uiteindelijk zei hij dus niksquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij gaf toe dat het dommer dan dom was dat ie in die lobby zat te zoenen.
Hij gaf toe dat het echt niet slim was om op die sites te gaan staan.
Hij gaf toe dat Albert er om uit zijn vel gesprongen is.
Ik vond op zich dat hij meer toegaf dan tijdens welk gemiddeld interview dan ook
welke "deskundigen" zitten daar aan tafelquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:19 schreef maily het volgende:
Straks bij Umbertooooooooooooo gaat het ook over de houdbaarheid van Onno Hoes ....
Dat is ook zo hoor, hij KON dit gewoon niet ontkennen dus het zou nog dommer zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:19 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
dat zijn toch inkopertjes waar hij makkelijk punten kan scoren.
denk aan maxima hij was een beetje dom, was ook volledig geregisseerd
Jawel. Hij zei meer dan genoeg. Dat jij er voor kiest om iets niet te horen of lezen is aan jou.quote:
maar team HumbertoTan is team Onno Hoes denk ik, dus dat zal allemaal niet zo spannend wordenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:19 schreef maily het volgende:
Straks bij Umbertooooooooooooo gaat het ook over de houdbaarheid van Onno Hoes ....
Jullie gaan allemaal veel te snel voor me.quote:
Wat had je graag willen horen? Hoeveel jonge jongetjes hij heeft uitgewoond in de laatse 2 jaar?quote:
Dit idee had ik er ook van.... en dan vooral aangespoord door moeders.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het altijd opvallend dat na een zo'n verhaal er altijd nog meer hyena's blijken te zijn die ineens hun 15 minutes of fame willen... Waarom hou je dan in eerste instantie wel je mond dicht als snoepje van de week en moeders
Dit, het is nieuws omdat het tot nieuws gemaakt wordt, en dan vooral dat laatste: gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:42 schreef mootie het volgende:
Het is natuurlijk ook niet zo dat 'de politiek' zich hier druk om maak. Behalve misschien een paar lokale mennekes.
Patty en Evert doen gewoon hun vreselijke best om dit groter te maken dan het is. En als ik de reacties her en der lees, lijken ze daar in te slagen.
Nou ja, over een jaar lachen ze eromquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:42 schreef mootie het volgende:
Het is natuurlijk ook niet zo dat 'de politiek' zich hier druk om maak. Behalve misschien een paar lokale mennekes.
Patty en Evert doen gewoon hun vreselijke best om dit groter te maken dan het is. En als ik de reacties her en der lees, lijken ze daar in te slagen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:19 schreef maily het volgende:
Is hij ex-VVD-er?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Kay van de Linde
![]()
Kay van de Linde, een van de bekendste spindoctors van Nederland, komt vanavond praten over de huidige situatie rondom Onno-gate. Welk advies heeft hij voor Onno Hoes?
http://www.rtl.nl/shows/rtllatenight/home/index.xml
Nu nog maar hopen dat Luuk Ikink nog wat smerige foto,s heeft gevonden van Onno![]()
RTL Late Night zal Albert Verlinde NOOIT afvallen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Kay van de Linde
![]()
Kay van de Linde, een van de bekendste spindoctors van Nederland, komt vanavond praten over de huidige situatie rondom Onno-gate. Welk advies heeft hij voor Onno Hoes?
http://www.rtl.nl/shows/rtllatenight/home/index.xml
Nu nog maar hopen dat Luuk Ikink nog wat smerige foto,s heeft gevonden van Onno![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef hunter2011 het volgende:......
Als je tegengas wilt moet je Show laat kijken.
Dat moet een feest der herkenning zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Die ga ook zeker ff kijken met valse Patty
![]()
Leuker wordt het niet
Dat denk ik ook...toeval?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet een feest der herkenning zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |