Omdat het volk recht heeft op die informatie!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Evert eigenlijk ook aangegeven waarom hij de smsjes openbaar gaat maken?
Er zijn er zat die maaaanden met elkaar appen/chatten/smsen nog voordat ze elkaar ook maar irl gezien hebben hoor, en in die sms periode allerlei fantasietjes bespreken of zelfs al verliefd op elkaar zijn nog zonder ontmoeting. Lees R&P maar doorquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:11 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Je gaat geen huissleutel vragen aan een jongen met wie je 1 x een glas wijn hebt gedronken, meneer Hoes is weer aan het jokken.
Oi, ik was er van overtuigd dat het een kerel was.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat je het meest anaal geobsedeerde meisje bent die ik ken. Dat is een prestatie.
Goh... Op FOK! staat er een ban op posten van zulke zaken. Zijn we hier toch fatsoenlijker...quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het volk recht heeft op die informatie!!
(Omdat hij het lekker vindt)
Haha, dat was het eerste wat ik dacht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Goh... Op FOK! staat er een ban op posten van zulke zaken. Zijn we hier toch fatsoenlijker...
Ja! Een banaal woord, dat wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:15 schreef mootie het volgende:
Cc, is schildpadjesverzamelende één woord?
Echt hė, het uitmelken van een vlieg levert nog meer op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat nu nog de nieuwswaarde van die smsjes is behalve goedkoop scoren... we weten dat de burgemeester van Maastricht waarschijnlijk meerdere scheve schaatsen heeft gereden, we weten dat hij dom is geweest en we weten dat hij en zijn partner het proberen te lijmen.
Wat is je fucking point Evert
hoi, neuken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn er zat die maaaanden met elkaar appen/chatten/smsen nog voordat ze elkaar ook maar irl gezien hebben hoor, en in die sms periode allerlei fantasietjes bespreken of zelfs al verliefd op elkaar zijn nog zonder ontmoeting. Lees R&P maar door![]()
Ik heb ook wel eens 'trouwen?' geappt aan iemand met wie ik nooit zou trouwen of waar ik nooit seks mee zou hebben. Of zoiets gezegd op FOK! Ligt er maar aan in welke context je zoiets zegt.
Maar laat het maar aan Evert over om alles uit die context te rukken.
Hij wil precies wat Albert ook zou doen in zjjn plaats als hij er niet bij betrokken zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat nu nog de nieuwswaarde van die smsjes is behalve goedkoop scoren... we weten dat de burgemeester van Maastricht waarschijnlijk meerdere scheve schaatsen heeft gereden, we weten dat hij dom is geweest en we weten dat hij en zijn partner het proberen te lijmen.
Wat is je fucking point Evert
Ok...hij probeert hoge kijkcijfers te krijgen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Laysa het volgende:
hoge kijkcijfers?
Ze komen niet eens in de dag top 25 voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |