quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En we hebben al een antwoord gevonden
[..]
http://www.show.nl/rubrie(...)faire-met-onno-hoes/
Twee jaar alleen op werkdagen is 260 dagen per jaar![]()
En Kwalbert mocht maar 104 dagen per jaar
Dat zégt die lover ja, die ook nog even een (rancuneus) graantje mee wil pikken. Erg betrouwbaar vind ik het niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En we hebben al een antwoord gevonden
[..]
http://www.show.nl/rubrie(...)faire-met-onno-hoes/
Twee jaar alleen op werkdagen is 260 dagen per jaar![]()
En Kwalbert mocht maar 104 dagen per jaar
Er zijn hetero-burgemeesters die met kleinere schandalen de laan uit zijn gestuurd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Helemaal eens. Ik snap niet waarom sommige hier zijn homo-zijn erbij halen. Heeft er niks mee te maken. Als hij hetero was en zijn vrouw bedonderde met jonge meiden was het óók fout. Of er een open huwelijk mee had zeg maar.
Misschien kom hij daarom straks, misschien gaat hij vertellen dat hij dat helemaal niet is. of het waarquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:37 schreef matthijst het volgende:
Hoe hebben ze die Onno op grindr kunnen vinden aan die pens van hem? En waarom niet dat hele profiel?
quote:Burgemeester Onno Hoes van Maastricht is mogelijk chantabel door het zoen-incident in het openbaar met een 24-jarige man. Dat zegt Bernt Schneiders, voorzitter van het Genootschap van Burgemeesters, maandagavond bij Pauw en Witteman. Schneiders gelooft niet dat Hoes zijn politieke carrière hiermee op het spel staat. Tafelgast en CDA fractievoorzitter in de Tweede Kamer Sybrand van Haersma Buma zei in hetzelfde programma dat het 'onhandig is als de aandacht van je politieke functie verschuift naar je privé-situatie'. Frans Bastiaens, fractievoorzitter van de PvdA Maastricht, noemt het incident 'bijzonder onhandig'. Volgens hem heeft de situatie invloed op het gezag van de burgemeester. Maar het is een privékwestie en er zijn belangrijkere zaken die de aandacht verdienen, volgens Bastiaens. Vorige week verscheen het nieuws dat burgemeester Hoes een 24-jarige heeft gekust in een hotel in Maastricht. Lees hier eerdere berichtgeving over de kus van Onno Hoes>>
Sinds wanneer werkt Onno bij Boulevard?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Omdat ze beiden talloze mensen in de zeik genomen en beschadigd hebben ten koste van hun eigen ikke
Hoe ben je chantabel dan door die kus als het toch al allemaal openbaar is?quote:
Die kus is ook niet chantabel, maar volgens mij is dat echt het tipje van de ijsberg, op locale Limburgse sites hebben ze het echt gehad over talloze jongens die al contact met hen hadden opgenomen en beweerden sex te hebben gehad met Onno Hoes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ben je chantabel dan door die kus als het toch al allemaal openbaar is?
Niet naar jou toe hoor, jij quote het ook maar ergens vandaan, maar ik vraag het me af?
Ja, het duurt even voor we bij het niveau van Albert zijn beland.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, het duurt even voor we bij het niveau van Albert zijn beland.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef Arcee het volgende:
Ja, het duurt even voor we bij het niveau van Albert zijn beland.
tipje van de sluier of topje van de ijsberg?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Die kus is ook niet chantabel, maar volgens mij is dat echt het tipje van de ijsberg, op locale Limburgse sites hebben ze het echt gehad over talloze jongens die al contact met hen hadden opgenomen en beweerden sex te hebben gehad met Onno Hoes.
Er hoven maar 1 of 2 bad guys die bv foto's of een filmpje hebben gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |