abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 00:24:04 #1
30535 JohanC
Maar das logisch
pi_6100090
Ik had dit nummer al een paar keer op tv gezien en vond het een zwaar relax nummer, dus ik proberen het te downloaden nergens te vinden. Dus ik ga heel braaf naar de winkel en haal de single. Eenmaal thuisgekomen douw ik de single gelijk in me pc'tje en wat gebeurt er: helemaal nix. Blijkt dat op de cd een kopieeer beveiliging zit. Deze beveiliging houdt niet alleen in dattie niet gekopieerd kan worden ( wat overigens gek want ik heb recht op 1 legal kopie ) maar dattie ook niet in m'n pc afgelezen kan worden. En dit vind ik helemaal absurd. Koop ik is een keer een legale cd heb ik er nog nix aan, aangezien ik geen stereoset op me kamer heb maar alles via me pc laat lopen.
Wat moet ik hiermee? Single terugbrengen? Virgin aanklagen ( producer )
wie weet raad help me
pi_6100131
Kun je terugbrengen en moeten ze terugnemen en geld teruggeven TENZIJ er een waarschuwing op het doosje staat...
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_6100134
Ja, daar doe je weinig aan. Heb ik ook met die nieuwe CD van Green Lizard gehad.

Mooi klote als je geen stereo hebt ja...

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 00:28:59 #4
30535 JohanC
Maar das logisch
pi_6100141
er staat inderdaad op de single: Deze cd is beveiligd tegen kopieren.
maar dat is de enige tekst er wordt niet over gesproken dattie niet op een cd-rom speler of pc dvd-rom speler kan worden afgespeeld
pi_6100278
Teruggaan en die single door hun strot douwen.
Je mag een kopie voor je eigen trekken, en je mag hem ook in je pc douwen. Het is immers JOU cd want jij hebt hem gekocht. Erg zielig hoor zo'n beveiliging.
De consument is er weer de dupe van omdat zij gebrek hebben aan een goede beveiliging die voor iedereen fijn is.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 00:41:41 #6
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_6100289
is dat niet net zo'n beveiliging als die Celine Dion ceedee? (niet dat ik die heb hoor, maar er stond nogal veel over in de media)

Die had een onzin-datatrack waar je peecee van over ze nek ging, maar die kon je 'hacken' door ff goed op de onderkant van het schijffie te kijken en dan zag je dat er rondom het gaatje geschreven is (lijntjes) daaromheen een stukje niets en dan stond de onzin-track daaromheen. Als je daar dan met een stift een streep doorheen zet, doet ie het wel in je peecee

vrijdag 4 oktober 2002 @ 00:51:36 #7
30535 JohanC
Maar das logisch
pi_6100402
nee dit is iets anders, bij die cd van celine zag je duidelijk aan de buitekant een extra rand dat heeft deze niet, en ik zie het nie tzitten om ff om te proberen met een viltstift over me cd heen te gaan
pi_6111422
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 00:28 schreef JohanC het volgende:
er staat inderdaad op de single: Deze cd is beveiligd tegen kopieren.
maar dat is de enige tekst er wordt niet over gesproken dattie niet op een cd-rom speler of pc dvd-rom speler kan worden afgespeeld
In dat geval zijn ze verplicht je je geld terug te geven...
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_6111427
Op die manier moet je dat soort nummers wel illegaal downloaden
pi_6111460
Het nummer zelf heeft btw wel erg veel weg van de uitvoering van 'Bad Boys' door Bob Marley, wat ook een zwaar relaxed nummer is

en dié is wel online te vinden

vrijdag 4 oktober 2002 @ 22:37:27 #11
30535 JohanC
Maar das logisch
pi_6114855
om eerlijk te zijn was ik niet van plan de single te kopen, maar gewoon van kazaa af te trekken, maar daar was deze nergens te vinden, en nu weet ik dus waarom dat zo is
pi_6114896
CD-speler aan de geluidskaart hangen en ff opnemen .

pi_6169924
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:40 schreef sig000 het volgende:
CD-speler aan de geluidskaart hangen en ff opnemen .

Daarom verbaas ik me dat ie nog niet op KaZaA is
Met goede apparatuur moet dat bijna verliesloos te doen zijn...
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 16:26:05 #14
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_6171226
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 00:28 schreef keeper het volgende:
Ja, daar doe je weinig aan. Heb ik ook met die nieuwe CD van Green Lizard gehad.
me too..

hijs ondertussen helemaal op kazaa/grokster/wahtever te krijgen dus veel plezier als je em nog op je comp wilt
(vraag me af hoe ze dat gedaan hebben trouwens maargoed)

woensdag 9 oktober 2002 @ 20:16:44 #15
30535 JohanC
Maar das logisch
pi_6195818
in tegenstelling tot robert lee met stress, deze is nog steeds nergens te downloaden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')