik gooi mijn Ibra er ook in na 5 minuten.
Et tu, Brute?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mijn ervaring is hetzelfde maar ik gooi mijn Ibra er ook in na 5 minuten.
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee de stemmen in mijn hoofd zeggen dat het moet.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus je wisselt niet uit eigen initiatief?
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee de stemmen in mijn hoofd zeggen dat het moet.
Trapzie is geen haar beter dan de rest
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op next gen spelen en al je problemen zijn verleden tijdquote:Op woensdag 18 december 2013 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen seasons gespeeld eigenlijk. Of jawel, maar dan samen met een maatje (co-op). Speelde prima, dus misschien moet ik maar Seasons gaan spelen. Maar het traden en je eigen team bouwen is dan juist weer zo leuk
- Achterin rondtikken
- 5atb, ultra defensive
Oke niet allemaal. Maar het scheelt wel echt een hoop.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nu nog mijn vrouw zo ver krijgenquote:Op woensdag 18 december 2013 09:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Op next gen spelen en al je problemen zijn verleden tijd
Oke niet allemaal. Maar het scheelt wel echt een hoop.
Vriend van me heeft onlangs zijn PS3 op Marktplaats nog verkocht, met 2 spelen erbij, voor 200 euro. Vond ik een mooi idee, en vrouwlief dus ook
Totdat ze hoorde dat ik direct een PS4 daarvoor in de plaats wilde aanschaffen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu nog mijn vrouw zo ver krijgen
Vriend van me heeft onlangs zijn PS3 op Marktplaats nog verkocht, met 2 spelen erbij, voor 200 euro. Vond ik een mooi idee, en vrouwlief dus ook
Totdat ze hoorde dat ik direct een PS4 daarvoor in de plaats wilde aanschaffen
Maar je hebt nergens geld voor je zelf? Waar je vrouw niks over te zeggen heeft?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik geef gewoon crosses, ik geef gewoon steekballen en ik schiet gewoon van afstand, wat anderen er ook van vinden.
Als het aan "de community" ligt mag je helemaal niks meer doen, ja jezelf naar de slachtbank laten leiden (door mensen die misschien wel roepen dat iedereen zo kut speelt maar ondertussen zelf ook gewoon winnen dankzij een cross of een corner..).![]()
"Community"quote:Op woensdag 18 december 2013 09:56 schreef DutchSL het volgende:
Ik geef gewoon crosses, ik geef gewoon steekballen en ik schiet gewoon van afstand, wat anderen er ook van vinden.
Als het aan "de community" ligt mag je helemaal niks meer doen, ja jezelf naar de slachtbank laten leiden (door mensen die misschien wel roepen dat iedereen zo kut speelt maar ondertussen zelf ook gewoon winnen dankzij een cross of een corner..).1 grote jostiband.
Nope, getrouwd he. Het geld is nog niet eens het ding eigenlijk. En ik moet toegeven: ze heeft wel een punt als ze zegt dat ik er de komende maanden ook te weinig tijd voor ga hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 09:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar je hebt nergens geld voor je zelf? Waar je vrouw niks over te zeggen heeft?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je getrouwd bent heb je toch nog wel je eigen rekening? Je ook een gezamenlijk. maar ik zou toch echt een eigen rekening houden voor dingen die ik zelf wil kopen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope, getrouwd he. Het geld is nog niet eens het ding eigenlijk. En ik moet toegeven: ze heeft wel een punt als ze zegt dat ik er de komende maanden ook te weinig tijd voor ga hebbenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik snap gewoon niet wat de lol is van 90 min lang hoge steekballen geven, dan kun je toch net zo goed lid worden van de loterij?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:56 schreef DutchSL het volgende:
Als het aan "de community" ligt mag je helemaal niks meer doen, ja jezelf naar de slachtbank laten leiden (door mensen die misschien wel roepen dat iedereen zo kut speelt maar ondertussen zelf ook gewoon winnen dankzij een cross of een corner..).
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mensen die 90 minuten lang hetzelfde doen zijn voorspelbaar en dus makkelijker te verdedigen (niet dat ik nooit verlies van die types, maar ik ben ook gewoon slecht).quote:Op woensdag 18 december 2013 10:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet wat de lol is van 90 min lang hoge steekballen geven, dan kun je toch net zo goed lid worden van de loterij?
Maar die overdreven aanstellerij van vele mensen als iemand een keertje "LB+Y" doetzij vinden Pirlo zeker ook maar een kut voetballer.
![]()
Op het moment dat je samen constateert dat je ongeveer even veel spaargeld hebt (en dat destijds voor een groot deel op ging aan een nieuwbouwhuis), ligt het best voor de hand om alles op een hoop te gooien.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je getrouwd bent heb je toch nog wel je eigen rekening? Je ook een gezamenlijk. maar ik zou toch echt een eigen rekening houden voor dingen die ik zelf wil kopen.
En eigenlijk hebben we nooit discussie over geld: als zij schoenen van 300 euro wil kopen, vind ik het prima, als ze ze dan maar echt graag wil. Als ik echt een PS4 wil, en ik zou er genoeg tijd voor hebben, zou ze me gewoon mijn gang laten gaan. Maar ergens is het ook wel goed dat ze me wijst op het feit dat dat niet het geval is...hoe kut dat ook is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hommoquote:
ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
Volgens mij valt die overdreven aanstellerij bij een hoog steekballetje op zijn tijd ook wel mee. Er zijn genoeg mensen die 90 minuten lang aaneengesloten hetzelfde proberen, en het is terecht dat daarover geklaagd wordt imo, want het verhoogt de spelvreugde niet bepaald...maar dat heb ik een paar posts geleden al uitgelegd.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mensen die 90 minuten lang hetzelfde doen zijn voorspelbaar en dus makkelijker te verdedigen (niet dat ik nooit verlies van die types, maar ik ben ook gewoon slecht).
Maar die overdreven aanstellerij van vele mensen als iemand een keertje "LB+Y" doetzij vinden Pirlo zeker ook maar een kut voetballer.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat mij irriteert is dat iemand die een team heeft van 67 chem en allemaal spelers op verkeerde posities het voordeel hebben op teams die alles perfect hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij valt die overdreven aanstellerij bij een hoog steekballetje op zijn tijd ook wel mee. Er zijn genoeg mensen die 90 minuten lang aaneengesloten hetzelfde proberen, en het is terecht dat daarover geklaagd wordt, imo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En daar kan ik dan weer niet over meepraten, weinig ervaring mee...maar als het zo is, kan ik het me goed voorstellen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat mij irriteert is dat iemand die een team heeft van 67 chem en allemaal spelers op verkeerde posities het voordeel hebben op teams die alles perfect hebben.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Probeer zelf maar eens met zo'n konkoteam te spelen, dat speelt echt niet lekker hoor. Geen voordeel mee.
En de handicap merk ik dit jaar ook niks van, mijn op papier beste team speelde ook veruit het best.![]()
Jij merkt ook niet dat de verhoudingen in het spel ineens anders komen te liggen op het moment dat je 1-0 of 2-0 voor komt?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:52 schreef DutchSL het volgende:
Probeer zelf maar eens met zo'n konkoteam te spelen, dat speelt echt niet lekker hoor. Geen voordeel mee.
En de handicap merk ik dit jaar ook niks van, mijn op papier beste team speelde ook veruit het best.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Achja, iedereen zijn aanpak. Ik zou toch lekker een eigen rekening houden zodat ik me ook niet hoef te ergeren als ze voor de 3x in de maand een paar schoenen koopt.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op het moment dat je samen constateert dat je ongeveer even veel spaargeld hebt (en dat destijds voor een groot deel op ging aan een nieuwbouwhuis), ligt het best voor de hand om alles op een hoop te gooien.
En eigenlijk hebben we nooit discussie over geld: als zij schoenen van 300 euro wil kopen, vind ik het prima, als ze ze dan maar echt graag wil. Als ik echt een PS4 wil, en ik zou er genoeg tijd voor hebben, zou ze me gewoon mijn gang laten gaan. Maar ergens is het ook wel goed dat ze me wijst op het feit dat dat niet het geval is...hoe kut dat ook isEn zij niet als ik een nieuwe lens wil kopen of zo.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geen probleem, des te sneller promotie van 10 naar 9quote:Op woensdag 18 december 2013 10:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
H2H is veel leuker jong0ns.![]()
Wel extreem veel ragequitters.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien was ik even vergeten te zeggen dat we inmiddels al ruim 13 jaar samen zijn. Ze is niet het type voor 3 paar schoenen per maand. Maar ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 18 december 2013 10:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Achja, iedereen zijn aanpak. Ik zou toch lekker een eigen rekening houden zodat ik me ook niet hoef te ergeren als ze voor de 3x in de maand een paar schoenen koopt.En zij niet als ik een nieuwe lens wil kopen of zo.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doe ik dus ook. Maar wat blijft er over? Tikkie takkie is bijna niet te doen. Heb vaak rond de 60% balbezit, maar de tegenstander echt klem zetten lukt vaak niet. Dan heb je nog skillen wat wel de meeste zielige kut variant is, lekker met taraabt op de middellijn beginnen tot de 16 en dan de bal in het netje schieten.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:56 schreef DutchSL het volgende:
Als het aan "de community" ligt mag je helemaal niks meer doen, ja jezelf naar de slachtbank laten leiden (door mensen die misschien wel roepen dat iedereen zo kut speelt maar ondertussen zelf ook gewoon winnen dankzij een cross of een corner..).Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
ook al was ik 30 jaar bij elkaarquote:Op woensdag 18 december 2013 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien was ik even vergeten te zeggen dat we inmiddels al ruim 13 jaar samen zijn. Ze is niet het type voor 3 paar schoenen per maand. Maar ik snap wat je bedoelt![]()
En ja was maar een voorbeeld. Mijn vriendin koopt eigenlijk ook vrij weinig schoenen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Eigenlijk kan ik alleen maar tikkie-takkie dus. En een beetje skillen, als variatie. Maar nooit 3 man achter elkaar ofzo.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:56 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Doe ik dus ook. Maar wat blijft er over? Tikkie takkie is bijna niet te doen. Heb vaak rond de 60% balbezit, maar de tegenstander echt klem zetten lukt vaak niet. Dan heb je nog skillen wat wel de meeste zielige kut variant is, lekker met taraabt op de middellijn beginnen tot de 16 en dan de bal in het netje schieten.![]()
En dat brengt me tot max div4 in FUT, met een beetje irritatie over tegenstanders. Ik kan het beter maar gaan accepteren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik koop meer schoenen dan mijn vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
Je zit gewoon onder de plakquote:Op woensdag 18 december 2013 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien was ik even vergeten te zeggen dat we inmiddels al ruim 13 jaar samen zijn. Ze is niet het type voor 3 paar schoenen per maand. Maar ik snap wat je bedoelt![]()
![]()
H2H eerste seizoen was erg leuk, maar toen ik divisie 5/4 kwam was daar de lol ook wel grotendeels van af hoor. Overigens gebruikt men daar ook gewoon LB+Y en crosses, nauwelijks verschil met FUT behalve dat de gameplay minder snel gaat en afstandschoten veel moeilijker zijn (dus nog meer voor de cross).![]()
Oke. Ik ga wel COD spelenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:01 schreef DutchSL het volgende:
H2H eerste seizoen was erg leuk, maar toen ik divisie 5/4 kwam was daar de lol ook wel grotendeels van af hoor. Overigens gebruikt men daar ook gewoon LB+Y en crosses, nauwelijks verschil met FUT behalve dat de gameplay minder snel gaat en afstandschoten veel moeilijker zijn (dus nog meer voor de cross).
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lekker campen zekerquote:Op woensdag 18 december 2013 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Ik ga wel COD spelen
Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon cups en single matches spelen ipv divisions.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik alleen maar tikkie-takkie dus. En een beetje skillen, als variatie. Maar nooit 3 man achter elkaar ofzo.![]()
En dat brengt me tot max div4 in FUT, met een beetje irritatie over tegenstanders. Ik kan het beter maar gaan accepteren
Ik versla daar geregeld mensen uit div 1/2/3/4 terwijl ik in divisions zelf ternauwernood degradatie uit division 8 wist te voorkomen, nu speel ik dat gewoon niet meer.
Als ik voornamelijk divisions speelde had ik de PS3 al in september uit het raam gegooidDivisions = kut
![]()
Ik speel vaak alleen over flanken. Doe een soort tikkie takkie en opeens steekbal over de flank als ik ergens ruimte zie...vervolgens bij de achterlijn voorzet op de stip en dan 3/10 van de gevallen met volley zo in het netje. Ook al redelijk vaak met bicycle kick gescoord. Steek pass op spits zodat je 1 op 1 komt met keeper probeer ik af en toe maar dat lukt me eigenlijk nooit. Scoor ook vaak vanuit de 2e lijn. Met je nummer 10 uitkappen om vervolgens een kanonskogel los te laten op het doelquote:Op woensdag 18 december 2013 10:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik alleen maar tikkie-takkie dus. En een beetje skillen, als variatie. Maar nooit 3 man achter elkaar ofzo.![]()
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
EA gaat de markt nog eens extra opfokken door tot het nieuwe jaar met Happy Days te komen ofzo?
Doen ze volgens mij ieder jaar. De markt was vanaf het begin al kut.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:06 schreef DuTank het volgende:
EA gaat de markt nog eens extra opfokken door tot het nieuwe jaar met Happy Days te komen ofzo?Feyenoord Rotterdam![]()
Ben paar dagen terug van wintersport. Lekker met zo'n kut bus naar Val Thorens... Erg leuke groep, vreemd genoeg heel veel brabandersquote:Op woensdag 18 december 2013 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo erg, dat ik het zelf al niet eens meer doorheb![]()
Was 1 kerel met zijn vriendin, ik heb nog nooit iemand zo onder de plak zien zitten. Hij had nog net geen ketting om zijn nek. Vriendin keek constant over zijn schouder en begeleide hem in zijn doen en laten. "Zou je nou wel..." "Ik wil...." "Kom je, ik wil..."
Iedereen was zich constant aan het bezatten en hij bleef maar rustig naar z'n vriendin staan en dronk over de hele avond maar een paar pilsjes. Als je even met hem aan het praten was stond zijn vriendin er altijd naast om alles in de gaten te houden. Prima gozer hoor maar ik zou er gek van worden.![]()
Dat is elk jaar zo, daarom dat ik ook flink wat spelers verkocht heb de afgelopen dagen waaronder Ibra voor 1.4 miljoen.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:06 schreef DuTank het volgende:
EA gaat de markt nog eens extra opfokken door tot het nieuwe jaar met Happy Days te komen ofzo?
Ik hoop hem voor minder dan 1 miljoen terug te kunnen kopen tijdens de TOTY crash (moet hij zelf niet in het TOTY zitten natuurlijk..)![]()
Ik heb sterk het idee dat er veel meer Happy Hours zijn dan vorig jaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Doen ze volgens mij ieder jaar. De markt was vanaf het begin al kut.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ze hebben nog niet geleerd hoe je met die bitches om moet gaan Gquote:Op woensdag 18 december 2013 11:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben paar dagen terug van wintersport. Lekker met zo'n kut bus naar Val Thorens... Erg leuke groep, vreemd genoeg heel veel brabanders![]()
Was 1 kerel met zijn vriendin, ik heb nog nooit iemand zo onder de plak zien zitten. Hij had nog net geen ketting om zijn nek. Vriendin keek constant over zijn schouder en begeleide hem in zijn doen en laten. "Zou je nou wel..." "Ik wil...." "Kom je, ik wil..."
Iedereen was zich constant aan het bezatten en hij bleef maar rustig naar z'n vriendin staan en dronk over de hele avond maar een paar pilsjes. Als je even met hem aan het praten was stond zijn vriendin er altijd naast om alles in de gaten te houden. Prima gozer hoor maar ik zou er gek van worden.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Facking hell. Zit ik dan met m'n 50k squad en 20k on the bankquote:Op woensdag 18 december 2013 11:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is elk jaar zo, daarom dat ik ook flink wat spelers verkocht heb de afgelopen dagen waaronder Ibra voor 1.4 miljoen.
Ik hoop hem voor minder dan 1 miljoen terug te kunnen kopen tijdens de TOTY crash (moet hij zelf niet in het TOTY zitten natuurlijk..)
Heb dan ook alleen voor de release zitten traden en nu 15k verdiend met wedstrijdjes.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Niet zozeer meer happy hours, maar vooral dat ze nu hele dagen duren ipv gewoon een uurtje scheelt wel veel.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb sterk het idee dat er veel meer Happy Hours zijn dan vorig jaar.![]()
Die kerel was iets van 30 of zo... Ik vrees dat het te laat was voor hem.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet geleerd hoe je met die bitches om moet gaan G![]()
Ik had het geluk dat ik Ibrahimovic in een pakje kreegquote:Op woensdag 18 december 2013 11:11 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Facking hell. Zit ik dan met m'n 50k squad en 20k on the bank
Heb dan ook alleen voor de release zitten traden en nu 15k verdiend met wedstrijdjes.anders had ik hem ook nooit gekocht.
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had het geluk dat ik Ibrahimovic in een pakje kreeganders had ik hem ook nooit gekocht.
![]()
Draxler is de beste speler in m'n packs. Heb er ook maar een stuk of 12 geopend, maar alsnog
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
haha ja dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 11:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet zozeer meer happy hours, maar vooral dat ze nu hele dagen duren ipv gewoon een uurtje scheelt wel veel.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dan moet ze heel lekker zijn of hij heel wanhopig/bangquote:Op woensdag 18 december 2013 11:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die kerel was iets van 30 of zo... Ik vrees dat het te laat was voor hem.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Dat eerste zeker niet. Maar het was ook wel een beetje een aparte kerel.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dan moet ze heel lekker zijn of hij heel wanhopig/bang![]()
Depayquote:Op woensdag 18 december 2013 11:33 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klose
Depay
Piazon als LM
Fernandinho
Jammer dat Piazon LM is![]()
Leequote:Op woensdag 18 december 2013 11:33 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klose
Depay
Piazon als LM
Nog weinig te beleven in Leeuwarden. Ik ga dus maar naar huis.![]()
Duh, het begint pas rond 19:30quote:Op woensdag 18 december 2013 11:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lee
Nog weinig te beleven in Leeuwarden. Ik ga dus maar naar huis.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
LEE-uwarden ha haquote:Op woensdag 18 december 2013 11:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lee
Nog weinig te beleven in Leeuwarden. Ik ga dus maar naar huis.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Suggesties (final draft op het EA forum)quote:Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef DutchSL het volgende:
Is dat team van de suggesties of een uitgelekt TOTW ?![]()
Best een leuke handtas
Hee computernerds welke antivirus is het beste?
[ Bericht 19% gewijzigd door ThadCastle op 18-12-2013 12:31:52 ]![]()
Gezond verstandquote:Op woensdag 18 december 2013 12:22 schreef ThadCastle het volgende:
Best een leuke handtas
Hee computernerds welke antivirus is het beste?![]()
Jij hosselde helemaal geen chicks.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:34 schreef MolFan het volgende:
Vroegah chicks hosselen op deze plaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij hosselde helemaal geen chicks.Hij staat op je bureaublad echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij staat op je bureaublad echt he
Nee, gewoon op Puush, zo gevonden dus
Nee gewoon bureaubladje hoor maar geeft niet, kudo's voor jouquote:Op woensdag 18 december 2013 12:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, gewoon op Puush, zo gevonden dus![]()
Zo, de grote opruiming is begonnen. Ik maak nog niet eens zoveel verlies omdat een hoop spelers zijn blijven hangen op hun prijs en een aantal zelfs gestegen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij hosselde helemaal geen chicks.Is dat icoontje rechtsbovenin van het MAD spel? Dat hadden/hebben wij nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is MAD idd wanne baasquote:Op woensdag 18 december 2013 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat icoontje rechtsbovenin van het MAD spel? Dat hadden/hebben wij nog![]()
![]()
Mijn bureaublad is helemaal leeg.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee gewoon bureaubladje hoor maar geeft niet, kudo's voor jouHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Op mijn bureaublad staat ook bijna niks:quote:Op woensdag 18 december 2013 12:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn bureaublad is helemaal leeg.
De achtergrond is nu standaard maar dat verander ik nog wel eens.![]()
Het verkopen van consumables ging gisteren zo goed en ik maakte zelfs winst op bronze packs. Nu niet meer door die 15k packs![]()
![]()
Ik heb letterlijk helemaal niksquote:Op woensdag 18 december 2013 12:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op mijn bureaublad staat ook bijna niks: [ afbeelding ]
De achtergrond is nu standaard maar dat verander ik nog wel eens.
Apple heeft zo'n balk onderin, daar staat alles wat ik nodig heb/vaak gebruik.
En deze zag ik ook op mn Puush staan. Zo matig
Thulani SombreroHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 december 2013 12:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk helemaal niks
[ afbeelding ]
Thulani SombreroIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Die had iemand hier gepost (misschien was jij dat ook wel) In die folder Desktop staat al mijn pr0n staan veel programma's.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk helemaal niks
[ afbeelding ]
Thulani Sombrero![]()
SMLENOSquote:Op woensdag 18 december 2013 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero CM voor 1.3k [ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja was ook ik die die had gepostquote:Op woensdag 18 december 2013 12:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had iemand hier gepost (misschien was jij dat ook wel) In die folder Desktop staat al mijn pr0n staan veel programma's.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ben van mening dat je er helemaal geen nodig hebt als je gezond verstand gebruikt maar als ik er dan toch per se een moet nemen dan is het Kasperskyquote:![]()
Nortonquote:grote NEE!
Tevens: Microsoft Security essentials
http://windows.microsoft.(...)-essentials-downloadRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee gewoon Kasperskyquote:Op woensdag 18 december 2013 13:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nortongrote NEE!
http://windows.microsoft.(...)-essentials-download![]()
Waarom?quote:
Bewezen dat het beter is?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Overigens is geen enkele antivirussoftware echt goed. De meeste brengen zelf lichte trojans etc op de markt om zogenaamd aan te kunnen tonen dat ze beter virussen aanpakken etc, gewoon gezond verstand idd.![]()
Ja daarnaast wij van wc eend ..... Dat idee krijg ik bij Essentialsquote:Op woensdag 18 december 2013 13:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom?
Bewezen dat het beter is?![]()
Dit dusquote:Op woensdag 18 december 2013 13:08 schreef MolFan het volgende:
Overigens is geen enkele antivirussoftware echt goed. De meeste brengen zelf lichte trojans etc op de markt om zogenaamd aan te kunnen tonen dat ze beter virussen aanpakken etc, gewoon gezond verstand idd.![]()
Prima virusscanner en als je dan toch voor een virusscanner moet ga dan voor NOD.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja daarnaast wij van wc eend ..... Dat idee krijg ik bij EssentialsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het team achter Kaspersky helpt ook instanties zoals de NASA qua beveiliging etc, iets wat Norton etc niet doen. Zegt wat over het niveau waarop Kaspersky acteert.![]()
NOD is een scanner die nieteens bepaalde .exe bestanden opspoort, pure aidsquote:Op woensdag 18 december 2013 13:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Prima virusscanner en als je dan toch voor een virusscanner moet ga dan voor NOD.![]()
Wij verkopen Norton, maar ik raad de mensen gewoon Kaspersky aanNorton staat voor traagheid etc wordt je niet vrolijk van.
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
NOD is een scanner die nieteens bepaalde .exe bestanden opspoort, pure aids![]()
Onzin. Perfecte scanner die goed gebruikt maakt van heuristieke scanning.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik verkoop dat spul al 12 jaar, zal er wel wat van weten gok ik zoquote:Op woensdag 18 december 2013 13:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Onzin. Perfecte scanner die goed gebruikt maakt van heuristieke scanning.![]()
![]()
Verklaart waarom je er nog steeds werkt.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik verkoop dat spul al 12 jaar, zal er wel wat van weten gok ik zoHala Madrid !
Ja en ik heb er geen gebruik van gemaakt.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik verkoop dat spul al 12 jaar, zal er wel wat van weten gok ik zo
Ik heb het gebruikt in een omgeving waar meer dan 350 servers en 5000 clients in een netwerk stonden.
Maar jij bent de verkoper dus zal het wel beter weten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, klopt wel, mijne had laatst griep.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ook voor Mac zijn inmiddels tonnen aan virussen hoorHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
NOD is beter dan menig virusscanner maar bij lange na niet zo compleet als een Kaspersky voor thuisgebruik, echt niet. Aangezien ik zowat elke maand dat soort trainingen etc krijg/doe weet ik wel hoe en wat ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja en ik heb er geen gebruik van gemaakt.
Ik heb het gebruikt in een omgeving waar meer dan 350 servers en 5000 clients in een netwerk stonden.
Maar jij bent de verkoper dus zal het wel beter weten.![]()
Wil je wel wat trojans sturen hoor voor je Macquote:Op woensdag 18 december 2013 13:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, klopt wel, mijne had laatst griep.Zo geweldig is dat allemaal niet. De makers van virussen zien ook dat steeds meer mensen zo'n Mac in huis hebben en maken nu ook troep voor de Mac.
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
NOD is beter dan menig virusscanner maar bij lange na niet zo compleet als een Kaspersky voor thuisgebruik, echt niet. Aangezien ik zowat elke maand dat soort trainingen etc krijg/doe weet ik wel hoe en wat ja.Alsof een bedrijf je leert over ieder ander anti-virus.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:12 schreef MolFan het volgende:
Wij verkopen Norton, maar ik raad de mensen gewoon Kaspersky aanNorton staat voor traagheid etc wordt je niet vrolijk van.
Hala Madrid !
Waar ik wel werk ja. Wij hebben meerdere keren per jaar ontmoetingen met grote spelers in deze markt, dus ook GData etc etcquote:Op woensdag 18 december 2013 13:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Alsof een bedrijf je leert over ieder ander anti-virus.![]()
Eerst wordt er gezegd dat voor thuisgebruik gezond verstand genoeg is en later is voor thuisgebruik het meest uigebreide pakket het beste.![]()
Thuis gebruik is gewoon een simpel pakketje zoals: AVG, Security essentials goed.
Ik zou nooit mijn geld verspillen aan zo'n pakket.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Overigens leert mijn baas mij dat niet. Bedrijven als Nod etc vertellen ons door middel van presentaties wat het kan etc etc en daar trekken wij onze conclusies uit. Tis niet zo dat mijn baas zegt; Dit is het beste, wij zijn geen Mediamarktquote:Op woensdag 18 december 2013 13:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waar ik wel werk ja. Wij hebben meerdere keren per jaar ontmoetingen met grote spelers in deze markt, dus ook GData etc etc![]()
![]()
Dan is dat management blijkbaar heel dom bezig.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waar ik wel werk ja. Wij hebben meerdere keren per jaar ontmoetingen met grote spelers in deze markt, dus ook GData etc etcHala Madrid !
Dat klopt maar als je er voor kiest om toch te gaan betalen dan kun je beter het beste pakket nemen imoquote:Op woensdag 18 december 2013 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Eerst wordt er gezegd dat voor thuisgebruik gezond verstand genoeg is en later is voor thuisgebruik het meest uigebreide pakket het beste.![]()
Thuis gebruik is gewoon een simpel pakketje zoals: AVG, Security essentials gewoon goed.
Ik zou nooit mijn geld verspillen aan zo'n pakket.![]()
AVGquote:Op woensdag 18 december 2013 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Thuis gebruik is gewoon een simpel pakketje zoals: AVG, Security essentials gewoon goed.
Ik zou nooit mijn geld verspillen aan zo'n pakket.Van de 10 laptops die ter reparatie aangeboden worden met AVG hebben er 9 een virus, goed spul idd (het is niet voor niks gratis
).
Ik zeg dat met gezond verstand je geen scanner nodig hebt, maar als je er wel een hebt neem Kaspersky![]()
Is ook niet veel meer van over.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nortongrote NEE!
http://windows.microsoft.(...)-essentials-download![]()
Avast!Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Management is zo dom dat wij daarom al 10 jaar de grootste speler in Nederland zijn als het gaat om reparaties en advies met betrekking tot dit soort dingen.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dan is dat management blijkbaar heel dom bezig.![]()
Ik draai gewoon MSE en heb nog MBAM voor scans tegen Malaware gratis en goed genoeg.Hala Madrid !
Ik draai al sinds den beginnen niets. Nooit een virus gehadquote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef BDIL het volgende:
Ik draai gewoon MSE en heb nog MBAM voor scans tegen Malaware gratis en goed genoeg.![]()
Je verkoopt alleen Norton, hoe the fuck ben jij dan de grootste speler. Noem je bedrijf maar zoek ik hun marktaandeel wel opquote:Op woensdag 18 december 2013 13:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Management is zo dom dat wij daarom al 10 jaar de grootste speler in Nederland zijn als het gaat om reparaties en advies met betrekking tot dit soort dingen.
Hala Madrid !
Denk jequote:Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik draai al sinds den beginnen niets. Nooit een virus gehadSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
In de winkel verkopen wij Norton ja, maar wij hebben ook B2B enz hequote:Op woensdag 18 december 2013 13:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je verkoopt alleen Norton, hoe the fuck ben jij dan de grootste speler. Noem je bedrijf maar zoek ik hun marktaandeel wel op![]()
En de System administrators weten er niks vanaf en moeten naar de verkopers luisteren.
Die verkopers wimpel ik meestal gelijk af want die verkopen de meest nutteloze onzin, maar in het MKB zal dat soort geneuzel wel aanslaan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je al over AVG begint ben je als administrator niet serieus te nemen broeder.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En de System administrators weten er niks vanaf en moeten naar de verkopers luisteren.
Die verkopers wimpel ik meestal gelijk af want die verkopen de meest nutteloze onzin, maar in het MKB zal dat soort geneuzel wel aanslaan.
Het gaat hier over Jan Modaal met 2 kinderen en 1 pc in huis. Niet over administrators die een virusscanner nodig hebben, totaal andere markt.![]()
Hoe moet ik dat weten ? Dat er in de winkel alleen Norton wordt verkocht is al een faal opzich.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
In de winkel verkopen wij Norton ja, maar wij hebben ook B2B enz heHala Madrid !
Is meer dan voldoende voor Jan Modaal. De eckte pc nerd neemt wat anders of course.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten ? Dat er in de winkel alleen Norton wordt verkocht is al een faal opzich.![]()
Als je hondensteps verkoopt ben je in geen enkel opzicht serieus te nemen.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:22 schreef MolFan het volgende:
Als je al over AVG begint ben je als administrator niet serieus te nemen broeder.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Net of ik dat in een bedrijfsomgeving ga installeren.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:22 schreef MolFan het volgende:
s je al over AVG begint ben je als administrator niet serieus te nemen broeder.
Het gaat hier over Jan Modaal met 2 kinderen en 1 pc in huis. Niet over administrators die een virusscanner nodig hebben, totaal andere markt.
Dan praten we nu langs elkaar heen want ik heb het over grote netwerken en geen huis, tuin en keuken omgevingen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb vroeger dom anti-virussen netjes ieder jaar aangeschaft. Nu draai ik al 5 jaar MSE en nooit echt problemen gehad ( behalve als ik een crack download en ik de item moet goedkeuren ).quote:Op woensdag 18 december 2013 13:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is meer dan voldoende voor Jan Modaal. De eckte pc nerd neemt wat anders of course.Hala Madrid !
Ja wat wil je nu zeggen dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb vroeger dom anti-virussen netjes ieder jaar aangeschaft. Nu draai ik al 5 jaar MSE en nooit echt problemen gehad ( behalve als ik een crack download en ik de item moet goedkeuren ).Ik zei toch al dat als je je gezonde verstand gebruikt je helemaal niks hoeft te gebruiken.
@Trapz Wij hadden het over gewoon thuis een scanner draaien. Praten we idd langs elkaar heen.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
De daily gifts zijn dus weer terug.. ik had als daily gifts bronze gift pack, 500c en 1000c.![]()
Altijd FUT minded.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik gebruik gewoon Avast, ook nog nooit problemen gehad.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik gebruik niks, maar toen mijn laptop wat trager werd leek het me wel handig om malwarebytes af en toe te laten draaien
Feyenoord Rotterdam![]()
JA WAT. Kom daar eerder meequote:Op woensdag 18 december 2013 13:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nortongrote NEE!
http://windows.microsoft.(...)-essentials-download
Waarom niet dan?![]()
![]()
Wat voor internet provider heb jij en gaat die tijdklok via de router?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
he pipo wat is er zo slecht aan Norton dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat voor internet provider heb jij en gaat die tijdklok via de router?![]()
![]()
Ja, wij hebben Telfort. En ik weet het wachtwoord van de router niet want die is veranderd.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat voor internet provider heb jij en gaat die tijdklok via de router?![]()
O sorry, helemaal gemist.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
he pipo wat is er zo slecht aan Norton dan?
Ik heb er slechte ervaringen mee want ik vind het maar een traag, log en groot programma voor een virusscanner.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Reset je router dan gaat ook het wachtwoord er afquote:Op woensdag 18 december 2013 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, wij hebben Telfort. En ik weet het wachtwoord van de router niet want die is veranderd.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Maar jij bent de hondenstepverkoper dus zal het wel beter weten.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gaat het internet er in het hele huis vanaf?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, wij hebben Telfort. En ik weet het wachtwoord van de router niet want die is veranderd.
Als het op IP geblokkeerd is dan kan je misschien een statisch ip adres instellen en kijken of het dan wel werkt.
En misschien de google DNS gebruiken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, het internet gaat er dan in het hele huis af.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gaat het internet er in het hele huis vanaf?
Als het op IP geblokkeerd is dan kan je misschien een statisch ip adres instellen en kijken of het dan wel werkt.
En misschien de google DNS gebruiken.![]()
Breng die jonge nou niet op ideeën dat slot zit er niet voor niets opquote:Op woensdag 18 december 2013 13:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gaat het internet er in het hele huis vanaf?
En misschien de google DNS gebruiken.![]()
![]()
O, dan wordt het moeilijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, het internet gaat er dan in het hele huis af.
Heb je geen 3G op je mobiel?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als het een keer een nachtje niet werkt zit meneer hier inderdaad tot minimaal 2:00.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Breng die jonge nou niet op ideeën dat slot zit er niet voor niets op
Mensen die tot 2:00 op FOK! zitten.!
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O, dan wordt het moeilijk.
Heb je geen 3G op je mobiel?Dit weekend zat ik hier tot 1:30 want het ging om 1:30 uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als het een keer een nachtje niet werkt zit meneer hier inderdaad tot minimaal 2:00.
Mensen die na 3 uur nog op FOK! zitten en dan stoere dingen posten![]()
![]()
Slapen om 2 uur en op tijd opstaanquote:Op woensdag 18 december 2013 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als het een keer een nachtje niet werkt zit meneer hier inderdaad tot minimaal 2:00.
![]()
Goeie aankoop.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:09 schreef Reemi het volgende:
Van der Hoorn zelfs tegen Ijsselmeervogels niet bij de selectieIk sta elke dag (door de week) om 9 uur op.. behalve als ik eerder naar school moet.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Slapen om 2 uur en op tijd opstaan![]()
Prima toch en ik weet zeker dat het door het slot komt dat je in het ritme zitquote:Op woensdag 18 december 2013 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goeie aankoop.
[..]
Ik sta elke dag (door de week) om 9 uur op.. behalve als ik eerder naar school moet.![]()
Nee, ik denk het niet eigenlijk. Volgens mij betaal je voor een beetje fatsoenlijk leren handschoenen al zeker het dubbelequote:Op woensdag 18 december 2013 14:05 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.cadeau.nl/leren-touchscreen-handschoenen.html
Zou dit een beetje kwaliteit zijn?
Handschoenen zijn toch eerder kwijt dan versletenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet eigenlijk. Volgens mij betaal je voor een beetje fatsoenlijk leren handschoenen al zeker het dubbele![]()
![]()
Ja het hoeft ook maar een beetje fatsoenlijk te zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 14:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet eigenlijk. Volgens mij betaal je voor een beetje fatsoenlijk leren handschoenen al zeker het dubbele![]()
Past ook precies in het surprise budget. Ach anders maar terugsturen![]()
![]()
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 18 december 2013 14:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Handschoenen zijn toch eerder kwijt dan versleten
Als dat is wat diegene vraagt, dan is het toch gewoon prima. Wat boeit jou het nou weer of die dingen langer meegaan dan de winter duurt?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja het hoeft ook maar een beetje fatsoenlijk te zijn![]()
Past ook precies in het surprise budget. Ach anders maar terugsturen
Guarinquote:Op woensdag 18 december 2013 13:55 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Net wat Chelsea nodig heeft, een middenvelder![]()
eindbaas
![]()
Een foto verzenden met pakketpostquote:Op woensdag 18 december 2013 15:15 schreef over_hedge het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr![]()
![]()
![]()
Zijn wel mensen die er intrappen. Maar hij heeft wel lef, want je mag hem ook komen ophalen.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:18 schreef Freire het volgende:
[..]
Een foto verzenden met pakketpost
die gastkijk dit: http://www.marktplaats.nl/verkopers/20446648.html
Zo iemand moet het gewoon een keer bij de 'verkeerde' flikken. Zo'n kampsjaak die hem dan even een oor komt afscheuren ofzoquote:Op woensdag 18 december 2013 15:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zijn wel mensen die er intrappen. Maar hij heeft wel lef, want je mag hem ook komen ophalen.
die gastkijk dit: http://www.marktplaats.nl/verkopers/20446648.html
![]()
![]()
ik heb gereageerdquote:Op woensdag 18 december 2013 15:15 schreef over_hedge het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr![]()
het uiteindelijke overzicht deel ik uiteraard met jullie
Hoop het. Zo kansloos.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zo iemand moet het gewoon een keer bij de 'verkeerde' flikken. Zo'n kampsjaak die hem dan even een oor komt afscheuren ofzoDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, daar zal die het idee wel van hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:23 schreef wieisboos het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-One-duped-Ebay.htmlDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
![]()
Marktplaats waarschuwt me meteen dat er misschien iets niet klopt
Maar hij komt toch helemaal niet uit het buitenland?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:28 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Marktplaats waarschuwt me meteen dat er misschien iets niet klopt
Wat heb je eigenlijk gereageerd?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En dan niet even het TOTW hier posten...quote:Op woensdag 18 december 2013 15:30 schreef DePresident. het volgende:
Zal een Depay nog stijgen ondanks het TOTW nu gelekt is?![]()
Ik denk dat het IP-adres bij registratie uit het buitenland komt. Je kunt natuurlijk wel leuk Deventer opgeven als jouw woonplaats, maar dat hoeft niet te zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar hij komt toch helemaal niet uit het buitenland?
Wat heb je eigenlijk gereageerd?
Ik heb gewoon gereageerd dat ik er 3 wil kopen en of er in prijs kan worden onderhandeld
Hij stond al op de vorige pagina maar speciaal voor jou is hij hier nog een keer.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En dan niet even het TOTW hier posten...
PSN: DePresident_![]()
Dit is een prediction (dat stond ook al op de vorige pagina aangegeven)quote:Op woensdag 18 december 2013 15:33 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hij stond al op de vorige pagina maar speciaal voor jou is hij hier nog een keer.
[ afbeelding ]![]()
Oo, ik dacht dat hij gelekt was.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:34 schreef Freire het volgende:
[..]
Dit is een prediction (dat stond ook al op de vorige pagina aangegeven)
Kalou!quote:Op woensdag 18 december 2013 15:35 schreef Freire het volgende:
Kom deze ook tegen op twitter:
[ afbeelding ]
Pace down/upgrade incoming:
Dortmund-aanvaller akkoord met sprintduelBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Neymar !!. Als dat zo is dan wordt deze giga duur. Wel apart dat er trouwens jumbo packs zijn voor een hele dag op woensdag. Normaal is dat nooit vanwege de nieuwe totwquote:Op woensdag 18 december 2013 15:35 schreef Freire het volgende:
Kom deze ook tegen op twitter:
[ afbeelding ]![]()
KERSTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op woensdag 18 december 2013 15:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Neymar !!. Als dat zo is dan wordt deze giga duur. Wel apart dat er trouwens jumbo packs zijn voor een hele dag op woensdag. Normaal is dat nooit vanwege de nieuwe totw![]()
twitter:TheGStringG twitterde op woensdag 18-12-2013 om 15:08:31OMFG IF DEPAY LEAKED TOTW OMFG http://t.co/jk4tbE8hJ4 reageer retweet
![]()
kk jongquote:Op woensdag 18 december 2013 15:47 schreef Freire het volgende:
twitter:TheGStringG twitterde op woensdag 18-12-2013 om 15:08:31OMFG IF DEPAY LEAKED TOTW OMFG http://t.co/jk4tbE8hJ4 reageer retweet
![]()
account van die gozer is al geblokkeerd
Snel weggeklikt en ik had gelukkig mijn oordoppen aangesloten en ik had ze niet in dus ik hoorde geen geluid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo zou je PS4 foto's willen?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:48 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
account van die gozer is al geblokkeerd
ik wil die helemaal niet, maar gewoon doen alsof ik geïnteresseerd was, zodat we hier met z'n allen konden lachen hoe de troll getrolled werdquote:Op woensdag 18 december 2013 15:48 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hoezo zou je PS4 foto's willen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jezus, krijg een ziekte met je kutshitquote:Op woensdag 18 december 2013 15:47 schreef Freire het volgende:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
geluid heel zacht/uit dan kan het primaquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:53 schreef Freire het volgende:
[..]
Zonder geluid is het best te doenNiet luisteren naar deze gasten, want je schiet er alsnog niks mee op, ook niet zonder geluidquote:Op woensdag 18 december 2013 15:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
geluid heel zacht/uit dan kan het primaBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Niet een, dé.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:59 schreef Fuszy het volgende:
was ist los Reemster? Ik zie alleen een sulejmani
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
hjb kutventquote:Op woensdag 18 december 2013 16:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Depay verdiende ook geen IF voor een intikker en een penalty.![]()
FlanaganIk had hem gisteren weer in een pack, nu heb ik hem wel bewaard.
Nu moet je je Depays maar kwijt zien te raken.quote:![]()
al lang kwijt johquote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu moet je je Depays maar kwijt zien te raken.![]()
Gewoon wachten tot ie wel een IF krijgt.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu moet je je Depays maar kwijt zien te raken.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Maher wordt misschien wel een leuke om in te traden.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hoe lang kun je nog wachten?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot ie wel een IF krijgt.![]()
Heb maar even een SIF Suarez gehaald voor 700kBlij dat EA niet nog een IF aan Suarez heeft gegeven, had zomaar kunnen wezen
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
oh daar komt onze sitie supporter![]()
![]()
Wauw die stats.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:09 schreef Maver24 het volgende:
Heb maar even een SIF Suarez gehaald voor 700kBlij dat EA niet nog een IF aan Suarez heeft gegeven, had zomaar kunnen wezen
Lang, ik doe toch niets meer met mn coinsquote:Allang manquote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Tevens: PostNL
Nu nog op je site hebben dat ik een pakketje vandaag tussen 10:30 en 12:30 binnen krijg![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:12 schreef Freire het volgende:
Tevens: PostNL
Nu nog op je site hebben dat ik een pakketje vandaag tussen 10:30 en 12:30 binnen krijg
Heb precies hetzelfde.
Zou al minimaal 2 uur hier moeten zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: