Bekende Nederlander zijn zit toch wat anders in elkaar dan als je burgemeester bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Jij zit meer in de regio Limburg héHier in Amsterdam staan zo veel bekende Nederlanders op Grindr en er zal flink wat afgesekst worden maar op de een of andere manier houden mensen daar wel hun mond over. Ik vermoed dat die twee jongens van Onno een mooi zakcentje is toegeschoven door SBS/Telegraaf in ruil voor hun verhaal.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb een nieuwe gemaakt voor in de OP, deze sluit misschien beter aan.
Is het wat?![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk, maar ik bedoel: er zijn genoeg mensen die via Grindr naaktfoto's van min of meer bekende Nederlanders zullen hebben verkregen en er is niemand die de behoefte heeft die naar buiten te brengen. In de jacht naar nieuws over Onno/Albert zal het me niet verbazen als er nu geld voor wordt geboden. Daar op in gaan vind ik ordinairder dan het bed induiken met een vreemde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:08 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Bekende Nederlander zijn zit toch wat anders in elkaar dan als je burgemeester bent.
Ja, maar dan moeten het niet Gordon, Gerard Joling ,Carlo en hans Klok zijn maar iets in de trend van Hans Breukhoven , Mark Rutte of zo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik bedoel: er zijn genoeg mensen die via Grindr naaktfoto's van min of meer bekende Nederlanders zullen hebben verkregen en er is niemand die de behoefte heeft die naar buiten te brengen. In de jacht naar nieuws over Onno/Albert zal het me niet verbazen als er nu geld voor wordt geboden. Daar op in gaan vind ik ordinairder dan het bed induiken met een vreemde.
Rutte op grindrquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:18 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten het niet Gordon, Gerard Joling ,Carlo en hans Klok zijn maar iets in de trend van Hans Breukhoven , Mark Rutte of zo.
Mag niet van zijn moederquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Rutte op grindrDat zou pas een mop zijn.
Die zijn zo slim om zonder hun hoofd op Grindr te gaan maar met alleen hun torso. Net als Onno.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:18 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten het niet Gordon, Gerard Joling ,Carlo en hans Klok zijn maar iets in de trend van Hans Breukhoven , Mark Rutte of zo.
Er zouden wel een aantal voetballers op kunnen staan, zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Rutte op grindrDat zou pas een mop zijn.
Mogelijk wordt er een hele beerput opengetrokken. Allemaal gates op FOK! Ik hoop dat ik het allemaal bij kan houdenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:24 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Er zouden wel een aantal voetballers op kunnen staan, zou me niets verbazen.
Het was even zoeken, maar ik wist dat ik het ergens gelezen had.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:57 schreef Greys het volgende:
Is er eigenlijk bekend gemaakt hoe en door wie de zoenfoto is gemaakt?
Is hij er ingeluisd door die Ruud die iemand ingeseind heeft met 'als we in de lobby zitten geef ik hem wel even publiekelijk een kus en dan maak jij een foto'? Of was het echt puur toeval dat iemand dat moment zag en kon fotograferen, in de 2 seconden die de kus misschien duurde? (Of lagen ze vijf minuten te tongen daar in die lobby? Kan het me niet voorstellen).
quote:MAASTRICHT - De jongen die vorige week zoende met burgemeester Onno Hoes van Maastricht is de 24-jarige Ruud Schepers. Volgens De Telegraaf is deze Schepers een huisvriend van Hoes en zijn man Albert Verlinde uit Cromvoirt.
De foto van de jongen lekte uit via de lijsttrekker van de politieke partij Realistische Partij Nederland in Heerlen. Deze Christian Petermann is naast lijsttrekker ook fotograaf.
Volgens Patty Brard wil Schepers geen commentaar leveren op de zoen. Brard suggereerde woensdag in Shownieuws dat de jongen 'zwijgplicht' is opgelegd.
Emotionele periode
Het zoenen van Hoes in een Maastrichtse hotellobby kwam vorige week dinsdag naar buiten via het SBS-programma Show Laat.
Hoes verklaarde na het uitlekken van de foto dat hij een emotionele periode in zijn leven achter de rug heeft. "In de week dat mijn vader overleden was had ik de behoefte even door te zakken en dat heb ik daar op dat moment gedaan."
'Onhandig en ongepast'
Volgens Show Laat zou de 52-jarige Hoes met Schepers hebben gesproken over relatieproblemen met echtgenoot Albert Verlinde. De twee zouden volgens SBS een scheiding overwegen.
In RTL Boulevard las Verlinde donderdag een verklaring voor van hem en Hoes. Dat de Maastrichtse burgemeester werd gesignaleerd met een andere man, is volgens de entertainmentdeskundige 'onhandig en gezien zijn functie ongepast'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |