Ik ben vorig jaar naar de huisarts geweest en heb verteld dat niets me eigenlijk meer kon schelen. Toen was de meta strekking dat ik een schop onder mijn hol moest hebben en eens moest gaan nadenken waar ik mee bezig was. Uiteindelijk is er een doorverwijzing naar één of andere psychologen massafabriek gegeven waar ik nooit heen ben geweest. Het gevoel was toen nog wel wat 'veiliger'.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ga naar je huisarts en beschrijf dit
hij of zij zal hulp voor je regelen
ditquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:41 schreef TR08 het volgende:
Meld je gewoon alsnog aan bij die "een of andere psychologen massafabriek"
Als iemand je kan helpen is het daar ... echt
Opruimen is fijn en geeft inderdaad rust. Maar ik merk dat ik niet teveel opruim omdat ik anders 'klaar' ben en achter kan laten. En dat draagt weer bij aan een 'spontane opening' om het zo te noemen. En ik ben bang voor dat moment. En ik weet niet waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:43 schreef Q35A814 het volgende:
Probeer jezelf een boost te geven door dingen in je omgeving op orde te krijgen. Het kan al beginnen met het opruimen van je huis of iets dergelijks. Al orden je al je papieren zodat alles weer netjes is, dit geeft veel meer ruimte in je hoofd. Daarnaast geeft dit ook een goed gevoel bij jezelf en sta je weer wat frisser in het leven. En sporten geeft je ook een heerlijke endorfine boost!
Dit is knap lastig inderdaad want je hebt waarschijnlijk niet de lust om op te gaan ruimen of te gaan sporten of maakt niet uit wat maar je kan het altijd dan nog proberen te doen voor je zusje.
Tuurlijk is een stap naar professionele het beste maar wel het moeilijkste dus begin met de dingen die zo voor de hand liggen!
Jammer dat er mensen zijn die hier niet normaal op kunnen reageren...![]()
Sterkte!
Ga alsjeblieft morgen naar een huisarts.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:51 schreef Mr.Wolf het volgende:
Bedankt allemaal voor de antwoorden. Het geeft zeker houvast.
[..]
Opruimen is fijn en geeft inderdaad rust. Maar ik merk dat ik niet teveel opruim omdat ik anders 'klaar' ben en achter kan laten. En dat draagt weer bij aan een 'spontane opening' om het zo te noemen.
Ik schrik zelf van deze vreemde gedachtespinsels.
Even een tip, probeer bezig te blijven zoek wat hobby's leid namelijk erg afquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:51 schreef Mr.Wolf het volgende:
[..]
Opruimen is fijn en geeft inderdaad rust. Maar ik merk dat ik niet teveel opruim omdat ik anders 'klaar' ben en achter kan laten. En dat draagt weer bij aan een 'spontane opening' om het zo te noemen. En ik ben bang voor dat moment. En ik weet niet waar het vandaan komt.
Ga gewoon met spoed naar een dokter en/of de psycholoog waar je naar verwezen bent. Je maakt goede kans op heel snelle hulp...en die heb je nodig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:51 schreef Mr.Wolf het volgende:
[..]
Opruimen is fijn en geeft inderdaad rust. Maar ik merk dat ik niet teveel opruim omdat ik anders 'klaar' ben en achter kan laten. En dat draagt weer bij aan een 'spontane opening' om het zo te noemen. En ik ben bang voor dat moment. En ik weet niet waar het vandaan komt.
@littledrummergirl. Mooi informatief filmpje, bedankt. Maar ik herken het niet. Er zijn natuurlijk wel een paar punten die overeenkomen, maar grotendeels niet. Als ik dit filmpje in mijn situatie zou moeten vertalen dan zie ik juist ieder ander mens met een zwarte hond lopen, zonder dat ze er erg in hebben. Maar ik voel het wel.quote:
Wow, ik ben onder de indruk van het filmpjequote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:05 schreef Mr.Wolf het volgende:
[..]
@littledrummergirl. Mooi informatief filmpje, bedankt. Maar ik herken het niet. Er zijn natuurlijk wel een paar punten die overeenkomen, maar grotendeels niet. Als ik dit filmpje in mijn situatie zou moeten vertalen dan zie ik juist ieder ander mens met een zwarte hond lopen, zonder dat ze er erg in hebben. Maar ik voel het wel.
Voor zover ik weet geef ik nergens aan dat ik ga springen of iets dergelijks. Er staat enkel dat ik opeens overmand word door dat gevoel dat er een eenvoudige uitweg is. En daar schrik ik zelf ook van. Ik ben niet impulsief, maar ik kan nu niet garanderen dat op het enige moment ik in mijn leven impulsief ben het ook meteen de laastse keer is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is je goed recht. Ik trek me er echter geen kut van aan.
Maargoed, veel plezier nog met deze aandachtstrekker. Mensen die erover praten springen toch nooit.
Ik ben weer terug naar 49
ja mooi hequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef K44S het volgende:
[..]
Wow, ik ben onder de indruk van het filmpje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |