eerste of tweede kerstdag? met oud en nieuw?quote:
Ik geil op de notes van Tjackaquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:41 schreef Etsu het volgende:
Waarom kaap jij, Cac? Tjacka gaat dit niet tof vinden.
dacht ik alquote:
quote:
die dagen kan ik nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
eerste of tweede kerstdag? met oud en nieuw?
Dat moet op kerstavond natuurlijk. Gaat Sof eerst een ei voor je bakken en daarna all you need is love kerst-special kijken samenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
eerste of tweede kerstdag? met oud en nieuw?
jammerquote:
Ik probeer de hele avond het je duidelijk te maken, maar je luistert niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef xcachet het volgende:
Ik stop. Ik krijg nog een ban zometeen. Yvonne houdt al niet meer van me.
de restquote:
Romanticus jijquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet op kerstavond natuurlijk. Gaat Sof eerst een ei voor je bakken en daarna all you need is love kerst-special kijken samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke wil je?quote:
Nu ben ik getraumatiseerd. Dit was de druppelquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik probeer de hele avond het je duidelijk te maken, maar je luistert niet.
Sobersoquote:
Ik heb altijd de neiging om de Harry Potter films weer te kijken met kerstquote:
Ja de eerste 2 wel. maar 3 en 4 slaan echt nergens opquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om de Harry Potter films weer te kijken met kerst
Ook de eerste 2 Home Alone films.
moet ff werkrooster kijkenquote:
OMG DAT WIL IKquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja de eerste 2 wel. maar 3 en 4 slaan echt nergens op
En omg. Harry Potter-marathon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |