Nee ik drink niet. Ik hou van Hits en meestal muziek die niet gedraaid wordt tijdens het uitgaan (waar meestal DJ, House, hardcore of in die richting wordt gedraaid, althans dat denk ik.)quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:45 schreef Basxt het volgende:
van wat voor muziek hou je?
hou je van drinken?
hm valt meequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:49 schreef Keith_Bakker het volgende:
Ik wil het wel posten maar daar wil ik 200 euro voor.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:49 schreef yulian het volgende:
Deed vroeger vaak schaken dammen en stratego spelen met een kennis misschien is dat een idee?
Het is dat ik je magquote:
je houd niet van uitgaan maar je hebt ook geen idee wat uitgaan is blijkbaarquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Nee ik drink niet. Ik hou van Hits en meestal muziek die niet gedraaid wordt tijdens het uitgaan (waar meestal DJ, House, hardcore of in die richting wordt gedraaid, althans dat denk ik.)
Forceren zeker niet. Ik probeer wel wat te doen met vrienden omdat het toch uit mijn initiatief moet komen. Het is niet zo'n band dat ze mij komen opzoeken, daarom probeer ik het.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:48 schreef houdjemond het volgende:
Bios, biertje, zelfs een slap geouwehoergesprekje kan al prima zijn als het je echte vrienden zijn.
Forceer het niet zo TS?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
[..]
Het is dat ik je mag![]()
Alhoewel, wijnproeven doe ik ook nog wel met regelmaat
dude.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Nee ik drink niet. Ik hou van Hits en meestal muziek die niet gedraaid wordt tijdens het uitgaan (waar meestal DJ, House, hardcore of in die richting wordt gedraaid, althans dat denk ik.)
Ja, sorry hij vraagt om iets te doen met zijn vrienden... En eigenlijk ben ik best wel een snob stiekemquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
[..]
Het is dat ik je mag![]()
Alhoewel, wijnproeven doe ik ook nog wel met regelmaat
Ik heb er waarschijnlijk inderdaad geen idee bij, maar wil jij het dan uitleggen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:53 schreef Haque het volgende:
[..]
je houd niet van uitgaan maar je hebt ook geen idee wat uitgaan is blijkbaar
ik houd er ook niet zo van hoor daar niet van
bioscoop, kroeg, activiteit, gewoon bij iemand thuis zitten, hardstyle feestje, auto/trein pakken en naar een stad toe ofzo
gewoon iets verzinnen
Een hardstyle feest valt niets uit aan te leggen. Bier drinken en hard gaan. nothing morequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:55 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ik heb er waarschijnlijk inderdaad geen idee bij, maar wil jij het dan uitleggen?
Ik versta daaronder (niet aanvallend bedoelt voor de uitganers):
*Jagen op het ander geslacht, zuipen en in combinatie met die twee een gezellige avond hebben met je vrienden. Vervolgens een kater hebben.
Dat denk ik dan:P
en.. hoe weet jij dat precies?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn dingen en muziek.
Probeer dan nou gewoon een keertje. stel het voor aan vrienden, als het niet leuk is ga je weer weg.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn dingen en muziek.
of vroegâh van de glijbaan afglijden met zand onder je broek zodat je EXTRA hard ging!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef stoereboii het volgende:
TS heeft nog nooit afgesproken met vrienden?Komt toch allemaal spontaan denk ik dan? Bv als je met iemand gaat mountainbiken en je wil ff naar huis ga je daar zwemmen en dan speel je een gezelschapspel buiten ofzo? Zo doen wij het althans zeer vaak
En waarom wil je niet uitgaan dan?
Dat wist ik wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:54 schreef yulian het volgende:
[..]
Ja, sorry hij vraagt om iets te doen met zijn vrienden... En eigenlijk ben ik best wel een snob stiekem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |