vind eindhoven niet zo leukquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eindhoven, Duitsland mooiste stad tegen een voordelige prijs.
Nee. Nu wil je zeker dat ik vraag of het ernstig was?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:33 schreef Rodawa het volgende:
Heb ik jullie al verteld dat ik vanochtend op de fiets werd aangereden door een auto?
Rustig jij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
En wel flink storten godverdomme, niet een paar euro stelletje tyfusvrekken
zit zeker te fappen of nieth ahahahaaquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
rodawa heeft een hand verloren en typt nu heel langzaam
lekker voor hem
meet 1 handje xdquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zit zeker te fappen of nieth ahahahaa
Nee. Ik wilde gewoon indirect vermelden dat ik vanochtend door een auto ben geschept.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Nu wil je zeker dat ik vraag of het ernstig was?
Nou nou.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
rodawa heeft een hand verloren en typt nu heel langzaam
lekker voor hem
lelijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:37 schreef Stuart het volgende:
Voor wie nog iets voor Stu wilt kopen voor kerst, doe deze maar
[ afbeelding ]
lkkr met zn stompiequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
meet 1 handje xd
want hij heeft ook vingers verloren aan die andere
whaha jaquote:
Wie fapt er nou niet met The sound of Music op tvquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zit zeker te fappen of nieth ahahahaa
Ik vind hem erg mooi. In het echt is hij niet zo debiel groot hoorquote:
niet eens de moeite doen om te verbeterenquote:
Natuurlijk sofje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
cachet wil je ook een naamtopic maken voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
cachet wil je ook een naamtopic maken voor mij
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Natuurlijk sofje.ik bedoel deze sc heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |