Dat is zo ongeveer het eerste wat ik zag toen ik weer in Nederland was. Zuidpleinquote:Op maandag 16 december 2013 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk Rotterdam is ook baas. Beter dan Amsterdam met al die teringyuppen en huizenprijzen waar een paard de hik van krijgt.
Je moet alleen wel in een topwijk wonen en niet ergens op Spangen achteraf dan heb je volgens mij echt geen leven meer.
Zuidplein ook man, als je daar loopt op vrijdagavond kom je meer nationaliteiten tegen dan dat er deelnemen aan de OS.
Dan ga je toch gewoon lekker gamen ofzo terwijl je collega's zich bezatten.quote:Op maandag 16 december 2013 15:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik ga geen kleding kopen/huren/lenen alleen voor een kerstborrel
Je vloog over voor Marco Borsatto in het Ahoy?quote:Op maandag 16 december 2013 15:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer het eerste wat ik zag toen ik weer in Nederland was. Zuidplein
Tja dan nog ligt het er maar net aan welke wijk.quote:Op maandag 16 december 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben maar dagelijks in Rotterdam inderdaad.
Jij woont er overigens ook niet, dus uh, oké
Nee maar ik kom oorspronkelijk uit Oud-Beijerland en werd op zuidplein opgepikt door kennissenquote:Op maandag 16 december 2013 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vloog over voor Marco Borsatto in het Ahoy?
Niet alleen Creools, zijn zoveel immigranten uit West en Zuid Europa + Midden Oosten en ook nog eens Japan gekomen die je er daar gemixt en ook nog origineel aantreft, melting pot kan je het wel noemen.quote:Op maandag 16 december 2013 15:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Brazilie is natuurlijk gigantisch groot en heeft een flinke rol gespeeld in de slavernij dus je zal er behoorlijk wat Creoolse invloeden hebben. Vlak Bulgarije echter niet uit want het is al eeuwen een slagveld en broedplaats tussen het west-europa, zuid-europa, oost-europa en klein-azie terwijl ze zelf oorspronkelijk ten noord(oosten) van de kaukasus zaten.
Nu valt het mee sinds er dat samenscholingsverbod is, voorheen kon je soms bijna niet door die deuren heen omdat half Curacao voor de deur stond te chillenquote:Op maandag 16 december 2013 15:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer het eerste wat ik zag toen ik weer in Nederland was. Zuidplein
quote:Op maandag 16 december 2013 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon lekker gamen ofzo terwijl je collega's zich bezatten.
Ook op die trappen. Kanjerirritant als je snel je bus wil halenquote:Op maandag 16 december 2013 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu valt het mee sinds er dat samenscholingsverbod is, voorheen kon je soms bijna niet door die deuren heen omdat half Curacao voor de deur stond te chillen
Ik zou ook elke dag zuipen als ik jouw plaatselijke FC zou supportenquote:Op maandag 16 december 2013 15:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dan ga ik wel met maten zuipen inderdaad.
Nicequote:Op maandag 16 december 2013 15:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee maar ik kom oorspronkelijk uit Oud-Beijerland en werd op zuidplein opgepikt door kennissen
Japan speelt thuiswedstrijdenquote:Op maandag 16 december 2013 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet alleen Creools, zijn zoveel immigranten uit West en Zuid Europa + Midden Oosten en ook nog eens Japan gekomen die je er daar gemixt en ook nog origineel aantreft, melting pot kan je het wel noemen.
Spuioeverquote:
SHO, OSV of de Zinkwegse Boysquote:
Kwam er voornamelijk vaak 's ochtends vroeg voor de bus richting Middelharnisquote:Op maandag 16 december 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben 1 keer in Zuidplein geweest toen ik sos moest halen.
Rare sfeer wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |