abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 december 2013 @ 14:10:03 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134364072
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:08 schreef utrecht1970 het volgende:

En Nederland is blijkbaar niet zo liberaal als het op open huwelijken aankomt.
Nederland? Heel het land is in rep en roer? Of de mensen die er een al dan niet politiek slaatje uit willen slaan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134364110
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nederland? Heel het land is in rep en roer? Of de mensen die er een al dan niet politiek slaatje uit willen slaan?
Meer dat laatste inderdaad.
pi_134364286
Die reactie van Georgina gisteren bij P&W O+
pi_134364341
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
niet gezien, wat zei ze?
pi_134364399
Heeft show nieuws alweer gereageerd?
pi_134364445
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ff terugkijken :)
pi_134364482
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:16 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

niet gezien, wat zei ze?
Dat de hele ophef wat overtrokken is. Als je zelf zo hard genaaid bent door Verlinde vind ik dat van klasse getuigen, ze had ook smakelijk kunnen lachen om de affaire.

Haar uitsmijter was: niet naakt op de foto tenzij je er extreem goed voor betaald wordt _O-
  dinsdag 17 december 2013 @ 14:22:20 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134364552
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:19 schreef Rens_Wilders het volgende:

Dat de hele ophef wat overtrokken is. Als je zelf zo hard genaaid bent door Verlinde vind ik dat van klasse getuigen, ze had ook smakelijk kunnen lachen om de affaire.

Haar uitsmijter was: niet naakt op de foto tenzij je er extreem goed voor betaald wordt _O-
Klasse.
  dinsdag 17 december 2013 @ 14:27:26 #34
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134364759
Vanavond gaat sbs verder wat er vandaag in de telegraaf staat met een voorganger van Ruud en diens moeder over Onno ;( Zelfs Beau vind het zielig voor Albert.
pi_134364902
Ik kan mij nog wel een ruzie tussen beau en Albert herinneren over een boekje dat Beau geschreven had en even mocht promoten in boulevard. Vervolgens ging Albert dat boekje zitten afkraken.
pi_134364941
Die kop van de Privé kan echt niet. Daar worden dingen geïnsinueerd die niet kloppen. Maar ik blijf Onno een enorme sukkel vinden. Als je met de roddelkoning getrouwd bent. En je hebt eigenlijk uitsluitend een ceremoniële functie. Je bent tenslotte niet gekozen door de burgers. Dan kijk je toch wel dubbel zo erg uit als je een scheve schaats rijdt.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_134365157
Ach, Albert is boos
quote:
Albert Verlinde is boos over vele aandacht voor relatieproblemen
Albert Verlinde noemt het vervelend dat zijn relatieperikelen zo veel media-aandacht krijgen.
Foto: Edwin Smulders

Vooral de berichtgeving van Show Laat, de concurrent van RTL Boulevard, is Verlinde een doorn in het oog. "Daar ben ik heel boos over", vertelde de showbizzdeskundige dinsdag in de ochtendshow van Q-Music.

"Dag in, dag uit in De Telegraaf vind ik prima. Als ze denken dat de lezers daarop zitten te wachten", vertelde Verlinde. De man van de showbizzdeskundige, de Maastrichtse burgemeester Onno Hoes, werd vorige week zoenend met een andere man gespot.

SBS wist de 24-jarige man te strikken voor een interview. De Telegraaf publiceerde deze week een foto van een half blote Onno.

Weekeindje Knokke

"Maar dan zit ik Show Laat te kijken, want je zit er toch elke dag in als Evert Santegoeds daar staat te vertellen, en komt ons weekeindje Knokke voorbij. Dat wordt weer gebracht als: kijk ze zitten, je ziet dat er spanningen zijn", legde Verlinde zijn ergernissen uit.

De showbizzdeskundige had naar eigen zeggen een fantastisch weekeinde met zijn echtgenoot in België. "We wilden er even uit, even de tijd hebben om veel met elkaar te praten. Het was leuk, gezellig en we hebben lekker gegeten."

Tijdens het weekeindje weg kwamen Verlinde en Hoes nogmaals tot de conclusie samen verder te willen. "Maar het lijkt alsof Evert Santegoeds niet wil dat het goed komt tussen ons. Daar word ik zo verschrikkelijk moe van."

Volgens Verlinde wordt niet alleen hij moe van de vele aandacht voor het avontuurtje van Hoes. "Als ik in Boulevard dag in, dag uit hetzelfde onderwerp zou behandelen zou mijn hoofdredacteur of zenderbaas echt ingrijpen. Je moet, los wat je van mij vindt, wel weten wat je kijker op een gegeven moment nog interessant vindt."

'Klaar mee'

Verlinde wil de hele kwestie achter zich laten.

"Ik ben er klaar mee. Ik hoop dat het duidelijk is. Wij zijn samen een stel. We hebben heel veel meegemaakt en een verklaring gegeven over wat er de afgelopen maanden gebeurd is in onze relatie. Daar hebben we het steeds bij gehouden en dat is het dan ook."

Woensdag komt de gemeenteraad van Maastricht bij een om nogmaals over de kwestie te spreken, zo meldt regionale omroep L1 dinsdag.

Hoes beloofde vorige week al dat er geen details meer zouden bijkomen over de affaire en dat de zaak was afgehandeld, maar toch zien de fractievoorzitters van de hoofdstad van Limburg reden om de kwestie weer te bespreken.

Redden

Nadat de eerste foto's van Hoes met zijn 24-jarige vlam opdoken, verklaarde Verlinde in Boulevard zijn huwelijk te willen redden.

Op het interview van de man, die onder meer beweerde dat het huwelijk van Verlinde en Hoes enkel schijn is, hebben de showbizzdeskundige en burgemeester nooit gereageerd.
pi_134365316
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:38 schreef bloempje-moi het volgende:
Ach, Albert is boos

[..]

Ik denk dat Jan Smit en Yolanthe na de eerste camerabeelden met van Yo met Wes het daar ook graag bij hadden willen laten. Kom op Albert. Ik had je hoger ingeschat.
pi_134365323
http://www.show.nl/rubrie(...)m_source=twitterfeed

Danny: ´Ik had twee jaar lang een affaire met Onno Hoes´

Ruud Schepers lijkt niet de enige te zijn die een affaire heeft gehad met Onno Hoes. In weekblad Privé, dat dinsdag uitkwam, doet Danny A (nu 25 jaar oud). zijn verhaal over zijn affaire die twee jaar zou hebben geduurd.

Onno zou Danny in de zomer van 2011 hebben leren kennen via de gay-applicatie Grindr. Danny was depressief door het verbreken van een eerdere relatie en was volgens zijn moeder een makkelijk slachtoffer voor andere mannen. “Mijn Danny is een heel gevoelige jongen, die makkelijk in te palmen is. Dan denk ik: Burgemeester, doe dit niet en neem iemand van je eigen leeftijd.”

Na een tijd te hebben gechat, zou Onno Danny hebben laten weten wie hij werkelijk is en wat zijn achternaam is. Toen pas viel het kwartje bij Danny en realiseerde hij dat het de burgemeester van Maastricht en de echtgenoot van Albert Verlinde betrof. Voor Danny veranderde hierdoor de zaak echter niet, want hij had het idee dat er sprake was van een open relatie: “Onno had me al een paar keer verteld dat hij een open relatie had met zijn vriend. Dus wat was het verschil nu ik wist dat hij getrouwd was met die Albert?”

“Al bij de eerste keer dat ik bij hem thuis op bezoek was, belandden we na verloop van tijd in de slaapkamer, waar we seks met elkaar hadden.” Onno zou tijdens deze tijd een dubbelleven hebben geleid en Danny en Onno zouden ontelbare keren het bed hebben gedeeld. “We waren bevriend en hadden seks op de doordeweekse dagen. De weekenden waren voor Albert. We zijn echt los gegaan in dat jaar!”

De relatie tussen Onno en Danny kwam tot het einde door het contact dat Onno kreeg met Ruud Schepers. In die periode kreeg Danny ook een relatie met een andere man en was voor hem daarmee de kous af. “Ik ben Onno nog steeds dankbaar voor de twee mooie jaren die we samen hebben gehad. Maar de koek tussen ons was op, we gingen verder.”

Aanstaande woensdag is er een crisisoverleg in Maastricht met de fractievoorzitters van de stad en de burgemeester. Of dit zal gaan over de affaire is nog niet met zekerheid te zeggen.
pi_134365377
Zou albert hier in een soortgelijk geval genoegen mee genomen hebben, denk ik dan.
"Stop nou met bellen, ik heb toch op tv een verklaring voorgelezen, wat wil je nog meer?"
  dinsdag 17 december 2013 @ 14:46:01 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134365482
quote:
Danny was depressief door het verbreken van een eerdere relatie en was volgens zijn moeder een makkelijk slachtoffer voor andere mannen.
Het willoze mannetje van 23.
pi_134365637
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:38 schreef bloempje-moi het volgende:
Ach, Albert is boos

[quote]Albert Verlinde is boos over vele aandacht voor relatieproblemen
Albert Verlinde noemt het vervelend dat zijn relatieperikelen zo veel media-aandacht krijgen.
Foto: Edwin Smulders

Vooral de berichtgeving van Show Laat, de concurrent van RTL Boulevard, is Verlinde een doorn in het oog. "Daar ben ik heel boos over", vertelde de showbizzdeskundige dinsdag in de ochtendshow van Q-Music.

"Dag in, dag uit in De Telegraaf vind ik prima. Als ze denken dat de lezers daarop zitten te wachten", vertelde Verlinde. De man van de showbizzdeskundige, de Maastrichtse burgemeester Onno Hoes, werd vorige week zoenend met een andere man gespot.
Dat is echt stom :') eerlijk is eerlijk als Onno geen relatie had gehad met Albert, maar gewoon
burgemeester en broer van .... (Isa Hoes) dus sowieso al een publiek figuur, dan had Albert de
vloer met hem aangeveegd en geprobeerd de onderste steen boven te krijgen.
pi_134365666
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:42 schreef hunter2011 het volgende:
http://www.show.nl/rubrie(...)m_source=twitterfeed

Danny: ´Ik had twee jaar lang een affaire met Onno Hoes´

Ruud Schepers lijkt niet de enige te zijn die een affaire heeft gehad met Onno Hoes. In weekblad Privé, dat dinsdag uitkwam, doet Danny A (nu 25 jaar oud). zijn verhaal over zijn affaire die twee jaar zou hebben geduurd.

Onno zou Danny in de zomer van 2011 hebben leren kennen via de gay-applicatie Grindr. Danny was depressief door het verbreken van een eerdere relatie en was volgens zijn moeder een makkelijk slachtoffer voor andere mannen. “Mijn Danny is een heel gevoelige jongen, die makkelijk in te palmen is. Dan denk ik: Burgemeester, doe dit niet en neem iemand van je eigen leeftijd.”

Na een tijd te hebben gechat, zou Onno Danny hebben laten weten wie hij werkelijk is en wat zijn achternaam is. Toen pas viel het kwartje bij Danny en realiseerde hij dat het de burgemeester van Maastricht en de echtgenoot van Albert Verlinde betrof. Voor Danny veranderde hierdoor de zaak echter niet, want hij had het idee dat er sprake was van een open relatie: “Onno had me al een paar keer verteld dat hij een open relatie had met zijn vriend. Dus wat was het verschil nu ik wist dat hij getrouwd was met die Albert?”

“Al bij de eerste keer dat ik bij hem thuis op bezoek was, belandden we na verloop van tijd in de slaapkamer, waar we seks met elkaar hadden.” Onno zou tijdens deze tijd een dubbelleven hebben geleid en Danny en Onno zouden ontelbare keren het bed hebben gedeeld. “We waren bevriend en hadden seks op de doordeweekse dagen. De weekenden waren voor Albert. We zijn echt los gegaan in dat jaar!”

De relatie tussen Onno en Danny kwam tot het einde door het contact dat Onno kreeg met Ruud Schepers. In die periode kreeg Danny ook een relatie met een andere man en was voor hem daarmee de kous af. “Ik ben Onno nog steeds dankbaar voor de twee mooie jaren die we samen hebben gehad. Maar de koek tussen ons was op, we gingen verder.”

Aanstaande woensdag is er een crisisoverleg in Maastricht met de fractievoorzitters van de stad en de burgemeester. Of dit zal gaan over de affaire is nog niet met zekerheid te zeggen.
Als iemand open kaart heeft gespeeld over zijn huwelijk, je niets heeft beloofd voor de toekomst, je die persoon dankbaar bent voor mooie jaren, de koek op was en ieder zonder wrok zijn eigen kant op ging, waarom dan in vredesnaam de pers op zoeken? En wat heeft in godshemelnaam die moeder er mee te maken met wie haar 23e jarige zoon het doet?
pi_134365703
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je zult als 23-jarige maar een moeder hebben die het in de krant voor je op moet nemen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:50 schreef bloempje-moi het volgende:
Als iemand open kaart heeft gespeeld over zijn huwelijk, je niets heeft beloofd voor de toekomst, je die persoon dankbaar bent voor mooie jaren, de koek op was en ieder zonder wrok zijn eigen kant op ging, waarom dan in vredesnaam de pers op zoeken? En wat heeft in godshemelnaam die moeder er mee te maken met wie haar 23e jarige zoon het doet?
Dit.
pi_134365733
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:51 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Je zult als 23-jarige maar een moeder hebben die het in de krant voor je op moet nemen.
En die ook nog zegt dat je makkelijk in te palmen bent.
  dinsdag 17 december 2013 @ 14:52:06 #46
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_134365749
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Dat is echt stom :') eerlijk is eerlijk als Onno geen relatie had gehad met Albert, maar gewoon
burgemeester en broer van .... (Isa Hoes) dus sowieso al een publiek figuur, dan had Albert de
vloer met hem aangeveegd en geprobeerd de onderste steen boven te krijgen.
Dat is zeker van ja
  dinsdag 17 december 2013 @ 14:52:13 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134365754
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:51 schreef Rens_Wilders het volgende:

Die jongen kan zijn Grind'r-profiel wel aan de wilgen aan het Vrijthof hangen.
  Moderator dinsdag 17 december 2013 @ 14:52:25 #48
184769 crew  Deisyy
pi_134365765
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Om te janken ;(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 17 december 2013 @ 14:53:29 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134365804
Die schunnige heading slaat dus echt als een valse tang op een mager varken.
pi_134365834
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die jongen kan zijn Grind'r-profiel wel aan de wilgen aan het Vrijthof hangen.
Discretie is wel een belangrijk onderdeel van seksdaten ja *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')