SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Het lijkt me wel wat om keihard 'Sommige mensen letten echt niet op!' te roepen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga lekker langs joh, is leuk. Even een plaatje aanvragen en een mooie boodschap doorgeven![]()
quote:![]()
Of het is een fout na die maintenanceen ben ik zo alsnog de lul.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat om keihard 'Sommige mensen letten echt niet op!' te roepen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Gaan joh, zijn goede liveoptredens bij de opening.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat om keihard 'Sommige mensen letten echt niet op!' te roepen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
10 euro voor SR als je dat op tv doetquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat om keihard 'Sommige mensen letten echt niet op!' te roepen.![]()
tientje van mij als je er SMLENO van maakt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:14 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
10 euro voor SR als je dat op tv doethallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Goedenavond heren van het goede leven. Zit lekker bij de open haard met een pasoa jus en een stuk gebak. Lekker relaxed hierzo![]()
Zit je in hetzelfde hotel als Maver?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef wieisboos het volgende:
Goedenavond heren van het goede leven. Zit lekker bij de open haard met een pasoa jus en een stuk gebak. Lekker relaxed hierzo![]()
Preston palace?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef wieisboos het volgende:
Zo, twee potjes gespeeld en tijdens het tweede potje de game maar afgesloten
Stond bij allebei gelijk maar het was weer pure kanker
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En als ik ook nog Oemtietie for for toe zeg?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
tientje van mij als je er SMLENO van maakt.![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef wieisboos het volgende:
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zlatan 4 doelpunten in zijn eerste wedstrijd
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb je hem nu net gekocht terwijl zijn prijs waarschijnlijk op het hoogste punt ligt (niet in packs, vlak voor TOTY crash) ? Ik heb hem juist gisteren verkochtquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zlatan 4 doelpunten in zijn eerste wedstrijd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb je hem nu net gekocht terwijl zijn prijs waarschijnlijk op het hoogste punt ligt (niet in packs, vlak voor TOTY crash) ? Ik heb hem juist gisteren verkochtRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |