en dat van een mede slootbewoonster...quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:20 schreef OmNom het volgende:
heb gewoon meer met beren dan met eenden sorry hoor
gelukkig hebben we daar een tijgerquote:
Jup, in principe wel, maar weet niet welke software je kan gebruiken die er al op staat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:03 schreef xcachet het volgende:
VA?
Kan ik dingen opnemen met de microfoon op mijn laptop?
Die van mij was langerquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:04 schreef Xeor het volgende:
xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig hebben we daar een tijger
je lijkt wel een vent, die probeert op te scheppenquote:
Haaiquote:
Emmen en Beekse Bergenquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:24 schreef Elan het volgende:
Ik wil naar een dierentuin, maar welke is tof?
Je hebt meer aan dikte dan aan lengtequote:Op dinsdag 17 december 2013 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je lijkt wel een vent, die probeert op te scheppen
quote:
Daar heb ik als gespierde spijker niets aan, met mijn BMI van 16quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt meer aan dikte dan aan lengte
Dan moet je wat meer etenquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar heb ik als gespierde spijker niets aan, met mijn BMI van 16
Emmenquote:
heb ik al geprobeerd, werkt nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moet je wat meer etenOf minder hardlopen
Ohquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb ik al geprobeerd, werkt niet
Bono is voor veel vrouwen ook een beest. Maar als dat verplicht is hierquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
Elan valt een beetje buiten de boot, voor de rest allemaal dierenUI's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |