wilde sowieso aan het huiswerk. Maar mijn projectbuddy is er ook nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja anders was jij niet speciaal daarvoor (eerder) naar school gegaan denk ik
Het is een man wat verwacht je dan???????quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha je probeert gewoon in dr broekje te komen haha.
hahahahaneelukttochnietquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha je probeert gewoon in dr broekje te komen haha.
of zegt dat je een schijtfetish hebt en dat je er geen bezwaar tegen hebt om zijn/haar hele bek vol te schijten als ze je niet normaal helpenquote:
nee met deze insteek niet neequote:Op dinsdag 17 december 2013 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hahahahaneelukttochniet
Hang eens de player uit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hahahahaneelukttochniet
Ja, verbazingwekkend genoeg vallen meisjes op players ookal hebben ze in eerste instantie nieteens door dat desbetreffende jongen een player isquote:
nahquote:
en met misplaatst zelfvertrouwen ook niet.quote:
ervaring>?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, verbazingwekkend genoeg vallen meisjes op players ookal hebben ze in eerste instantie nieteens door dat desbetreffende jongen een player is
Ik heb dat vaak wel door. Je moet dan de skills hebben om terug te playenquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, verbazingwekkend genoeg vallen meisjes op players ookal hebben ze in eerste instantie nieteens door dat desbetreffende jongen een player is
Vaak jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak wel door. Je moet dan de skills hebben om terug te playen
Je kan er nog om lachen dus dan is het goedquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Vaak jaEn gaat niet echt lukken als je het gewoon hardop hier zegt hé
Of hebben we het niet over hetzelfde
play hard to get zekerquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja ik ook hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die hele game
Hu, nee? Ik praat in het algemeen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Omg dat meisje ook vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hij lijkt sprekend op zn vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dat is niet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik ook hoorAls iemand mij voorliegt vergeef ik 1 keer want iedereen maakt fouten maar ik hou sowieso al wel heel veel meer afstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |