en dat van een mede slootbewoonster...quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:20 schreef OmNom het volgende:
heb gewoon meer met beren dan met eenden sorry hoor
gelukkig hebben we daar een tijgerquote:
Jup, in principe wel, maar weet niet welke software je kan gebruiken die er al op staat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:03 schreef xcachet het volgende:
VA?
Kan ik dingen opnemen met de microfoon op mijn laptop?
Die van mij was langerquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:04 schreef Xeor het volgende:
xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet xcachet
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig hebben we daar een tijger
je lijkt wel een vent, die probeert op te scheppenquote:
Haaiquote:
Emmen en Beekse Bergenquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:24 schreef Elan het volgende:
Ik wil naar een dierentuin, maar welke is tof?
Je hebt meer aan dikte dan aan lengtequote:Op dinsdag 17 december 2013 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je lijkt wel een vent, die probeert op te scheppen
quote:
Daar heb ik als gespierde spijker niets aan, met mijn BMI van 16quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt meer aan dikte dan aan lengte
Dan moet je wat meer etenquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar heb ik als gespierde spijker niets aan, met mijn BMI van 16
Emmenquote:
heb ik al geprobeerd, werkt nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moet je wat meer etenOf minder hardlopen
Ohquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb ik al geprobeerd, werkt niet
Bono is voor veel vrouwen ook een beest. Maar als dat verplicht is hierquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
Elan valt een beetje buiten de boot, voor de rest allemaal dierenUI's
laatste keer dat ik in een dierentuin was, was in stockholm.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Emmendie apenrots daar is zo gaaf.
Maar ze zijn aan het verbouwen. Er komt een compleet nieuw park daar.
Artis was saai dus ga denk naar Blijdorp.
Tja... ik heb het maar geaccepteerd... je neemt me maar zoals ik ben...quote:
die is al weg... te laat...quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://computers.tutsplus(...)-your-mac--mac-52196
Bij het kopje QuickTime Player
#xcachet #cachie
Bono is niet echt mijn typequote:Op dinsdag 17 december 2013 11:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Bono is voor veel vrouwen ook een beest. Maar als dat verplicht is hier
Nou vooruitquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja... ik heb het maar geaccepteerd... je neemt me maar zoals ik ben...
Ben je aan het orienteren dan?quote:
quote:
Neequote:
Ik schrok alquote:
''oh is ook goed, on my way''quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kom je naar school, mede om iemand te helpen met software enzo, krijg je een berichtje van dr dat ze nog in bed ligt.
Goedmakertje eisen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kom je naar school, mede om iemand te helpen met software enzo, krijg je een berichtje van dr dat ze nog in bed ligt.
ga schreeuwen en neem het opquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:39 schreef 2Happy4U het volgende:
kkziggo
vanmiddag maar boos telefoontje maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |