Alleen als ze in KPD post, ik weet van niksquote:
niet doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mooi.
Hier ook wel enigszins.
Kan alleen nog beter door FOK! nu weg te klikken, maaaarja.
Konijn krijgt een hoedje op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer je geslaagd bent feestje bij jou thuis.
Huh, wat is deze.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Appel, je mag niet multiquoten.
En om je te helpen heb je abo zodat je niet zo lang hoeft te wachten
Hmm, dan heb je nog wel even toch? Maar je wilt het gewoon zo snel mogelijk af hebben, ik ken het.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
18 jan concept en 3 feb definitief.
Faalwetenschappersquote:
Nee, zijn bro's.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan krijg je een klap voor je kop, gok ik.
Ik post niet in KPDquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen als ze in KPD post, ik weet van niks
Zo'n monabakjequote:
fokkie had jou geen abo gegeven, aan de rest wel. dus ik dacht.quote:
jij haat friesland om de zelfde reden dat ik den haag haat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:23 schreef Toto69 het volgende:
Oh gawd.
Morgen begint Serious Request.
In Leeuwarden
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij haat friesland om de zelfde reden dat ik den haag haat?
Hoeft ook niets te zeggenquote:
en vandaag in belgiequote:Op dinsdag 17 december 2013 13:23 schreef Toto69 het volgende:
Oh gawd.
Morgen begint Serious Request.
In Leeuwarden
slakquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fokkie had jou geen abo gegeven, aan de rest wel. dus ik dacht.
Laat ik liev doen
Had net ook iemand die gewoon geen enkele bron jonger dan 2000 hadquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faalwetenschappers
[..]
Nee, zijn bro's.
Maar dan zeg ik van: Hey, ik moest laatst aan je denken want we hebben al veel te lang niet gesproken. Blabla. Hoe is het er nu mee? Nog dit gedaan?
En dat vinden ze lief.
Soms vinden ze het ook wel lief als ik zeg dat ze knap zijn ofzo, ja.
Nee, valt vies tegen. Het is mn scriptie he.. moet wel meer doen dan literatuuronderzoekquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, dan heb je nog wel even toch? Maar je wilt het gewoon zo snel mogelijk af hebben, ik ken het.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoeft ook niets te zeggenIk weet wat je hart zegt
Ik wil je penis in me voelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |