Zou er ook zo'n filmpje over piekeren zijn?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja mooi heik gebruik hem ook af en toe in mn werk, een heldere uitleg zonder zwaarmoedig te zijn
Het eindigen van mijn relatie heeft me denk ik heel erg aangegrepen. Verder zijn mijn ouders uit elkaar gegaan en gaat niets zoals het hoort. En het ouder worden denk ik, wat voor iedereen geldt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:06 schreef yulian het volgende:
Is er iets naars gebeurd de afgelopen jaren?
Hoe lang heeft die relatie geduurd ? ik had er namelijk 1 van 4 maanden ( met 2 vriendschap+ maanden er bij )... en nog steeds heb ik weinig tot geen interesse in dames.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:13 schreef Mr.Wolf het volgende:
[..]
Het eindigen van mijn relatie heeft me denk ik heel erg aangegrepen. Verder zijn mijn ouders uit elkaar gegaan en gaat niets zoals het hoort. En het ouder worden denk ik, wat voor iedereen geldt.
Dus word het tijd dat je hulp gaat zoeken omdat jou het niet alleen afgaat, en je hebt al een eerste stap gezet zo te zienquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:13 schreef Mr.Wolf het volgende:
[..]
Het eindigen van mijn relatie heeft me denk ik heel erg aangegrepen. Verder zijn mijn ouders uit elkaar gegaan en gaat niets zoals het hoort. En het ouder worden denk ik, wat voor iedereen geldt.
precies, je hebt ontdekt dat het je niet alleen lukt om het te laten over gaan, en dat hoeft ook helemaal niet. De volgende stap is een gesprek met je huisarts, probeer daarin niet af te zwakken wat je voelt, de enige die je daarmee hebt ben je zelf.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:17 schreef yulian het volgende:
[..]
Dus word het tijd dat je hulp gaat zoeken omdat jou het niet alleen afgaat, en je hebt al een eerste stap gezet zo te zien
Goede aanvullingquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies, je hebt ontdekt dat het je niet alleen lukt om het te laten over gaan, en dat hoeft ook helemaal niet. De volgende stap is een gesprek met je huisarts, probeer daarin niet af te zwakken wat je voelt, de enige die je daarmee hebt ben je zelf.
de eerste stap is de moeilijksteerkennen dat er actie nodig is, nu kun je doorpakken.
Heb je iemand met wie je erover kan praten? Niet alleen je zusje zal aangedaan zijn, iedereen om je heen. Je hebt je 3 jaar geleden wel goed kunnen voelen, zo kan het weer zijn als je de juiste hulp krijgt om jezelf weer beter te maken. Je hersenen zijn op dit moment ziek en daarom zie je het niet meer zitten. Als je relativeert heb jij namelijk geen goede reden om het leven echt zat te zijn. Dat zie je nu niet, maar dat komt wel weer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:13 schreef Mr.Wolf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |