abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134351019
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 21:07 schreef De_uitblinker het volgende:

[..]

Ik maak me niet druk eerlijk gezegd. Desnoods trouw ik met een cowgirl.
Jij maakt werkelijk geen schijn van kans bij een cowgirl!
Jesus saves but death prevails.
pi_134353810
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 21:07 schreef De_uitblinker het volgende:

[..]

Ik maak me niet druk eerlijk gezegd. Desnoods trouw ik met een cowgirl.
Vooral gewoon door blijven trollen.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_134353899
Heb je al naar belangrijke dingen gekeken? En dan niet het weer of vrouwen in korte rokjes maar dingen als:

- Hoe ga je naar de VS? Je kunt er niet zomaar een huis kopen en gaan wonen.
- Arbeidsmarkt
- Kosten zorgverzekering/zorgkosten
- Aantal sex offenders in de wijk (notsrs)
- Inkomen en kosten van levensonderhoud
pi_134353964
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 01:55 schreef Sapstengel het volgende:
- Kosten zorgverzekering/zorgkosten
Dat wil je serieus niet weten.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_134353974
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 02:05 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Dat wil je serieus niet weten.
Ja, daarom zette ik het er ook bij :P

Mijn oom ging 1x naar de dokter omdat hij last had van z'n knie, werd onderzocht en kreeg een of ander middeltje, kon direct $400 ofzo betalen :')
pi_134354308
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 02:06 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja, daarom zette ik het er ook bij :P

Mijn oom ging 1x naar de dokter omdat hij last had van z'n knie, werd onderzocht en kreeg een of ander middeltje, kon direct $400 ofzo betalen :')
Valt nog mee.

M'n broer woont er, hij betaalt per maand rond de $750 aan ziektekostenpremies (2 volwassenen, 2 kinderen).
pi_134355303
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 03:29 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Valt nog mee.

M'n broer woont er, hij betaalt per maand rond de $750 aan ziektekostenpremies (2 volwassenen, 2 kinderen).
Ongeveer gelijk aan Nederland dus :D? Mits de kinderen ouder dan 18 zijn.
pi_134356566
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 20:56 schreef JohnSpek het volgende:
Ik was een paar maanden terug in Austin. Ze zijn dan wel aardig, maar dat is voornamelijk schijn. Het is allemaal heel typisch Amerikaans. "Pleasure to meet you! How are you? Awesome have a wonderful time!" Terwijl ze er geen kut van menen.

De vrouwen zijn wel verdomd lekker, echt stukken beter dan Nederland.

Ik vond het iets te warm in de zomermaanden.
Joh...je meent het! :') ______________!

Vwb de vrouwen. Kom op zeg. Gemiddeld genomen hebben wij de mooiste meiden van het westelijk halfrond. Vrij natuurlijk (weinig make-up) in voorkomen,nuchter en lang.

De meesten Amerikaanse meiden die ik uit staten zoals Texas ken zijn klein (i.v.g.met onze meiden) en bijna allemaal van die huppeltutjes en waar al vroeg aan gekunsteld is.(fake boobs e.d.) Eigenlijk veredelde klonen van

Voor de rest is alles "big"in Texas!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2013 10:04:46 ]
pi_134356754
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 december 2013 10:03 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Joh...je meent het! :') ______________!

Vwb de vrouwen. Kom op zeg. Gemiddeld genomen hebben wij de mooiste meiden van het westelijk halfrond. Vrij natuurlijk (weinig make-up) in voorkomen,nuchter en lang.

De meesten Amerikaanse meiden die ik uit staten zoals Texas ken zijn klein (i.v.g.met onze meiden) en bijna allemaal van die huppeltutjes en waar al vroeg aan gekunsteld is.(fake boobs e.d.) Eigenlijk veredelde klonen van

[ afbeelding ]

Voor de rest is alles "big"in Texas!
Ze zijn in Texas allemaal veel sportiever en zorgzamer met hun uiterlijk. Ze moeten wel omdat je daar half naakt rondloopt omdat het daar zo warm is.
Uiteraard heb je de cheerleading poppetjes er tussen zitten, maar in geen enkele stad (Austin) ben ik zoveel mooie vrouwen tegengekomen.

Nederlanders de mooiste vrouwen? Volgens mij zeggen alleen Nederlanders dat.
pi_134364632
TS, als mijn vermoeden juist is ga je het niet leuk hebben in Texas.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 17 december 2013 @ 17:11:17 #36
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_134371184
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 10:13 schreef JohnSpek het volgende:
Ze zijn in Texas allemaal veel sportiever en zorgzamer met hun uiterlijk. Ze moeten wel omdat je daar half naakt rondloopt omdat het daar zo warm is.
Uiteraard heb je de cheerleading poppetjes er tussen zitten, maar in geen enkele stad (Austin) ben ik zoveel mooie vrouwen tegengekomen.

Nederlanders de mooiste vrouwen? Volgens mij zeggen alleen Nederlanders dat.
Nope, dat zeggen een hoop anderen ook. En Texas is de staat met de hoogste obesitas-cijfers van de VS. :').
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_134372114
Beter ga je in Californië wonen man.
  dinsdag 17 december 2013 @ 18:07:29 #38
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_134373158
Kan wel. Legaal en illegaal.

Illegaal: Je koopt een retourtje naar Texas en gaat gewoon niet terug. Meer dan genoeg illegalen in de VS, maar het is meestal niet het beste leven.

Legaal: Je investeert tussen de $500.000 en $1.000.000 en je krijgt een green card. Je trouwt die cowgirl (ze staan allemaal te springen). Je hebt een speciale gift en kan er werken voor iemand die geen vergelijkbare persoon kan vinden in de VS.

Gaat dat lukken TS?
reset
pi_134374429
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:11 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Nope, dat zeggen een hoop anderen ook. En Texas is de staat met de hoogste obesitas-cijfers van de VS. :').
Ligt er aan welke plaats he. Austin behoort daar zeker niet bij.
pi_134442237
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef Toto69 het volgende:
Beter ga je in Californië wonen man.
Ja..dat helpt. :') Nu nog welke stad als het kan zodat we wat meer met je antwoord kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')