Is vaker gevraagd, kost geloof ik ergens rond de ¤150quote:Op donderdag 10 april 2014 14:54 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb gisteren mijn HOX laten vallen, precies met het scherm naar beneden buiten op de stoep
Het hele scherm zit nu onder de barsten, splinters e.d.
Het verbaast me dat de touchfunctie nog werkt, zelfs waar het scherm gesplinterd is.
Heeft iemand enige indicatie hoeveel het gaat kosten als ik het scherm laat vervangen?
Rond de ¤100,- of moet ik op nog meer tellen?
Als je het netjes bij HTC doet wel 200e hoor.. heb je een aansprakelijkheidsverzekering? Of iemand anders?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:54 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb gisteren mijn HOX laten vallen, precies met het scherm naar beneden buiten op de stoep
Het hele scherm zit nu onder de barsten, splinters e.d.
Het verbaast me dat de touchfunctie nog werkt, zelfs waar het scherm gesplinterd is.
Heeft iemand enige indicatie hoeveel het gaat kosten als ik het scherm laat vervangen?
Rond de ¤100,- of moet ik op nog meer tellen?
Toen ik hem liet maken in 2012 was het 225.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is vaker gevraagd, kost geloof ik ergens rond de ¤150
Wow dan kan ik beter een nieuwe telefoon kopen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Toen ik hem liet maken in 2012 was het 225.
Ja moet ik even kijken of het idd via de verzekering kan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:20 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Als je het netjes bij HTC doet wel 200e hoor.. heb je een aansprakelijkheidsverzekering? Of iemand anders?
Moto G ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wow dan kan ik beter een nieuwe telefoon kopen.
Een maand geleden kostte het mij 125 en ik heb het van mijn inboedelverzekering terug gekregen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja moet ik even kijken of het idd via de verzekering kan.
Moto G, 16GB versie?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:37 schreef FreezePop het volgende:
Binnenkort maar eens kijken naar een vervanger, al is het in dezelfde prijsrange en een oudere generatie. Wi-fi problemen, speaker issues en kapotte connector voor oordopjes. Als ik oordopjes in mn telefoon doe en muziek luister doet de linkerkant het niet en gaat mn telefoon de laatste persoon die ik gebeld heb, bellen.
Ik zou je aanraden HTC nog een kans te geven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:17 schreef chansadres het volgende:
Abonnement is gelukkig bijna afgelopen. Een week nadat de mobiel was opgestuurd kwamen de gele vlekken weer terug. Ben die telefoon gewoon zat. Het ding had zoveel potentie maar faalde op aflevering. Over een maand loopt het abonnement af bij Telfort. Voor die tijd wil ik mijn telefoon weer eens opsturen. Maar eerst een nieuw abonnement afsluiten met een nieuwe telefoon. In ieder geval geen HTC meer. Denk dat het een Sony Xperia Z Compact word omdat ik een iets kleinere telefoon wil.
Blikje perslucht zou ik zeggen?quote:Op maandag 14 april 2014 22:54 schreef christiman het volgende:
Het valt mij op dat er veel stof c.q 'vuil' achter mijn lens zit, waardoor er een soort van waas over mijn foto's zit. Iemand tips hoe ik het vuil daar weg kan halen, dus hoe ik mijn lens schoon kan maken?
Dank, daar had ik nog niet aan gedacht! Alleen moet ik dan een opening vinden om de perslucht in de lens te spuiten. Er moet(en) natuurlijk (een) kleine opening(en) zijn waarlangs al dat stof onder de lens is gekomen, maar ik vrees dat ik daardoor geen perslucht kan spuiten, omdat die openingetjes te klein zijn :pquote:
Tja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:59 schreef christiman het volgende:
[..]
Dank, daar had ik nog niet aan gedacht! Alleen moet ik dan een opening vinden om de perslucht in de lens te spuiten. Er moet(en) natuurlijk (een) kleine opening(en) zijn waarlangs al dat stof onder de lens is gekomen, maar ik vrees dat ik daardoor geen perslucht kan spuiten, omdat die openingetjes te klein zijn :p
Ik heb 2 jaar lang alleen maar problemen gehad. En met mij vele anderen. De HTC One X was leuk bedacht maar faalde in uitwerking. Ben blij dat ik ben overgestapt. Nu een dikke maand Sony Xperia Z Compact maar wat een verademing!quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden HTC nog een kans te geven.HTC one heb ik echt 0,0 issues mee gehad en heb dat ding nu een jaar.
Tja, de One X was een faal qua bouwkwaliteit, maar dat betekent niet dat alle HTC mobieltjes een faal waren/worden. Mijn One X was ook slecht, maar de One die ik nu heb. (gewoon de One, de metalen dus) is echt geweldig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar lang alleen maar problemen gehad. En met mij vele anderen. De HTC One X was leuk bedacht maar faalde in uitwerking. Ben blij dat ik ben overgestapt. Nu een dikke maand Sony Xperia Z Compact maar wat een verademing!
Doe die taskkiller eens weg dan. Rommel is dat.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:22 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Ik heb nu dus dat ik hem savonds wegleg waarbij de batterij op 75% staat met een taskkiller aan en 8 uur later staat ie nog op 18%. Kan ik er ergens achter komen waarom al die energie weglekt of hoe ik dat kan fiksen. Echt vaag nog nooit problemen met batterij gehad (bijna 2 jaar oud) en nu ineens uit het niets. Ook geen nieuwe apps geinstalleerd recent ofzo.
Dat doet de mijne ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:37 schreef FreezePop het volgende:
Binnenkort maar eens kijken naar een vervanger, al is het in dezelfde prijsrange en een oudere generatie. Wi-fi problemen, speaker issues en kapotte connector voor oordopjes. Als ik oordopjes in mn telefoon doe en muziek luister doet de linkerkant het niet en gaat mn telefoon de laatste persoon die ik gebeld heb, bellen.
Mijne soms ook! Vooral als ik muziek afspeel. Maar dat komt omdat hij de AUX-kabel van mijn radio dan ziet als headset. Opnieuw inpluggen verhelpt het altijd wel.quote:
Ik stap ook over naar een iPhone, ben benieuwd of iOS me tevreden gaat maken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:33 schreef Stink-ui het volgende:
Ik ben overgestapt naar de iPhone 5s
Al met al mijn 1e iOS ervaring. Kan nu al niet zonder wat een opluchting !!
Ikquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:14 schreef Quir het volgende:
Ik ga na 2 jaar naar een Galaxy S5. Hoe veel mensen hier hebben de One X nog?
Ben zelf sinds 2 maanden naar de nieuwe One overgestapt. Omdanks wat problemen met de One X en herhaaldelijk "Nooit meer HTC" gezegd te hebben, toch gezwicht voor dat waanzinnige design. De S5 natuurlijk ook overwogen, maar na ze naast elkaar gehouden te hebben snap ik echt niet waarom je daarvoor zou kiezen..quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:14 schreef Quir het volgende:
Ik ga na 2 jaar naar een Galaxy S5. Hoe veel mensen hier hebben de One X nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |