abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 december 2013 @ 22:57:02 #1
402735 RemcoZegt
Soms heb je vragen..
pi_134349327
Hi allemaal,

Wat fijn dat jullie mijn verhaal willen lezen. Het is begonnen toen ik ongeveer 15 jaren oud was (ik ben nu 19 jaar), In een vriendengroepje wat bestond uit een mannetje of 6/7. één van deze jongens sprong er vanaf het begin al uit. Iedereen keer wilde ik hem in mijn grapjes beschermen, deze jongen moest gespaard worden, en moest wat meer aandacht krijgen.

Op een bepaalde dag hadden we voor het eerst een wat warrig (jawel) seksueel getint MSN gesprek. Die avond hadden we afgesproken en zoals wel vaker gebeurde bleef ik bij hem slapen, dat werd toen nog echt 'logeren' genoemd. Die avond was het echter anders. We deden wat seksuele dingen bij elkaar waarvan je nu onder het genot van een biertje om zou kunnen lachen. Maar het heeft anders uitgepakt.

Nog steeds zijn deze gesprekken er, ze worden serieuzer. Ondertussen hebben we al best vaak samen geslapen, en alles uitgeprobeerd. Nog steeds gebeurd het met enige regelmaat. Het gekke is alleen, het gebeurd. En vervolgens word er gezwegen als het graf, alleen mijn beste vriendin weet van deze dingen. we hebben het er ook niet met elkaar over.

In het bijzijn van de andere jongens probeert hij zoveel mogelijk over meisjes te praten. Ik vraag me alleen af, wat zijn geaardheid is. Ik kan me het niet meer voorstellen dat je op je 19de nog experimenteert. Voor mezelf ben ik er wel uit, en schaam me daar zeker niet voor. Ik heb ook gevoelens voor deze jongen. En zou er graag verder mee willen. Maar eerst zou ik graag willen weten, wat de beweeg redenen van hem zijn, waarom die het doet, en wat het gevoel erbij is.

Kunnen jullie in zijn hoofd kruipen?

Alvast heel erg bedankt!
pi_134349422
Bi curious?
pi_134349567
Of wil niet uit de kast komen om welke reden dan ook dus dan maar stoer over vrouwen praten?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_134349729
Er is niets mis met kijken naar lullen :(
Alsof je dan homo bent :')
Iedereen kijkt naar elkaars lul tijdens het douchen, dat is heel normaal. Alleen doet hij het in extremis door een beetje rond te pijpen bij jou. Wellicht is hij gewoon geobsedeerd door pikken.
UNOX
  maandag 16 december 2013 @ 23:09:34 #5
402735 RemcoZegt
Soms heb je vragen..
pi_134349851
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef trovey het volgende:
Of wil niet uit de kast komen om welke reden dan ook dus dan maar stoer over vrouwen praten?
Dat zou best wat in kunnen zitten, bang voor de reacties en consequenties. Maar je zou zeggen dat hij het mij wel zou kunnen vertellen?
pi_134350056
Waarom vraag je het hem niet gewoon :?
pi_134350068
Onzekerheid, geloof, ouders, ... Genoeg redenen te bedenken, maar lijkt me echt iets wat je echt aan hem moet vragen.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  maandag 16 december 2013 @ 23:17:38 #8
402735 RemcoZegt
Soms heb je vragen..
pi_134350142
Omdat.. het praten erover met hem net een taboe is gaan lijken. en uiteraard wil ik geen ruzie met hem hierover omdat we ook gewoon goed bevriend zijn, en in dezelfde vriendengroep zitten.
pi_134350193
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:17 schreef RemcoZegt het volgende:
Omdat.. het praten erover met hem net een taboe is gaan lijken. en uiteraard wil ik geen ruzie met hem hierover omdat we ook gewoon goed bevriend zijn, en in dezelfde vriendengroep zitten.
Als hij een goede vriend is, kan je het hem vragen zonder dat het ten koste van jullie vriendschap hoeft te gaan, of je antwoord krijgt is een tweede...
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_134350272
Na zo'n sessie hem er eens op aanspreken en vragen wat hij wil?
dag
pi_134350410
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:09 schreef RemcoZegt het volgende:

[..]

Dat zou best wat in kunnen zitten, bang voor de reacties en consequenties. Maar je zou zeggen dat hij het mij wel zou kunnen vertellen?
Praat met hem erover. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_134350473
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:23 schreef trovey het volgende:

[..]

Praat met hem erover. ;)
En laat ons vooral de afloop weten :Y. Dan weten wij ook of het advies werkt :+.
dag
  maandag 16 december 2013 @ 23:29:27 #13
402735 RemcoZegt
Soms heb je vragen..
pi_134350668
Ik heb lange tijd gedacht dat ik zelf een enorm groot bord voor m'n kop had, en alleen zag wat ik graag wilde zien (dat hij me leuk vond, dat die homo is en bla bla) Na zoveel keren kan ik dat niet meer tegenover mezelf verkopen. Ik heb zo vaak gelezen over experimenteren. Dat doe je misschien 1,2,3,4,5,6 keer. Maar dan houd het bij een hetero jongen denk ik op. Die zegt dan, het is leuk geweest of krijgt een vriendin en lacht er nog eens om. Hier is het anders.
pi_134350756
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:29 schreef RemcoZegt het volgende:
Ik heb lange tijd gedacht dat ik zelf een enorm groot bord voor m'n kop had, en alleen zag wat ik graag wilde zien (dat hij me leuk vond, dat die homo is en bla bla) Na zoveel keren kan ik dat niet meer tegenover mezelf verkopen. Ik heb zo vaak gelezen over experimenteren. Dat doe je misschien 1,2,3,4,5,6 keer. Maar dan houd het bij een hetero jongen denk ik op. Die zegt dan, het is leuk geweest of krijgt een vriendin en lacht er nog eens om. Hier is het anders.
Er is ook echt maar 1 manier om er achter te komen.
  maandag 16 december 2013 @ 23:33:59 #15
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_134350839
Heb je dit niet al eens eerder gepost? Komt me bekend voor.
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 16 december 2013 @ 23:39:01 #16
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134351056
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 23:33 schreef Luxuria het volgende:
R&P / Hoe zal ik dit nu weer aanpakken?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134351091
Wat moet ik zien onder experimenteren, want ik zou misschien een jongen zoenen als experiment maar niet aftrekken. En daar heb je niet veel vaker dan 1 keer voor nodig(Nooit gedaan iig, ook niet van plan ben hetero :D)
  maandag 16 december 2013 @ 23:44:21 #18
402735 RemcoZegt
Soms heb je vragen..
pi_134351295
quote:
Klopt inderdaad, maar toen stonden de zaken er nog totaal anders voor. En dat heeft me helaas niet echt kunnen helpen. Lange tijd verder loop ik er nog steeds mee rond.
  maandag 16 december 2013 @ 23:47:33 #19
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134351415
Wat spook je precies uit? Beetje tongen en trekken of meer?

En ik zou gewoon eens vragen hoe hij dit ziet. Waarschijnlijk zit hij er net zo mee als jij.

En als dit al jaren duurt zou ik het geen experimenteren meer noemen. Jullie zijn al volleerd homo.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134355050
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 23:33 schreef Luxuria het volgende:
Dat dacht ik ook, maar dat ging over iemand die een vriend had (die al een tijd een vriendin had) en die in dronken buien insinueerde op sex met (een) TS maar er verder niks mee deed, ter wijl die TS wel verliefd op zijn vriend was. Maar die waren ouder (niet 19)

EDIT:
Oh NVM, het was dus al wel eerder voorbijgekomen....
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_134364605
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef RemcoZegt het volgende:
Hi allemaal,

Wat fijn dat jullie mijn verhaal willen lezen. Het is begonnen toen ik ongeveer 15 jaren oud was (ik ben nu 19 jaar), In een vriendengroepje wat bestond uit een mannetje of 6/7. één van deze jongens sprong er vanaf het begin al uit. Iedereen keer wilde ik hem in mijn grapjes beschermen, deze jongen moest gespaard worden, en moest wat meer aandacht krijgen.

Op een bepaalde dag hadden we voor het eerst een wat warrig (jawel) seksueel getint MSN gesprek. Die avond hadden we afgesproken en zoals wel vaker gebeurde bleef ik bij hem slapen, dat werd toen nog echt 'logeren' genoemd. Die avond was het echter anders. We deden wat seksuele dingen bij elkaar waarvan je nu onder het genot van een biertje om zou kunnen lachen. Maar het heeft anders uitgepakt.

Nog steeds zijn deze gesprekken er, ze worden serieuzer. Ondertussen hebben we al best vaak samen geslapen, en alles uitgeprobeerd. Nog steeds gebeurd het met enige regelmaat. Het gekke is alleen, het gebeurd. En vervolgens word er gezwegen als het graf, alleen mijn beste vriendin weet van deze dingen. we hebben het er ook niet met elkaar over.

In het bijzijn van de andere jongens probeert hij zoveel mogelijk over meisjes te praten. Ik vraag me alleen af, wat zijn geaardheid is. Ik kan me het niet meer voorstellen dat je op je 19de nog experimenteert. Voor mezelf ben ik er wel uit, en schaam me daar zeker niet voor. Ik heb ook gevoelens voor deze jongen. En zou er graag verder mee willen. Maar eerst zou ik graag willen weten, wat de beweeg redenen van hem zijn, waarom die het doet, en wat het gevoel erbij is.

Kunnen jullie in zijn hoofd kruipen?

Alvast heel erg bedankt!
Het kan zijn dat hij homo is en gewoon seks met je wilt en heeft. Hij kan ook hetero zijn die de seks met je uit expirimenteertijdperk gewoon oke vond en jullie elkaar een beetje gebruiken "bij gebrek aan beter". Het is voor ons onmogelijk in zijn hoofd te kruipen wat het is. hoogstens wat het zoal kan zijn.

Ergens denk ik wel dat hij bi of homo is. Maar of geen gevoelens heeft voor jou en met je verder wilt in een relatie. Of gewoon geen relatie durft aan te gaan, bang voor gevolgen met ouders enzo. Niet uit de kast durven komen of relatie aan durven gaan en perongelijk geout worden ofzo. Kan.
Ik zou er gewoon eens over praten met hem. Als je weer eens in zo'n gesprek beland, gewoon een keer vragen hoe het bij hem nu precies zit...
  dinsdag 17 december 2013 @ 16:45:32 #22
240618 Micson
The lonely stoner
pi_134370446
Welke hommo-activiteiten hebben jullie dan allemaal met elkaar uitgevoerd TS?
  dinsdag 17 december 2013 @ 18:42:12 #23
365231 Fera
Fire & Blood
pi_134374290
Het lijkt erop alsof hij nog in de kast zit, misschien als homo of misschien als bi. Vandaar dat hij alleen over meiden praat in de groep. En waarschijnlijk is hij ook bang dat jullie 'relatie' niet echt geaccepteerd zal worden. Ik weet niet hoe de rest van de groep is? Als het een groep is waar bijvoorbeeld veel grappen over homo's worden gemaakt, kan ik me voorstellen dat hij het dan liever voor zich houdt.

Het beste is om hem dit gewoon persoonlijk te vragen. Eis, op een rustige manier, wat duidelijkheid over de aard van jullie relatie. Je hebt wel recht op een antwoord, vind ik. Hij kan dit niet eeuwig doodzwijgen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_134585032
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:45 schreef Micson het volgende:
Welke hommo-activiteiten hebben jullie dan allemaal met elkaar uitgevoerd TS?
hihi
pi_134847529
Lastig, ik heb ook zoiets gehad vroeger. Gelukkig zie ik hem niet meer en dat maakt het wat makkelijker.. Hij vertelde mij dat hij psychisch niet in orde was.. (geloof je het zelf) .. toen ik het vroeg..

ik zou het hem eerlijk vragen als ik jou was. Je weet gelijk waar je aan toe bent. Zo blijf je onzeker en ka je geen nieuwe start maken.

ben benieuwd hoe je dit ga aanpakken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')