Nonsens, je niveau is prima.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niks. Ik mis niveau. En ben dik. En lelijk.
Waar besteld?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
De telefoon die ik heb besteld die vandaag bezorgd zou worden heeft een dag vertraging opgelopen.
Ik ben boos en teleurgesteld.
Heb je gelijk in, al vind ik Bello weer zo'n typische naam voor een opstandige poedel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bello eigenlijk he, Bella of Belle is vrouwelijk.
Hij heeft zijn goede kanten. Al moest hij mij alsnog promoveren tot mod. Ik kan met wat misbruik van mijn knopjes deze SC tot grote hoogte stuwen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh GGMM is hier ook. Wat een aangename verrassing
Niet gemeen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je bent inderdaad gemeen vandaag.
Tjacka krijgt op dit moment nog het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft zijn goede kanten. Al moest hij mij alsnog promoveren tot mod. Ik kan met wat misbruik van mijn knopjes deze SC tot grote hoogte stuwen.
ik welquote:
Wat doe je eigenlijk hier?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt. Ik maak één opmerking en jij begint emo te doen.
IJskoningin.
Nou hier heb je nog een EMOquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt. Ik maak één opmerking en jij begint emo te doen.
IJskoningin.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk hier?
Ik bedoel; niet dat iemand op je terugkomst zat te wachten
Nou nou nou.quote:
Wow. Wat een reactie vol inhoud, hier kan ik wat mee, bedankt.quote:
Ik denk dat je weleer wel om kan lachen haha.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd.
Kan wel even een lach gebruiken na die harde sneer van GGMM net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |