liefst ook vrijgezelquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef Redbaron het volgende:
sinds Fera meedoet is er weer een beetje leven.
Er moeten meer knappe dames komen!!
O ja! Bedankt voor de aanpassing.quote:
Leven!quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef Redbaron het volgende:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze die dan niet meteen weghalen?Dat moet toch niet te lang in je hoofd blijven zitten, lijkt me.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef ReMcOrE het volgende:
zal ik, in het kader van goede voornemens, eens een poging doen tot meet?
Hai.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef Redbaron het volgende:
Lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:
we gaan van #1027 naar #1029 zie ik?
en;
[..]
"Ja maar misschien en dingen enzo en blablabla, <heel medisch gepraat>"quote:
Donequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
doe jij eens ff het topic-nummer aanpassen J.
O, lol. Ik dacht dat je het handmatig moest aanpassen dus had ik het op 29 gezet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
doe jij eens ff het topic-nummer aanpassen J.
nope, dat gebeurd tegenwoordig automatisch; omdat ToF een 'reeks' isquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
O, lol. Ik dacht dat je het handmatig moest aanpassen dus had ik het op 29 gezet.
Nee, oké. Meestal staat er dan zo'n mooi grijs balkje omheen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, dat gebeurd tegenwoordig automatisch; omdat ToF een 'reeks' is
in de index van stad & streek staat er gewoon een grijs balkje om ToF heenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, oké. Meestal staat er dan zo'n mooi grijs balkje omheen.Ik heb het bij sommige topics soms juist niet handmatig aangepast, terwijl het wel moest.
Niet om het nummer en dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in de index van stad & streek staat er ook een grijs balkje omheen
ah zoquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet om het nummer en dat bedoelde ik.
Geen lapo's meer pakken.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen lapo's meer pakken.
Met je ninja edit!
jazekerquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef ELCanguro het volgende:
Hier komen dus nog steeds dezelfde mislukkelingen ?
dat valt nog wal met. n kwartje mot net lukk'n toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:39 schreef ELCanguro het volgende:
[..]
Ah de grootste. Ie bint nog geen kwartje weerd!
Gaat nog netquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat valt nog wal met. n kwartje mot net lukk'n toch?
Ja, maar of ik het snap is een tweede.quote:
Hoe weet je dan dat ik het ben ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, maar of ik het snap is een tweede.
HAHAHAHAHA
Van VBLquote:
Canguro - Kangoeroe - Skippy.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:47 schreef ELCanguro het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ik het ben ?
dat valt me nu pas opquote:
Ohhhhhquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Canguro - Kangoeroe - Skippy.
het gaat redelijk hierquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef ELCanguro het volgende:
Kun je trouwens die avarar van ruler aanpassen DD ? Krijg bijna een aanval
Hoe gaat het trouwens met jullie ? Gr gr
Epileptische toeval van ruler.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef ELCanguro het volgende:
Kun je trouwens die avarar van ruler aanpassen DD ? Krijg bijna een aanval
Hoe gaat het trouwens met jullie ? Gr gr
echt epischquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Epileptische toeval van ruler.
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Epileptische toeval van ruler.
joahquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heerscher des doods heeft z'n oude UI terug
mag ik klinkers kopen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
zal helaas niet meer gaan sinds het jaar 2000 dacht ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat valt nog wal met. n kwartje mot net lukk'n toch?
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ik klinkers kopen?Dat is correct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Slaap lekker!quote:Op woensdag 18 december 2013 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik ben weer terug in Tukkerland en ga in bed liggen
Moinquote:
ik heb ze nog wel ergens liggenquote:Op woensdag 18 december 2013 09:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
zal helaas niet meer gaan sinds het jaar 2000 dacht ik.![]()
Henrikequote:
Henrike neukt niet, Henrike vrijt heel sensueel.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Henrike![]()
laatste tijd nog geneukt?
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Henrike neukt niet, Henrike vrijt heel sensueel.
schijnen ze leuk te vinden.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het gaat hier ook altijd over (kont)neuken
[..]
[..]
Vakanwattes?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:42 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
heeft iedereen al vakantie?
ja, ik heb het ook niet echt hoor. ik ben wel blij dat er een weekend tussen kerst en oudejaarsdag zitquote:
Al 2,5 maandquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:42 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
Ik heb al 2,5 jaar "vakantie"quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:42 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
Marko met z'n manbewbs?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, en toen waren alle 5 posters mooi ingelijst ende opgehangen.
Voor een fotocollage heb ik echter wel een deerne met blote borsten nodig, dus wie wil?
Ik zei deernequote:
Ik heb wel mooie tieten.quote:
Pics!quote:
HTC Onequote:Op zaterdag 21 december 2013 17:41 schreef ReMcOrE het volgende:
auto weer mooi schoon van binnen en van buiten
en net m'n Hi-abonnement verlengd + een HTC One
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil nu een lekker wijf in m'n bed.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil nu een lekker wijf in m'n bed.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mij uitlachen omdat ik een lekker wijf wil?
[ afbeelding ]
;iquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zondag 22 december 2013 01:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Thnx voor de knuffel TT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Thnx voor de knuffel TT.Godverdomme met een grote GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zondag 22 december 2013 01:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]Ik kan het gewoon niet bevattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:
quote:
Mijn eerste gedachte was: kankerzooi! Vieze vuile kankerzooi.quote:
Een wat rustige omgeving zal wel fijn zijn. Ik denk dat Justin geen zin heeft in een druk cafe en ik ook niet zo op dit moment. Bij jou thuis is prima.quote:Op zondag 22 december 2013 01:34 schreef rulerofdeath het volgende:
godverdomme, wat een kutnieuws
ik wil wel een meet bij ons houden als Selma en Justin dat beter uitkomt
voor lui die met het OV gaan, die moeten dan wel in de bus.quote:Op zondag 22 december 2013 01:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een wat rustige omgeving zal wel fijn zijn. Ik denk dat Justin geen zin heeft in een druk cafe en ik ook niet zo op dit moment. Bij jou thuis is prima.
ik hoop het.quote:
Mwa, verveel me de laatste dagen kapot, en verder is het gewoon nog steeds hetzelfde... weinig energie, zo min mogelijk drukte en geluid aubquote:Op zondag 22 december 2013 01:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoop het.
hoe is het de laatste tijd dan?
hmm, wel kut. gewoon gesprekken wil nog wel? of met meer dan 1 persoon al teveel?quote:Op zondag 22 december 2013 02:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, verveel me de laatste dagen kapot, en verder is het gewoon nog steeds hetzelfde... weinig energie, zo min mogelijk drukte en geluid aub
Meer dan 1 is al teveel, vooral als die door mekaar praten of toevallig tegelijkertijd iets zeggenquote:Op zondag 22 december 2013 02:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, wel kut. gewoon gesprekken wil nog wel? of met meer dan 1 persoon al teveel?
godverquote:Op zondag 22 december 2013 02:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meer dan 1 is al teveel, vooral als die door mekaar praten of toevallig tegelijkertijd iets zeggen
Thnx voor de knuffel TT.Godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkheidsbaas van alles.
Mja, je had het toen al lastig met Lisa en mijquote:Op zondag 22 december 2013 02:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meer dan 1 is al teveel, vooral als die door mekaar praten of toevallig tegelijkertijd iets zeggen
Uhuquote:Op zondag 22 december 2013 11:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, je had het toen al lastig met Lisa en mij
Thnx voor de knuffel TT.Jezus, SelmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kut
![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Da's een feit.quote:
x2quote:Op maandag 23 december 2013 13:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
in ieder geval sterkte ratelen geniet van de komende kerst dagen en oud en nieuw voor zover mogelijk.
Ha skatquote:
je mag van mij ook wel blijven pittenquote:Op zondag 22 december 2013 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meet bij Wouter vind ik goed, moeten we wel ruim van te voren afspreken wanneer, zodat ik dat kan regelen met werk (2 baantjes en studie = geen tijd voor sociaal leven). Dan kijk ik tegen die tijd ook wel hoe ik dat doe met vervoer. Als er iemand vanuit Enschede met auto gaat, dan hou ik me al aanbevolen als meelifter
hopen dat het helptquote:Op maandag 23 december 2013 12:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag.
Net ziekenhuis aan de telefoon gehad en maandag 30 dec. om 12 uur krijg ik de nieuwe kuur. Uurtje aan het infuus en dan naar huis. Hopelijk vallen de bijwerkingen idd mee en slaat deze kuur wél aan.
@Bas, jaaaaaaa neem mij mee in jouw auto.
Ik ga sowieso dezelfde avond weer naar huis, ongeacht hoe laat het wordtquote:Op maandag 23 december 2013 20:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je mag van mij ook wel blijven pitten
ook primaquote:Op maandag 23 december 2013 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga sowieso dezelfde avond weer naar huis, ongeacht hoe laat het wordt
Dat dacht ik gisteren ook rond diezelfde tijd. Ik had 6 km gelopen.quote:Op maandag 23 december 2013 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb net ff 45 min gelopen, ben kapot
Doe volgend jaar met mij de Dodentocht danquote:Op maandag 23 december 2013 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb net ff 45 min gelopen, ben kapot
gewoon aardappelen met spinazie en een gehaktbal?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ma zit alweer lekker hysterisch te doen over het eten van vanavond en morgenavond
Fucking eindbaas ben jequote:Op dinsdag 24 december 2013 13:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik liep zondag 18km, had nergens last van [ afbeelding ]
Henquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:49 schreef norich het volgende:
Hoi
Heeft iedereen fijne kerstdagen gehad?
Ik doe ook mee!quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe volgend jaar met mij de Dodentocht dan
Remcoquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hen![]()
zeer gezellige eerste, hele henige tweedeen jij?
owja, ik schakel een beetje tussen Top 2000 en Top Serious Requestquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:10 schreef norich het volgende:
[..]
Remco
ja, was gezellig. kerstdiner met het gezin (allemaal een gang gemaakt) en spelletjes gespeelden de top 2000 op de achtergrond
Ik begin vanaf januari te trainen.. Elk weekend of om het weekend een wandeling van 25 km of meer en op het laatst iets meer lopen..quote:
Dat weet ik nog niet, maar ik wil wel eens die schnitzel doenquote:Op zondag 29 december 2013 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
wanneer in 2014 wilde je gaan dan David?
Hoppaquote:Op zondag 29 december 2013 15:00 schreef Redbaron het volgende:
ik begin met de eieren, daarna de steak
Dan kan ik niet, moet ik werkenquote:Op zondag 29 december 2013 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
gelijk goed beginnen in 2014, dus komend weekend?
Zonde. Je moet hem opeten.quote:Op zondag 29 december 2013 14:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, maar ik wil wel eens die schnitzel doen
True story allesquote:Op zondag 29 december 2013 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
ja David, je moet eerst de schnitzel opeten en daarna Fera doen
Jup, ik begin ook in januari. Ga jij alleen of met anderen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik begin vanaf januari te trainen.. Elk weekend of om het weekend een wandeling van 25 km of meer en op het laatst iets meer lopen..
Het gaat mij er ook echt om dat mijn schoenen goed zijn ingelopen.
;iquote:
Nah, ik nodig wat Rotterdammers en Utrechters uit om gratis vuurwerkgeluiden te maken. Scheelt in de kosten.quote:Op maandag 30 december 2013 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
iedereen het vuurwerk inmiddels binnen?
Godverquote:Op maandag 30 december 2013 12:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, ik nodig wat Rotterdammers en Utrechters uit om gratis vuurwerkgeluiden te maken. Scheelt in de kosten.
Ik had wat handgranaten enzulks besteld maar heb ze nog niet binnen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
iedereen het vuurwerk inmiddels binnen?
Knalvuurwerkquote:
Kreeg ook al een mailtje dat ze uitverkocht zijnquote:Op maandag 30 december 2013 13:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik had wat handgranaten enzulks besteld maar heb ze nog niet binnen.
Schandalig, nu kan ik niets opblazen dit jaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kreeg ook al een mailtje dat ze uitverkocht zijn
SPOILER: kijk hier nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:07 schreef ReMcOrE het volgende:
TESTING 1, 2!14.gifSPOILER: kijk hier nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik twijfel nog een beetje... Vanuit de Landmacht wordt er een team opgesteld waar ik me voor aan kan melden. Het enige nadeel is dan dat ik op kisten moet, maar denk dat ik me daarbij aanmeld.quote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, ik begin ook in januari. Ga jij alleen of met anderen?
[Tukker SC] ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
gaat dit topic nu weer op de langzame toer?
misschien handig om het dan de tukkers slowchat te noemen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme... dat ik hier nog niet aan heb gedacht:
TETTEN!
De eerste keer in 2014
Tijd voor gebreide wollen truien mjong!quote:Op zondag 5 januari 2014 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat heb ik weer... paar dagen geleden nieuwe truien gekocht en m'n gezicht voelt heel droog en schilferig aan, dus ik vraag aan ma wat dat kan zijn, kijkt ze naar m'n nek en dat voelt schijnbaar hetzelfde. Ik check m'n onderarmen en die zitten onder de rode bultjesBen dus blijkbaar allergisch voor acryl... die meuk zit in de trui verwoven, zucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Ja joh, druk bezig met van alles en nog wat, maar gaat lekkerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
David!![]()
alles goed daar?
[..]
gaat wel, moeizame start van 2014...
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja joh, druk bezig met van alles en nog wat, maar gaat lekker
Ja, ik hoorde al zoiets ja... Schijnt er komende maand af te gaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Trouwens David, in dat huisje waar je woonde in de blokken. Die hele rij is nu leeg. Maf gezicht wel.
Ja daar was al heel lang sprake van. Maar het ging ineens snel!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde al zoiets ja... Schijnt er komende maand af te gaan.
Indd zeg!quote:
How come?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gaat wel, moeizame start van 2014...
Mja, dat weet geen mensquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja daar was al heel lang sprake van. Maar het ging ineens snel!
Benieuwd wat er voor terug komt.
Bekende naam.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Nijverdaller op Rtl4. Esther Spenkelink.
Goedzoquote:
Komt wel goed. Alleen vandaag machtig veel zin in gehad omdat ik een baaldag had. Maar in plaats daarvan een e-sigaret gekocht, zonder nicotine. Wel geinig, maar denk niet dat ik er nog een koop.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
GoedzoHou vol. 1 van mijn beste keuzes ooit gemaakt
Gewoon afblijven, doet die dikkop ook mee?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt wel goed. Alleen vandaag machtig veel zin in gehad omdat ik een baaldag had. Maar in plaats daarvan een e-sigaret gekocht, zonder nicotine. Wel geinig, maar denk niet dat ik er nog een koop.
e-sigaretquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt wel goed. Alleen vandaag machtig veel zin in gehad omdat ik een baaldag had. Maar in plaats daarvan een e-sigaret gekocht, zonder nicotine. Wel geinig, maar denk niet dat ik er nog een koop.
Als je mij bedoelt: ja, ik doe ook meequote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gewoon afblijven, doet die dikkop ook mee?
Is wel een leuk speelgoedjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
e-sigaretDa's nog stommer dan roken imho
Gewoon stoppenJe merkt pas echt hoe fijn dat is als je een aantal maand gestopt bent.. Tenminste, dat was bij mij het geval..
Mooi man, kun je elkaar mooi pesten als je het er moeilijk mee hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt: ja, ik doe ook mee
Heb er echt zo goed als geen moeite meer mee, met het niet-roken
Pavlov reactie he..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt: ja, ik doe ook mee
Heb er echt zo goed als geen moeite meer mee, met het niet-roken
Ik pest haar meer dan zij mijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mooi man, kun je elkaar mooi pesten als je het er moeilijk mee hebt.
En nu volhouden he!!
Dat zie ik even niet?quote:
Zo zit de verslaving deels in elkaar. Eten.. roken.. opstaan..roken.. enz enzquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik pest haar meer dan zij mij
[..]
Dat zie ik even niet?
True, dat is zo. Maar het voelt helemaal niet verkeerd, eerste 2 dagen waren echt wel kut maar nu gaat het wel lekkâhquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo zit de verslaving deels in elkaar. Eten.. roken.. opstaan..roken.. enz enz
Mooi toch.Volhoaldn! Doelde ook niet zozeer op je post die ik quotte. Onduidelijk much?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True, dat is zo. Maar het voelt helemaal niet verkeerd, eerste 2 dagen waren echt wel kut maar nu gaat het wel lekkâh
Jazeker.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gewoon afblijven, doet die dikkop ook mee?
Dat mag je vinden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
e-sigaretDa's nog stommer dan roken imho
Gewoon stoppenJe merkt pas echt hoe fijn dat is als je een aantal maand gestopt bent.. Tenminste, dat was bij mij het geval..
Oooh dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Jazeker.
[..]
Dat mag je vinden.
Maar ik wilde het gewoon proberen. Maar meer als een eenmalig iets.Verder zuig ik op lolly's en whatnot. Ik rook pas sinds een paar maanden, dus ik weet heel goed hoe het is om niet te roken.
Denk ook niet dat het stoppen een heel groot probleem wordt.
Spenkelinkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Nijverdaller op Rtl4. Esther Spenkelink.
quote:
Kom vechten dan.quote:
Nee nee, dikke, die vinger gaat NIET meer in de bips!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Één vinger en het is afgelopen met jou, vriend
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee nee, dikke, die vinger gaat NIET meer in de bips!
Helaas voor jou ben ik ook van Spenkelinkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Één vinger en het is afgelopen met jou, vriend
Voor jou net zo ginger.quote:
Ook voor jou niet bangquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben ik ook van Spenkelink
[ afbeelding ]
[..]
Voor jou net zo ginger.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ook voor jou niet bang![]()
Wegrennen win je
Doen we. Heb je een pva?quote:
Mehhh ik ben jaloersquote:
Anders ik welquote: