Nou ja, kijk maar in de Sylvie-gatequote:Op dinsdag 17 december 2013 19:32 schreef hexje het volgende:
[..]
Dus als hij niet sympathiek was, is het oke?
Dacht eerder aan het topic van Sonja. Want dat is alles behalve een gate.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, kijk maar in de Sylvie-gate
Oh dat, dat heb ik nooit zo gevolgd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Dacht eerder aan het topic van Sonja. Want dat is alles behalve een gate.
Dat ging toch over die Danny?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:56 schreef Rachilda het volgende:
Ook dat hij zogenaamd niet meer weet wanneer dat precies zou zijn geweest vind ik verdacht..het kwam op mij net iets te nochalant over....
haha, zou je kunnen denken inderdaad, Onno kwam wel sympathiek en luchtigjes over...maar ik denk dat de gate nog niet over isquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:56 schreef Greys het volgende:
Kennelijk was het een goed interview, gezien de (of het gebrek aan) reacties daarna hier
Straks even terugkijken.
ik geloof helemaal niks van die koffie...quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ging toch over die Danny?
En dat was toch een paar jaar geleden? Ik zou van een paar jaar geleden ook echt niet meer de maand kunnen noemen waarin ik koffie met iemand had gedronken.
Ik dus ook...beetje te sympathiek allemaalquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:58 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vond het een beetje ingestudeerd. Ben benieuwd wie liegt onno of danny. Kijken of er nog bewijs opduikt
Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand liegt iin de hoop zijn hachje nog te kunnen reddden en achteraf blijkt er wel degelijk bewijs te zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:00 schreef Greys het volgende:
Als Danny bewijs heeft dat hij wel degelijk tussen de lakens van Onno heeft gelegen, is Hoes het haasje. Daarom denk ik eerlijk gezegd niet dat hij het zou ontkennen als het niet echt zo was dat er niets gebeurd is.
Dan had hij dat wel anders uitgedrukt, denk ik.
Zeker nu hij weet dat Patty en Evert elke kiezel omdraaien.
Er komt vast nog wel bewijs.....quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:00 schreef Greys het volgende:
Als Danny bewijs heeft dat hij wel degelijk tussen de lakens van Onno heeft gelegen, is Hoes het haasje. Daarom denk ik eerlijk gezegd niet dat hij het zou ontkennen als het niet echt zo was dat er niets gebeurd is.
Dan had hij dat wel anders uitgedrukt, denk ik.
Zeker nu hij weet dat Patty en Evert elke kiezel omdraaien.
Ik denk dat het in het midden ligt, er kan nog een heleboel liggen tussen een glas wijn drinken en in de masterbedroom rampetampen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:58 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vond het een beetje ingestudeerd. Ben benieuwd wie liegt onno of danny. Kijken of er nog bewijs opduikt
ja ben ik met je eens hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:03 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat het in het midden ligt, er kan nog een heleboel liggen tussen een glas wijn drinken en in de masterbedroom rampetampen.
Onno Hoes heeft wel vaag aangeduid dat er nog wel wat andere dingen zijn gebeurd.
Dit is natuurlijk ingestudeerd, hij kiest zijn woorden heel zorgvuldig, een echte politicus.
Nee tuurlijk zou dat niet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand liegt iin de hoop zijn hachje nog te kunnen reddden en achteraf blijkt er wel degelijk bewijs te zijn
Maar waarom zou hij dan verder alles toegeven, van Ruud, van andere contacten via internet etc en alleen dat van Danny dan ontkennen? Dat maakt voor hem dan toch niets meer uit, 1 jongen meer of minder?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:02 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel bewijs.....
mwa ik ben nog niet zo overtuigd...er zijn zat voorbeelden te overquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee tuurlijk zou dat niet de eerste keer zijn.
Ik gok/denk (ken die man ook niet persoonlijk) alleen dat hij donders goed weet dat team Show Laat echt alles boven water zullen toveren dat er maar bestaat en het anders wel half zelf er bij gaan bedenken, dus dat hij maar beters niets kan ontkennen dat een ander evt kan bewijzen. Denk dat ie daar nu wel weer slim genoeg voor is.
Hij gaf toe heel dom te zijn geweest (zag ik nog in het voorstukje), dus ik denk dat hij voor hij dit interviewtje gaf wel zes keer nagedacht heeft over wat hij wel en niet zou zeggen.
Het is de kunst om de grens te vinden, de lijn dat je net nog niet liegt.quote:
Met Toyboy I heeft hij toch zogenaamd alleen lopen zoenen (lees niet zo erg) daarmee zou hij zijn burgemeesterschap nog niet verliezen. Daarnaast heeft hij in een vergadering aangegeven dat er geen lijken meer uit de kast zouden komen. Toyboy nummer II is toch weer een nieuw lijk. De hoge heren in Maastricht zitten niet verder te wachten op negatieve publiciteit en toyboys, dus dan maar ontkennenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij dan verder alles toegeven, van Ruud, van andere contacten via internet etc en alleen dat van Danny dan ontkennen? Dat maakt voor hem dan toch niets meer uit, 1 jongen meer of minder?Want van de anderen gaf hij wel toe (lees ik net hierboven). Was dat zo, klopt dat stukje?
Heeft ie dan gezegd in het interview dat hij met al zijn Grindr afspraken alleen koffie dronk?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:07 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het is de kunst om de grens te vinden, de lijn dat je net nog niet liegt.
Het is echt een gave als je dat kunt.
Onno moet er echt rekening mee houden dat ze niet stoppen met zoeken, hij zal echt wel wat meer hebben gerommeld met dat Grindr en niet alleen wijn hebben gedronken met al die jongens.
Het is nu wel bekend dat zijn voorkeur uit gaat naar vooral jong.
en naar donkerharigquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:07 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het is de kunst om de grens te vinden, de lijn dat je net nog niet liegt.
Het is echt een gave als je dat kunt.
Onno moet er echt rekening mee houden dat ze niet stoppen met zoeken, hij zal echt wel wat meer hebben gerommeld met dat Grindr en niet alleen wijn hebben gedronken met al die jongens.
Het is nu wel bekend dat zijn voorkeur uit gaat naar vooral jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |