is dit het niveau waarop de anti sr mensen debatteren?quote:Op zondag 22 december 2013 16:07 schreef Latert het volgende:
Wat een honger lijden die DJ's toch, niet normaal zeg. Gister kregen ze een groenteshake waarschijnlijk vol met voedingsstoffen, spoelen ze het door de plee omdat het niet lekker is![]()
Wat een hongerlijdend Afrikaans kindje inclusief bol buikje wel niet zou doen voor zo'n shake.
Die mensen hebben geen tv dus krijgen dat toch niet te zienquote:Op zondag 22 december 2013 23:26 schreef Daskaar het volgende:
[..]
solidariteit heet dat.
tis een beetje dubbel als zij daar zitten te feesten en vreten terwijl de mensen die ze willen helpen dood gaan aan diarree
Doen ze toch het hele jaar door?quote:Op zondag 22 december 2013 23:26 schreef Daskaar het volgende:
[..]
solidariteit heet dat.
tis een beetje dubbel als zij daar zitten te feesten en vreten terwijl de mensen die ze willen helpen dood gaan aan diarree
Oh ja want ze zijn zo solidair hé, even een paar dagen niks eten, waarschijnlijk onder medische begeleiding en met een sapjesguru die zorgt dat ze alle nodige stoffen en vitamines toch binnen krijgen. En dan met kerst schranzen ze zich ongelooflijk vol, zoals de rest van Nederland. Maar wat zijn ze solidair hé. Poeh poeh, vooral met die camera's er op, en voor en ná SR nog even overal interviews geven en je sterrenstatus boosten. Nou nou, respect zeg... Misschien krijgen ze van Meneer NPO nog wel een mooie kerstbonus, want ja, ook de NPO legt dit geen windeieren natuurlijk. Ik voel hun pijnquote:Op zondag 22 december 2013 23:26 schreef Daskaar het volgende:
[..]
solidariteit heet dat.
Ze willen niemand helpen. Daarnaast draagt het niets bij aan het doel om zelf te 'vasten'.quote:Op zondag 22 december 2013 23:26 schreef Daskaar het volgende:
[..]
solidariteit heet dat.
Jonguh ik krijg er gewoon diarree van.quote:Op maandag 23 december 2013 13:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
LEKKER FEESTJUH VIERUH OP HET PLEIN MET HET ANTHEM HELEMAAL TOPPIEEEEEE!!!11111
Het is gewoon een soort carnaval bedenk ik me net. Voor van dat WAAR IS DAT FEESTJUH!!1111 volk.quote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Jonguh ik krijg er gewoon diarree van.
Zoiets ja. Maar gelukkig nog 2 weken al die kutplaatjes op 3fm en dan kan de radio weer an.quote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort carnaval bedenk ik me net. Voor van dat WAAR IS DAT FEESTJUH!!1111 volk.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:11 schreef Daskaar het volgende:
tis grappig, ik dacht echt dat de anti sr mensen misschien wel een punt hadden, maar tis alleen maar invulling en zure smoelen, zonder een poot om op te staan.
ik hoef sr helemaal niet te verdedigen hier.
veel plezier met elkaar nog naar de mond praten hier, ik ga sr kijken!
tis grappig, ik dacht echt dat de anti sr mensen misschien wel een punt hadden, maar tis alleen maar invulling en zure smoelen, zonder een poot om op te staan.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand roept mongooltje en Paul verschijnt, dat kan geen toeval zijn
moest utrecht niet tegen de promovendus? Hoe is dat afgelopen?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja want ze zijn zo solidair hé, even een paar dagen niks eten, waarschijnlijk onder medische begeleiding en met een sapjesguru die zorgt dat ze alle nodige stoffen en vitamines toch binnen krijgen. En dan met kerst schranzen ze zich ongelooflijk vol, zoals de rest van Nederland. Maar wat zijn ze solidair hé. Poeh poeh, vooral met die camera's er op, en voor en ná SR nog even overal interviews geven en je sterrenstatus boosten. Nou nou, respect zeg... Misschien krijgen ze van Meneer NPO nog wel een mooie kerstbonus, want ja, ook de NPO legt dit geen windeieren natuurlijk. Ik voel hun pijn![]()
Als ze echt solidair waren verdwenen ze 5 dagen uit de media en gingen ze écht in Afrika in een hutje op de hei zitten en aan de kant van de weg de dunne kak er uit laten lopen.
ok, omdat je dat zegt, wil ik nog een keer reageren.quote:Op maandag 23 december 2013 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op inhoudelijke reacties reageer je niet, zo kan ik ook een punt maken.
Lees dit topic eens terug, er staan genoeg steekhoudende argumentenquote:Op maandag 23 december 2013 22:31 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ok, omdat je dat zegt, wil ik nog een keer reageren.
Noem eens de dingen die jou niet aanstaan bij SR en dan ga ik er eerlijk op reageren. ik zal zo onpartijdig mogelijk antwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |