29 cent zou meer realistisch zijn, delen door het aantal passagiers maal het aantal km'squote:Op dinsdag 17 december 2013 19:37 schreef BlauweTijger het volgende:
19 cent per kilometer als je echt je vrienden wilt naaien.
Hoeveel KM gaan jullie ongeveer rijden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:42 schreef elkravo het volgende:
Dit is een uitje met activiteiten die ook centraal geregeld/betaald worden, en iedereen in de groep vindt dat de chauffeurs voor hun km benzine kosten best een vergoeding uit de pot mogen krijgen. Kan gezien de afstand toch om een tankje gaan, en dan is "een kratje" bier best lullig, als de chauffeur al een bierfan is.
Ik dacht zelf iets van 25 ct/km maar waarop gebaseerd?
Ervoor tanken en erna tanken. Die kosten gewoon delen door iedereen die in die auto zit offie nou rijdt of niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:42 schreef elkravo het volgende:
Dit is een uitje met activiteiten die ook centraal geregeld/betaald worden, en iedereen in de groep vindt dat de chauffeurs voor hun km benzine kosten best een vergoeding uit de pot mogen krijgen. Kan gezien de afstand toch om een tankje gaan, en dan is "een kratje" bier best lullig, als de chauffeur al een bierfan is.
nou dan van te voren tanken en hem weer volgooien op het eind, betaald uit de potquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:42 schreef elkravo het volgende:
Dat zou niet mogen uitmaken toch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoeveel KM gaan jullie ongeveer rijden?
Vind ik welquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:48 schreef elkravo het volgende:
[..]
Dat zou niet mogen uitmaken toch.
Ik vraag me af wat je per km zou moeten rekenen. Of het dan 100 of 300 is maakt dan niet uit toch?
Ik probeer gewoon uit te vinden wat mensen fair vinden.
Dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
gewoon je tank er voor vol gooien en er na en dan samen de tank betalen
Het zit er tussenin... dus doe maar of het 1000 km is danquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Vind ik wel
Als jullie 1000 KM gaan rijden vind ik een vergoeding meer dan normaal.
Maar een uitje kan ook 30 km verderop zijn. Dan zou ik zelf iets hebben van ik hoef geen vergoeding en voor die paar euro koop je maar een biertje voor me ofzo.
Ik vind mijn antwoord het meest praktischequote:Op dinsdag 17 december 2013 19:51 schreef elkravo het volgende:
[..]
Het zit er tussenin... dus doe maar of het 1000 km is dan
Grappig dat alleen Danos werkelijk een antwoord op de vraag heeft gegeven...![]()
Een auto kost aanzienlijk meer per km dan alleen benzine. 19 cent dekt het totaal niet, dat was 15 jaar geleden 60 guldencent. Nu zou dat eerder 60 eurocent moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:45 schreef Geralt het volgende:
Ervoor tanken en erna tanken. Die kosten gewoon delen door iedereen die in die auto zit offie nou rijdt of niet.
Gewoon de benzinekosten delen door het aantal personen in de auto en dat doe je het makkelijkst door van te voren vol te gooien en daarna ook weer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:48 schreef elkravo het volgende:
Ik probeer gewoon uit te vinden wat mensen fair vinden.
Moet het dekkend zijn dan? Ik bedoel als je er zelf toch al heen gaat. Dan gaat je auto ook en dan tank je zelf. Of ben jij zo iemand die voor elke gereden km ook een bedrag aan de kant zet voor afschrijving en reparaties?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:04 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Een auto kost aanzienlijk meer per km dan alleen benzine. 19 cent dekt het totaal niet, dat was 15 jaar geleden 60 guldencent. Nu zou dat eerder 60 eurocent moeten zijn.
Wat is het probleem van ervoor en erna tanken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:51 schreef elkravo het volgende:
[..]
Het zit er tussenin... dus doe maar of het 1000 km is dan
Grappig dat alleen Danos werkelijk een antwoord op de vraag heeft gegeven...![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb dat echt nog nooit gehad als ik met iemand mee reed of als iemand met ons mee reed
je moest er (zoals iemand hier al zei) toch al heen
en je bent toch vrienden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |