abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 oktober 2000 @ 15:11:47 #1
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_391121
Tot mijn stijgende verbazing merk ik steeds weer, dat er toch een behoorlijk grote groepering mensen is die niet geloofd dat er ooit een holocaust geweest is.
Ze hebben zelfs "bewijzen" nml dat er in gaskamers geen afvoer te zien is om het gas weer weg te laten stromen, of dat kampen veel te klein zijn voor het aantal mnsen wat er zijn omgekomen zou zijn.

Een "bewijs" is opmerkelijk (zag dit laatst op tv). Een holocaust-disbeliever-groepering wil bewijzen, en neemt contact op met een ontwerper van gaskamers in de USA. Ze gaan naar polen (?) en nemen daar stenen mee uit gaskamers van een concentratie kamp.
Dit gaat naar een lab, verpulverd en al, het lab weet niet wat ze onderzoeken. Er wordt gevraagd, zit een een bep. stof in deze staan? (die stof zou er in moeten zitten als de stenen afkomstig zijn van de muur van een gaskamer)
Conclusie: nee, die stof zit er niet of nauwelijks in.
Hun bewijs is geleverd.
ECHTER dat gas kan nooit zo ver in de muur doordringen, en de hele steen was verpulverd, hoewel eigenlijk alleen de buitenste laag gemeten had moeten worden. Hierdoor is het percentage van die stof duizenden malen kleiner geworden.

Zo zijn de meeste bewijzen te weerleggen. Hoe kunnen mensen dan nog niet geloven dat er een holocaust was? Een gehele bevolkingsgroep kan toch niet massaal liegen??

Frankly, my dear, I don't give a damn.
  Redactie Frontpage donderdag 12 oktober 2000 @ 15:17:44 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_391130
Hoe weet jij dat er wel 1 is geweest? Omdat een heleboel mensen zeggen dat het zo is?
  Admin donderdag 12 oktober 2000 @ 17:58:29 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_391392
in mijn bescheiden mening is het bestaan van de holocaust al meerdere malen bewezen. Ooggetuigeverslagen, bekentenissen van ex-Nazi's etc.
Dat er toch mensen zijn die het bestaan ervan in twijfel trekken toont maar weer eens aan hoe triest de mensheid werkelijk is...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_391395
Mijn opa heeft in zo'n kamp gezeten, die gaskamers waren er wel degelijk... nuff said.
  Redactie Frontpage vrijdag 13 oktober 2000 @ 09:30:41 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_392262
ik zeg ook niet dat er geen geweest is, ik draaide de opmerking van sataN alleen om. Het is tenslotte Filosofie
Ik begrijp niet waarom sommige groeperingen de holocoust in twijfel trekken of het nuanceren. Wel interessant om er over te praten.
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 00:35:10 #6
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_393791
Wat ik verbazingwekkenbd vind is niet dat mensen de holocaust ontkennen, maar dat het in Duitsland bij de wet verboden is de holocaust te ontkennen.

(Lang lang geleden toen ik nog wel eens bijdragen leverde aan het nieuws op de fp heb ik hier een item aan gewijd... over een vooraanstaand engels schrijver die de holocaust ontkent.)

pi_395780
quote:
Op 12 oktober 2000 17:58 schreef Danny het volgende:
in mijn bescheiden mening is het bestaan van de holocaust al meerdere malen bewezen. Ooggetuigeverslagen, bekentenissen van ex-Nazi's etc.
Dat er toch mensen zijn die het bestaan ervan in twijfel trekken toont maar weer eens aan hoe triest de mensheid werkelijk is...
idem
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  † In Memoriam † zondag 15 oktober 2000 @ 15:41:05 #8
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_395841
Het ontkennen van de holocaust vind ik heel heel eng, de daders vind ik een bedreiging.

Ik herinner me nog steeds hoe mijn moeder begon te huilen toen ik vertelde dat ik lid was geworden van Ichud haBonim,een joods zionischtische jeugdbeweging.

Haar angst was dat ik daardoor het gezin in gevaar gebracht had voor als het weer zou gebeuren.

Voor veel mensen is de oorlog nog steeds niet voorbij, de angst is er nog en nu worden er dan weer synagoges verbrand door islamitisch anti-semieten.

Ook voor mij heeft de holocaust heel erg lang doorgewerkt in mijn leven, dat iemand je dood wilt is toch erg persoonlijk ook al is het alleen maar geschiedenis.

The future is after you
  maandag 16 oktober 2000 @ 16:19:43 #9
1275 sataN
pi_397520
Maar waaróm zou je de holocaust ontkennen? Dat zijn dus mensen die geloven dat een gehele bevolking in staat is om massaal dezelfde leugen te vertellen?
  † In Memoriam † maandag 16 oktober 2000 @ 20:31:21 #10
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_397831
De holocaust wordt eik vnl ontkend als bewijs voor het grote joodse complot.

zij hebben de media in handen en kunnen iedereen een rad voor ogen draaien en maar zeuren over vergoedingen.

Het is een vast onderdeel van een antisemitsche ideologie, het moet antisemitisme rechtvaardigen.

En er zijn altijd wel jongeren die erin trappen ook, dat zijn dan de stormtroepers van de beweging.

The future is after you
pi_398137
Ik speel even voor advocaat van de duivel.

Het is natuurlijk belachelijk.. maar stel nou.. stel nou dat er werkelijk geen holocaust is geweest? En als dit bekend/erkend zou worden?

Wat dan? Zou de wereld dan erg veranderen? Ik persoonlijk denk van wel.

It is much easier to be critical than to be correct.
pi_398291
Er zullen altijd mensen blijven die iets in de trend van nazisme zullen propaganderen. Maar de complete holocaust ontkennen is het volgens mij iets te vroeg voor. Mijn opa heeft in een kamp gezeten. En ik denk van wel meer mensen die dit forum lezen. Voor ons is er bewijs genoeg denk ik. Maar als je als hedendaagse neo-nazi steeds weer op die holocaust blijft stuiten lijkt het mij logish dat je zoiets gaat ontkennen. En dat geeft ook gelijk weer aan hoe dom xtreem rechts is gebleven.
Als vandaag gisteren is geworden, weten we wat er morgen kan gebeuren.
  woensdag 18 oktober 2000 @ 17:31:36 #13
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_401496
Waar ik bevreesd voor ben is voor bijvoorbeeld over 100 jaar. Dan staat het nog verder van de mensen af. De holocaust heeft plaatsgevonden, klaar. Het is geen onderwerp waar over gediscusseerd moet/mag/hoeft (te) worden. Ik ben alleen bang dat mensen er over een lange tijd wel aan gaan twijfelen en het antisemitisme wat vele eeuwen/millennia over de wereld heeft gewoekerd weer nadrukkelijk de kop opsteekt.
[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
  woensdag 18 oktober 2000 @ 18:04:00 #14
5108 equilan
DE elfengodin
pi_401560
Helaas zal er altijd over gediscussieerd worden.

Ik schaam me er absoluut niet voor; de tranen staan in mn ogen als ik dit soort berichten lees. Mensen die de holocaust ontkennen?? De man van mijn oma is joods. Zijn hele familie is omgekomen in kampen, alleen zijn zus en hij hebben het weten te overleven. Hij is nu overleden, maar de verhalen die hij wel eens vertelde over de oorlog jagen nog de koude rillingen over mn rug....het is bijna niet voor te stellen dat de man die die verhalen heeft meegemaakt, diezelfde lieve oude man is die tegen over me zat. Mijn oma heeft in het ziekenhuis gewerkt tijdens de oorlog.

Mijn andere opa heeft ook in kampen gezeten, hij is niet joods, maar ook de dingen die hij heeft meegemaakt zijn afschuwelijk. Mijn oma heeft bijna de hele oorlog op het platteland doorgebracht, waar ze woonde in een kippenhok. De boer waar ze zaten had ook joodse mensen opgenomen.

Als ik de verhalen hoor van die vier mensen, waarvan er eentje joods is, is het onmogelijk om de holocaust te ontkennen.
Ze kunnen dan wel zeggen dat het een verzinsel is van de joden, maar alle verhalen, ooggetuigenverslagen van de niet-joden dan??

Echt, ik zit hier zowat te janken van onmacht, hoe halen mensen het in hun hoofd om zoiets te ontkennen!! De pijn, de vernedering van de mensen die het hebben meegemaakt....en dan te moeten horen dat het niet gebeurt is?? Ik schaam me dood......

Ja, nog eventjes dit...als het niet gebeurt is...waar zijn dan al die mensen gebleven?? Mijn familie is niet compleet......

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 18-10-2000 18:05]

Elfensex is superspannend...
pi_401976
Hoe mensen dit kunnen ontkennen is al een raadsel, maar hoe mensen zoiets hebben kunnen verzinnen is een nog groter raadsel.
  donderdag 19 oktober 2000 @ 11:01:27 #16
1275 sataN
pi_402617
Weet je wat ik me net afvroeg, waarom ze Hitler dan aanhangen, die holocaust-ontkenners.
Hitler proprageerde duidelijk dat hij alle Joden en andere mindere rassen verdelgd wilde hebben, zodat de Ubermenschen de wereld zouden heersen.
Met het ontkennen van de holocaust, zeg je dus eigenlijk dat Hitler een grote lozer is die wel veel praatjes had, maar ze nooit heeft uitgevoerd.
En waarom zou je een lozer aan willen hangen?

Die holocaustontkenners zijn dus nog dommer dan ze op het eerste gezicht lijken!

pi_402640
sataN, je bedoelt het vast goed, maar lees je eigen stukje nog eens terug (met name de 2e zin)...

In ieder geval, het zijn een stelletje zieke figuren die roepen dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden. Ik weet ook niet wat ik er verder van moet zeggen, behalve misschien dat ik wou dat ze daarin gelijk hadden...

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  donderdag 19 oktober 2000 @ 13:58:59 #18
1275 sataN
pi_402859
Wat bedoel je BooBooSan? Ik bedoel echt niet dat dat een goed idee was van hem hoor!
Ik vraag me alleen af waarom iemand het zou willen ontkennen, helemaal dus wanneer je nazisme aanhangt, omdat de holocaust toch eigenlijk het ideaal was van het nazisme?
pi_404411
Wat ik dus bedoelde was dit stukje:
quote:
alle Joden en andere mindere rassen
Zie je nou zelf wat ik bedoel? Zoals jij het namelijk opschrijft LIJKT het alsof JIJ zegt (of in ieder geval het waanidee bevestigd) dat er zoiets bestaat als 'mindere rassen'.

Maar laat maar zitten, ik wist dat je het niet zo meende, vond het alleen een rot gezicht.

vrijdag 20 oktober 2000 @ 11:36:43 #20
5108 equilan
DE elfengodin
pi_404449
Booboosan, laten we nu niet op alle slakken zout gaan leggen....'t is toch duidelijk dat ze bedoelt dat Hitler dat vond?? Zo staat het er ook in mijn ogen...

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 20-10-2000 11:36]

pi_404556
Heet jij sataN? Ze vroeg wat ik bedoelde en daar geef ik antwoord op. Aan haar.

En wat 'we' doen weet ik niet, maar ik leg zout op zoveel slakken als ik dat nodig vind.

vrijdag 20 oktober 2000 @ 13:10:26 #22
5108 equilan
DE elfengodin
pi_404613
ooooh sorry hoor booboosan, en ik maar denken dat het een openbare discussie was....
Je hoeft je niet meteen zo aangevallen te voelen hoor, dat was helemaal mn bedoeling niet.
pi_404705
quote:
Op 20 oktober 2000 12:32 schreef BooBooSan het volgende:
maar ik leg zout op zoveel slakken als ik dat nodig vind.
mierenneuken heet dat geloof ik
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 14:29:26 #24
1275 sataN
pi_404747
quote:
Op 19 oktober 2000 11:01 schreef sataN het volgende:

Hitler proprageerde duidelijk dat hij alle Joden en andere "mindere rassen" verdelgd wilde hebben, zodat de Ubermenschen de wereld zouden heersen.

Sorry, zó had het er natuurlijk moeten staan, tussen aanhalingstekens. Het spijt me als ik hiermee iemand tegen het zere been heb geschopt. ik geloof absoluut niet dat er mindere en betere rassen bestaan, juist in mijn opwinding hierover was ik de aanhalingstekens vergeten. ***schaam***
pi_405069
quote:
Op 20 oktober 2000 14:09 schreef Tutta het volgende:
mierenneuken heet dat geloof ik
Fine with me. Politiek correct hebben jullie nog niet gehad, of moet daar ook eerst een kloon voor aangemaakt worden? Nou, die moeite heb ik je dan bespaart.

En verder ging het in dit geval om iets tussen sataN en mij wat inmiddels ook opgelost is wat mij betreft. Zoals ik zei, ik vond het gewoon een rot gezicht. Mag ik dat vinden? Ben blij dat ZIJ het in ieder geval wel begreep.

Verder wens ik de dames Stook en Tut(ta) een prettig weekend samen en de mazzel.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')