Ik ben blij dat jezelf ook de conclusie trok dat het allemaal op racisme gebaseerd was. Niet dat ik heel graag in Rotterdam zou wonen lelijk als het is, maar wat wordt hier overdrevenquote:Op maandag 16 december 2013 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk Rotterdam is ook baas. Beter dan Amsterdam met al die teringyuppen en huizenprijzen waar een paard de hik van krijgt.
Je moet alleen wel in een topwijk wonen en niet ergens op Spangen achteraf dan heb je volgens mij echt geen leven meer.
Zuidplein ook man, als je daar loopt op vrijdagavond kom je meer nationaliteiten tegen dan dat er deelnemen aan de OS.
Echt hequote:Op maandag 16 december 2013 15:48 schreef Caland het volgende:
Volgens mij heeft Elan het niet zo op allochtonen. Maar ik kan het mis hebben.
Amsterdam, je weet wel, met die teringyuppenquote:Op maandag 16 december 2013 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Welk prachtdorp of stad woon jij dan wel niet?
Klopt.quote:Op maandag 16 december 2013 15:48 schreef Caland het volgende:
Volgens mij heeft Elan het niet zo op allochtonen. Maar ik kan het mis hebben.
Tjaquote:Op maandag 16 december 2013 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het enige wat ik mis in Rotterdam is een goede Japanner![]()
Maar dan zou ik naar Amsterdam moeten verhuizen. Dat vind ik te duur.
Je woont er toch niet dus waar praat je over onwetende?quote:Op maandag 16 december 2013 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jezelf ook de conclusie trok dat het allemaal op racisme gebaseerd was. Niet dat ik heel graag in Rotterdam zou wonen lelijk als het is, maar wat wordt hier overdreven
[..]
Echt he
Zelfs geen overhemd met een hoge stijve kraag ofzo?quote:Op maandag 16 december 2013 15:50 schreef TwenteFC het volgende:
Een dresscode voor een kerstborrel van het werk... Gladjakker dresscode, en ik heb geen gladjakker kleding.
Zo heet ik ook.quote:Op maandag 16 december 2013 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou Laurens dan niet logischer zijn?
Alleen verhuizen omdat er een goede Japanner is lijkt me ook wat overdreven eigenlijk.quote:Op maandag 16 december 2013 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het enige wat ik mis in Rotterdam is een goede Japanner![]()
Maar dan zou ik naar Amsterdam moeten verhuizen. Dat vind ik te duur.
Nee man, en ook geen lakschoenen etc.quote:Op maandag 16 december 2013 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs geen overhemd met een hoge stijve kraag ofzo?
hurenquote:Op maandag 16 december 2013 15:50 schreef TwenteFC het volgende:
Een dresscode voor een kerstborrel van het werk... Gladjakker dresscode, en ik heb geen gladjakker kleding.
Ik ben maar dagelijks in Rotterdam inderdaad.quote:Op maandag 16 december 2013 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Je woont er toch niet dus waar praat je over onwetende?
Vraag maar aan Sjaak die weer precies wat voor overlast je in Rotterdam kan hebben van allochtonen.
Nep supporterquote:Op maandag 16 december 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben maar dagelijks in Rotterdam inderdaad.
Mwa. Wij nemen dit serieus wel mee in onze overweging hoorquote:Op maandag 16 december 2013 15:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen verhuizen omdat er een goede Japanner is lijkt me ook wat overdreven eigenlijk.
Je hebt ook geen vrienden?quote:Op maandag 16 december 2013 15:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee man, en ook geen lakschoenen etc.
Brazilie is natuurlijk gigantisch groot en heeft een flinke rol gespeeld in de slavernij dus je zal er behoorlijk wat Creoolse invloeden hebben. Vlak Bulgarije echter niet uit want het is al eeuwen een slagveld en broedplaats tussen het west-europa, zuid-europa, oost-europa en klein-azie terwijl ze zelf oorspronkelijk ten noord(oosten) van de kaukasus zaten.quote:Op maandag 16 december 2013 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ras en mixen, gaat van diepzwart tot spierwit
Dan zijn jullie best raar.quote:Op maandag 16 december 2013 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Wij nemen dit serieus wel mee in onze overweging hoor
Tja dan moet je de hoge kosten maar voor lief nemenquote:Op maandag 16 december 2013 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Wij nemen dit serieus wel mee in onze overweging hoor
Dat is alleen op de westelijke balkan zoquote:Op maandag 16 december 2013 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met dat soort problemen weten ze in de Balkan wel raad ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |