Ja dat is ook zo een probleem de Ikea heeft geen goede kussens voor mij danquote:Op dinsdag 17 december 2013 01:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ga naar de IKEA en test er wat uit.
En de meeste lijken toch te veel op elkaar en de ene is the hard de ander veert weer terug enz.quote:
Tot de 60 euroquote:Op dinsdag 17 december 2013 01:42 schreef bas-beest het volgende:
Wat is je budget?
Ik heb bij m'n ouders wel eens op deze geslapen, alleen is die beetje prijzig
[ afbeelding ]
Die veert terug.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:42 schreef bas-beest het volgende:
Wat is je budget?
Ik heb bij m'n ouders wel eens op deze geslapen, alleen is die beetje prijzig
[ afbeelding ]
Eh nee...bij deze veert echt niks terug.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Die veert terug.Gewoon een goedkoop ding bij de Ikea kopen, die liggen als een blok, het liefst gewoon synthetisch.
Lig ik toch liever voor 100 euro minder op een niet terugverend kussen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:57 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Eh nee...bij deze veert echt niks terug.
Is trouwens rond de ¤110
Ik ben meestal ook niet zo van de speciale kussens, maar deze ligt toch wel erg lekker, vind ik. Vooral omdat je geen druk hebt op je oor (als je in 't midden ligt).quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Lig ik toch liever voor 100 euro minder op een niet terugverend kussen.Ik zou er trouwens niet op kunnen liggen, lig teveel aan de zijkant van mijn kussen en slaap op de zij.
Gewoon de schouder onder tegen het kussen aan zodat je een beetje een verdikking daar krijgt en slapen maar werkt voor mij het beste, speciale kussens werken bij mij juist totaal niet ondanks dat ik nekproblemen heb, worden er alleen maar erger van.
Ik hou het wel bij mijn simpele, platte kussen, kan ik zonder pijn wegmikken als ik merk dat het zijn tijd heeft gehad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:03 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ik ben meestal ook niet zo van de speciale kussens, maar deze ligt toch wel erg lekker, vind ik. Vooral omdat je geen druk hebt op je oor (als je in 't midden ligt).
M'n ouders hebben er 2 gekregen bij hun nieuwe bed/matras-combi, mijn moeder kan er ook niet goed op liggen, maar ik mocht er niet eentje meenemen. Da's wel weer jammer.
Ja precies dat alleen moeten ze niet terug veren en niet te warm worden grote maakt niet uitquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij mijn simpele, platte kussen, kan ik zonder pijn wegmikken als ik merk dat het zijn tijd heeft gehad.
Dan moet je dus bij Ikea zijn, gewoon in de goedkope hoek kijken een geen dons nemen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:07 schreef DennisBakkum1 het volgende:
[..]
Ja precies dat alleen moeten ze niet terug veren en niet te warm worden grote maakt niet uit
Maar ik kijk altijd in Haarlem en ik kan maar niet de goede vinden heb jij misschien nog een suggestie naar welke Ikea ik moet gaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan moet je dus bij Ikea zijn, gewoon in de goedkope hoek kijken een geen dons nemen.Ikea heeft zowel lage, middelhoge en hoge kussens, neem gewoon de meest simpele lage.
Ik ga bijna altijd naar Amersfoort toe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:20 schreef DennisBakkum1 het volgende:
[..]
Maar ik kijk altijd in Haarlem en ik kan maar niet de goede vinden heb jij misschien nog een suggestie naar welke Ikea ik moet gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |