abonnement Unibet Coolblue
pi_391145
Wat ik nou niet snap is dat er nog geen post is (behalve dan die van Weathergirl in Let's talk about Sex in de bus) over de sexscene van Koen en Mariska gisteravond! Is toch geweldig zoiets!? Twee mediageile mensen die dus blijkbaar zo ver gaan dat ze voor de camera's een nummertje maken? Dat hoofd ook van Mariska toen ze klaar waren!! Echt zo van, shit wat heb ik gedaan? Geweldig gewoon! Als zoiets in BB zou gebeuren zouden er meteen 100 posts over zijn en hier niet. Ik lees deze forums altijd met plezier, maar dit viel me gewoon op.
  donderdag 12 oktober 2000 @ 15:39:18 #2
6447 VerdrietigMannetje
Ach je moet toch wat :)
pi_391166
Gewoon omdat er gewoon weinig mensen naar db kijken!!!
Als ik een vrouw heb boei ik haar vast en verwen haar zo dat ze nooit meer weg wil!!!
pi_391173
Ja o.k., maar ik ben toch niet de enige die kijkt?
pi_391189
Waarschijnlijk zegt niemand er iets over omdat de hele bus te triest voor woorden is...
...en dan vooral dat psychische wrak genaamd Mariska.

''Our Truest Life Is When We Are Within Our Dreams Awake''
pi_391205
quote:
Op 12 oktober 2000 15:23 schreef Von het volgende:
Wat ik nou niet snap is dat er nog geen post is (behalve dan die van Weathergirl in Let's talk about Sex in de bus) over de sexscene van Koen en Mariska gisteravond!
Jawel hoor. Kijk maar in het topic 'gaat Mariska Koen terugpakken' en in 'lets talk about sex (in de bus)'.
Geef toe, het loopt niet storm, maar dat geldt voor dit hele busforum jammergenoeg.

[Dit bericht is gewijzigd door tiki op 12-10-2000 15:55]

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_393114
nummertje maken??
Volgens mij heeft Mariska Koen af liggen trekken, meer niet.
Op een gegeven moment hoorde je Koen heel duidelijk ' stoppen 'zeggen.

En die mariska is ook wel erg labiel zeg, wat een zwak wijf,Koen terugpakken had op een andere manier gemoeten, nu heeft ze zichzelf ermee beschadigt, volop de tv.
Denkt ze nou echt, dat ze dat ongestraft kan doen?? Wacht maar af tot ze eruit komt, wordt ze nog meer lastig gevallen met van die Koen-types.
Nee vind ik niet echt slim van haar.

sorry jongens, ik tik fout

[Dit bericht is gewijzigd door Avia op 13-10-2000 18:13]

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')