abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142059163
Misschien weten jullie het, hoe kan ik de trill melding van FB veranderen ? Sindskort krijg ik dubbele trill bij een FB melding, voel aan alsof iemand snel aantal berichten achter mekaar op whatsapp stuurt, dus werkt verwarrend :P
  dinsdag 8 juli 2014 @ 23:21:47 #122
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_142073786
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:14 schreef Quir het volgende:
Ik ga na 2 jaar naar een Galaxy S5. Hoe veel mensen hier hebben de One X nog?
HTC one m8 nu
  woensdag 9 juli 2014 @ 00:43:25 #123
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_142079193
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat niet iedere foto die je een keer bekijkt in map Hoogtepunt terechtkomt? Ik weet echt zeker dat ik de knop 'hoogtepunt' niet aanraak, zodra ik een foto een keer (of soms vaker) bekijk komt hij automatisch in Hoogtepunt te staan. Irritant :'). Kan dat weg of zo? Of ben ik de enige met dit probleem en ligt het gewoon aan mij?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 10 juli 2014 @ 11:05:09 #124
2651 svann
night-hawk
pi_142131433
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat niet iedere foto die je een keer bekijkt in map Hoogtepunt terechtkomt? Ik weet echt zeker dat ik de knop 'hoogtepunt' niet aanraak, zodra ik een foto een keer (of soms vaker) bekijk komt hij automatisch in Hoogtepunt te staan. Irritant :'). Kan dat weg of zo? Of ben ik de enige met dit probleem en ligt het gewoon aan mij?
Nergens kunnen vinden waar je zoiets in of uit zou kunnen schakelen.
Al bij camerainstellingen 'standaardwaarden herstellen' geprobeerd?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:39:48 #125
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_142136058
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:05 schreef svann het volgende:

[..]

Nergens kunnen vinden waar je zoiets in of uit zou kunnen schakelen.
Al bij camerainstellingen 'standaardwaarden herstellen' geprobeerd?
Neh, daar staat het ook los van, aangezien het pas in de gallerij gebeurt. Heb nu ergens gelezen dat een foto automatisch als hoogtepunt gemarkeerd wordt als je hem twee keer of meer bekijkt, wtf :'). Spam.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 10 juli 2014 @ 22:11:44 #126
2651 svann
night-hawk
pi_142153664
quote:
9s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef RockNijntje het volgende:

Neh, daar staat het ook los van, aangezien het pas in de gallerij gebeurt. Heb nu ergens gelezen dat een foto automatisch als hoogtepunt gemarkeerd wordt als je hem twee keer of meer bekijkt, wtf :'). Spam.
Jij maakt louter hoogtepunten mee. :P

Bij mij gaat dat iig alleen maar handmatig.
Delen (whatsapp, mail) of vaker bekijken doet niets in die map belanden.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_142154438
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:14 schreef Quir het volgende:
Ik ga na 2 jaar naar een Galaxy S5. Hoe veel mensen hier hebben de One X nog?
Ja hier nog de HOX, volledig tevreden :)
pi_143779521
Het is zover, scherm is kapot gevallen.

Ik denk alleen het touchscreen, het glas zelf is heel.. iemand enig idee wat dit gaat kosten bij Dynafix?
  maandag 1 september 2014 @ 23:39:25 #129
2651 svann
night-hawk
pi_144085495
Ik baal een beetje van al die steeds grotere nieuwe toestellen.
4,7" is een prima maat, ik hoef niet groter.

Wél zou ik een 2+MHz processor willen, 2 GB RAM, een ruime batterij en een goede camera zonder al teveel toeters en bellen.

Hartstikke mooi al die nieuwe high-end toestellen, maar ik zou een upgrade willen naar een wat compacter model.
Zal toch niet de enige zijn die 5+ inch veel te groot vindt.
pi_144085771
quote:
18s.gif Op maandag 1 september 2014 23:39 schreef svann het volgende:
Ik baal een beetje van al die steeds grotere nieuwe toestellen.
4,7" is een prima maat, ik hoef niet groter.

Wél zou ik een 2+MHz processor willen, 2 GB RAM, een ruime batterij en een goede camera zonder al teveel toeters en bellen.

Hartstikke mooi al die nieuwe high-end toestellen, maar ik zou een upgrade willen naar een wat compacter model.
Zal toch niet de enige zijn die 5+ inch veel te groot vindt.
Dat zeg je maar, maar je went wel aan de grotere maten, gaat vanzelf.

Ik adviseer je echt heel erg een 5,5 inch OnePlusOne.

Zoek het maar eens op.
pi_144299417
Systeemupdate voor de HTC One, nu aan het downloaden *O* Ben benieuwd of het wat is, dat Android 4.3.3 :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_144303995
quote:
19s.gif Op maandag 8 september 2014 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Systeemupdate voor de HTC One, nu aan het downloaden *O* Ben benieuwd of het wat is, dat Android 4.3.3 :)
Daar hebben wij weinig aan met de One X(+).
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_144322945
quote:
19s.gif Op maandag 8 september 2014 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ik heb een One (M7), maar zit op versie 4.4.3 :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_144323485
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik heb een One (M7), maar zit op versie 4.4.3 :P
Geroot en alles?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_144323547
quote:
19s.gif Op maandag 8 september 2014 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Geroot en alles?
nope, niks aan gedaan; alleen officiële updates etc. :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_144323852
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

nope, niks aan gedaan; alleen officiële updates etc. :s)
Ooh fuck, het was ook een typo, 4.4.3 is het inderdaad :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_144323873
quote:
19s.gif Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ooh fuck, het was ook een typo, 4.4.3 is het inderdaad :+
dat dacht ik al ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_144495658
Mijn HTC One X gaat niet meer aan. Had hem in de lader en ineens wilde hij niet meer aan. Als ik de aanknop inhoud dan flitsen die homebuttons en trilt hij eventjes enzo. Heb al geprobeerd om dat met die volumeknop te doen en een fel licht op die sensor te houden, maar helaas. Iemand enig idee? Als ik op het scherm tik dan trilt hij soms.
  zondag 14 september 2014 @ 14:39:57 #139
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_144514332
De batterij van m'n OneX heeft z'n beste tijd eigenlijk wel gehad -O-. Ben redelijk handig met het opereren van elektrische apparaten dus denk er over om een nieuwe te bestellen en die in te bouwen. Iemand hier die dat al gedaan heeft :P?
pi_144547676
Ik hoorde laatst dat een nieuwe inclusief montage iets van ¤38,- kost. Wil je daar echt zelf voor gaan lopen kutten?
pi_144550532
Die prijs valt me mee. Ik zit ook al een tijdje aan een batterijvervanging te denken.

Na net iets meer dan een jaar kelderde de prestatie van mijn batterij behoorlijk.
Op meer dan drie uur screen on op halve helderheid kan ik niet rekenen.
Mijn vorige HTC-toestellen heb ik na twee jaar doorgeschoven binnen de familie, waarna ze het nog een aardig tijdje uithielden. Dat zie ik met deze integrated batterij niet gebeuren.
Ik zie ook geen upgrate die ik aanlokkelijk genoeg vind aangezien ik deze 4.7" wel de comfortabele max vind (zie mijn post van 1 september).
HTC maar eens bellen.
pi_144552265
Ik twijfel ook. Ook omdat ik niet weet of het hardwaretechnisch is (accu is slecht geworden) of softwaretechnisch (teveel troep op de achtergrond).
pi_146307282
Heel raar probleem. Ben bij m'n broer die mijn One X heeft overgenomen.
Maar dan zegt hij dat hij al een tijd lang op het bootscreen blijft hangen. Ik hou de aan/uit-knop een tijdje in, daarna knipperen de 3 toetsen een paar keer op en nu is de telefoon dood.
We hebben de telefoon al even aan de lader gehangen (zodat een lege accu i.i.g. niet het probleem is), maar de telefoon reageert nergens meer op.
Ook licht de LED niet op als we 'm aan de lading leggen.

Als ik 'm aan de PC koppelen hoor je wel het kenmerkende koppel/ontkoppelgeluid, maar je ziet geen device verschijnen.

Iemand een idee?

[ Bericht 8% gewijzigd door Iemand91 op 04-11-2014 21:29:58 ]
pi_146316660
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef Iemand91 het volgende:
Heel raar probleem. Ben bij m'n broer die mijn One X heeft overgenomen.
Maar dan zegt hij dat hij al een tijd lang op het bootscreen blijft hangen. Ik hou de aan/uit-knop een tijdje in, daarna knipperen de 3 toetsen een paar keer op en nu is de telefoon dood.
We hebben de telefoon al even aan de lader gehangen (zodat een lege accu i.i.g. niet het probleem is), maar de telefoon reageert nergens meer op.
Ook licht de LED niet op als we 'm aan de lading leggen.

Als ik 'm aan de PC koppelen hoor je wel het kenmerkende koppel/ontkoppelgeluid, maar je ziet geen device verschijnen.

Iemand een idee?
https://www.google.nl/web(...)+boot+screen&spell=1

Misschien staat hier ergens iets tussen?

Zelf net geupgrade naar een M8 en is mijn OneX naar mijn broertje gegaan. Hij is er zeer tevreden mee, enkel is de batterij nog steeds wel waardeloos. Hoop dat een nieuwe batterij gaat helpen.

Vond het zelf wel altijd een erg fijn aanvoelende telefoon.
"Those beautiful days for them I live"
pi_146316842
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 00:00 schreef AlexRow het volgende:
https://www.google.nl/web(...)+boot+screen&spell=1

Misschien staat hier ergens iets tussen?
Die fase zijn we dus voorbij.

De telefoon is nu uit en met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. Wat bovendien raar is; ik heb 'm nu aan de lader liggen en hij laadt ook niet op (0 ampère).

Koppel ik 'm echter aan de PC krijg ik wel het USB geluid en verschijnt er onbekend apparaat bij apparaatbeheer als 'APX'. 'Spelen' met de combinatie aan/uit-knop en de volumetoetsen lijkt hier ook effect op te hebben; dan ziet de PC dat onbekende apparaat niet meer.
Doe ik dat nog een keer dan is het weer zichtbaar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')