De grote volksverhuizing hequote:Op maandag 16 december 2013 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie Palawan![]()
Wat raar trouwens. Lijkt wel alsof ze gewoon verhuisd zijn.
Jij begrijpt.quote:Op maandag 16 december 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je maandag overleeeefd.
Wat zou jou dat opleveren dan?quote:Op maandag 16 december 2013 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
De grote volksverhuizing he
Wou dat Bulgarije nog zo groot en machtig was dat het aan drie zeeen grensde
Voor mij had dat niet gehoeven.quote:Op maandag 16 december 2013 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
De grote volksverhuizing he
Wou dat Bulgarije nog zo groot en machtig was dat het aan drie zeeen grensde
Het ging ze erg goed af tot de Ottomanen het kwamen verziekenquote:Op maandag 16 december 2013 16:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Nooit echt van de grond gekomen.
Net als elk ander land dat veel grond wilde veroveren
de Bulgaren waren fout in de oorlogquote:Op maandag 16 december 2013 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Het ging ze erg goed af tot de Ottomanen het kwamen verziekenMaar dankzij de Bulgaren konden zij niet opstomen naar West-Europa. Dus dankzij Bulgarije geloof jij nu niet in Mohammed.
Piet Heijnstraat is meer Centrum. M'n tante woonde daar nog. Spuioeverwijk ligt (hoe kan het ook anders..) naast het Spuiquote:Op maandag 16 december 2013 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij weet.
Ken ik wel ja had maten wonen in Zoomwijck. Piet Heijnstraat is toch ook Spuioever?
Mijn broertje is daar laatst wezen kijken voor een huis.
Nou niet bepaald. Ze gebruikte Duitsland wel om de door hun verloren gebieden terug te krijgen. Toen dat niet lukte hebben ze de Duitsers er ook uitgeschopt.quote:Op maandag 16 december 2013 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
de Bulgaren waren fout in de oorlog
Vakantie in eigen land aan de Adriatische, Egeïsche en Zwarte zee.quote:
Nou, nou. Bulgaren hadden enkel een rol in die strijd.quote:Op maandag 16 december 2013 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Het ging ze erg goed af tot de Ottomanen het kwamen verziekenMaar dankzij de Bulgaren konden zij niet opstomen naar West-Europa. Dus dankzij Bulgarije geloof jij nu niet in Mohammed.
Die logica is mij helemaal in het amateurvoetbal ook altijd ontgaanquote:Op maandag 16 december 2013 16:11 schreef Caland het volgende:
Als het voetbal begint zal het wel weer -10 worden met sneeuw
Het wordt tijd dat jij gaat verhuizen.quote:Op maandag 16 december 2013 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Vakantie in eigen land aan de Adriatische, Egeïsche en Zwarte zee.
Dat was Joegoslavië, die hadden zelfs een Britsgezinde prins aan de macht. Bulgarije heeft samen met andere landen (hongarije etc) die Joego's aan gevallen ten faveure van de moffen.quote:Op maandag 16 december 2013 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou niet bepaald. Ze gebruikte Duitsland wel om de door hun verloren gebieden terug te krijgen. Toen dat niet lukte hebben ze de Duitsers er ook uitgeschopt.
Volgens mij ook één van de weinige landen die niet meewerkte met het uitleveren van Joden. Het is me daarom ook duidelijk waarom ik me hier als Ajacied zo thuis voel.
Je bent zelf een amateur.quote:Op maandag 16 december 2013 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou, nou. Bulgaren hadden enkel een rol in die strijd.
[..]
Die logica is mij helemaal in het amateurvoetbal ook altijd ontgaan
Of we heffen dat land op.quote:Op maandag 16 december 2013 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij gaat verhuizen.
Echt niet gezond als je zo geobsedeerd bent door een land.
Dan is hij toch op vakantie in een ander landquote:Op maandag 16 december 2013 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is een goede 2e optie ja.
Dat is ook het bestequote:Op maandag 16 december 2013 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben al behoorlijk ver met het opruimen van mijn burea.
Vooral omdat ik alles gewoon wegdonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |