quote:
Lol, check die goal voor WIndows Phone 8.. Leuk ook allemaal maar no way in hell dat ik zoiets zou backen.
Android en IOS stikken de rotmoord van de middelmatige mediaplayers met hier en daar een pareltje zoals Poweramp. Windows Phone ontbeert het aan een fatsoenlijke speler. Waarom? Well, het OS ondersteunt geen kont aan audio formaten (alleen mp3 en wma) en de api's zijn veelste beperkt volgens een hoop devs om iets fatsoenlijks mee te bouwen aan bijv. equaliser functionaliteit. Ik snap dat de Windows goal zo hoog staat, men wil gewoon zoveel mogelijk backers hebben om zo snel mogelijk een player te kunnen bouwen voor de 2 mobiele os'en die lekker open zijn op audio development vlak. De andere goals zullen waarsch., niet gehaald worden, en zodoende hoeven ze op dat vlak ook niet te gaan falen.

Ik hoop dat WP8.1 wat fatsoenlijke api's toe gaat voegen waardoor er meer mogelijk is, maar volgens mij geeft MS daar zelf geen kont om. De enige die in sommige modellen een equaliser heeft weten te hacken is Nokia, en dat is ook alleen maar omdat zij dieper toegang gehad hebben tot het OS dan de concurrentie.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?