HTC one m8 nuquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:14 schreef Quir het volgende:
Ik ga na 2 jaar naar een Galaxy S5. Hoe veel mensen hier hebben de One X nog?
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat niet iedere foto die je een keer bekijkt in map Hoogtepunt terechtkomt? Ik weet echt zeker dat ik de knop 'hoogtepunt' niet aanraak, zodra ik een foto een keer (of soms vaker) bekijk komt hij automatisch in Hoogtepunt te staan. Irritant. Kan dat weg of zo? Of ben ik de enige met dit probleem en ligt het gewoon aan mij?
Nergens kunnen vinden waar je zoiets in of uit zou kunnen schakelen.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat niet iedere foto die je een keer bekijkt in map Hoogtepunt terechtkomt? Ik weet echt zeker dat ik de knop 'hoogtepunt' niet aanraak, zodra ik een foto een keer (of soms vaker) bekijk komt hij automatisch in Hoogtepunt te staan. Irritant. Kan dat weg of zo? Of ben ik de enige met dit probleem en ligt het gewoon aan mij?
Neh, daar staat het ook los van, aangezien het pas in de gallerij gebeurt. Heb nu ergens gelezen dat een foto automatisch als hoogtepunt gemarkeerd wordt als je hem twee keer of meer bekijkt, wtfquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:05 schreef svann het volgende:
[..]
Nergens kunnen vinden waar je zoiets in of uit zou kunnen schakelen.
Al bij camerainstellingen 'standaardwaarden herstellen' geprobeerd?
Jij maakt louter hoogtepunten mee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef RockNijntje het volgende:
Neh, daar staat het ook los van, aangezien het pas in de gallerij gebeurt. Heb nu ergens gelezen dat een foto automatisch als hoogtepunt gemarkeerd wordt als je hem twee keer of meer bekijkt, wtf. Spam.
Ja hier nog de HOX, volledig tevredenquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:14 schreef Quir het volgende:
Ik ga na 2 jaar naar een Galaxy S5. Hoe veel mensen hier hebben de One X nog?
Dat zeg je maar, maar je went wel aan de grotere maten, gaat vanzelf.quote:Op maandag 1 september 2014 23:39 schreef svann het volgende:
Ik baal een beetje van al die steeds grotere nieuwe toestellen.
4,7" is een prima maat, ik hoef niet groter.
Wél zou ik een 2+MHz processor willen, 2 GB RAM, een ruime batterij en een goede camera zonder al teveel toeters en bellen.
Hartstikke mooi al die nieuwe high-end toestellen, maar ik zou een upgrade willen naar een wat compacter model.
Zal toch niet de enige zijn die 5+ inch veel te groot vindt.
Daar hebben wij weinig aan met de One X(+).quote:Op maandag 8 september 2014 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Systeemupdate voor de HTC One, nu aan het downloadenBen benieuwd of het wat is, dat Android 4.3.3
ik heb een One (M7), maar zit op versie 4.4.3quote:Op maandag 8 september 2014 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Systeemupdate voor de HTC One, nu aan het downloadenBen benieuwd of het wat is, dat Android 4.3.3
Geroot en alles?quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een One (M7), maar zit op versie 4.4.3
Ooh fuck, het was ook een typo, 4.4.3 is het inderdaadquote:Op maandag 8 september 2014 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, niks aan gedaan; alleen officiële updates etc.
dat dacht ik alquote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh fuck, het was ook een typo, 4.4.3 is het inderdaad
https://www.google.nl/web(...)+boot+screen&spell=1quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef Iemand91 het volgende:
Heel raar probleem. Ben bij m'n broer die mijn One X heeft overgenomen.
Maar dan zegt hij dat hij al een tijd lang op het bootscreen blijft hangen. Ik hou de aan/uit-knop een tijdje in, daarna knipperen de 3 toetsen een paar keer op en nu is de telefoon dood.
We hebben de telefoon al even aan de lader gehangen (zodat een lege accu i.i.g. niet het probleem is), maar de telefoon reageert nergens meer op.
Ook licht de LED niet op als we 'm aan de lading leggen.
Als ik 'm aan de PC koppelen hoor je wel het kenmerkende koppel/ontkoppelgeluid, maar je ziet geen device verschijnen.
Iemand een idee?
Die fase zijn we dus voorbij.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:00 schreef AlexRow het volgende:
https://www.google.nl/web(...)+boot+screen&spell=1
Misschien staat hier ergens iets tussen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |