abonnement Unibet Coolblue
pi_134332302
Kerstpakket vol met vreten O+
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_134332906
quote:
2s.gif Op maandag 16 december 2013 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
Hier ook geen PayPal mail -O-
Ook niet ;(

De code is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je moet volgens mij via ebay.nl winkelen. Maar ik kan niet garanderen of het dan werkt, als je geen mail hebt gekregen Ik lees wisselende berichten, de 1 wel, de ander niet. Ik zou het gewoon proberen *O*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_134333011
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 15:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Bij ons voor de deur :Y
moar info in DM? als het redelijk dichtbij is dan is dat een optie voor een paar dagen :')
pi_134334300
Wat een geweldig huishouden ook weer hier. Allebei continu druk, nergens tijd voor en nu dus geen fatsoenlijk eten meer en bijna geen wc papier. En manlief moest om 5 uur alweer weg voor avondopleiding.
En we hebben blijkbaar toegezegd dat oud en nieuw wel bij ons gevierd kan worden met vrienden. Terwijl B nog geopereerd gaat worden en dan niks mag tillen. Doen we handig :')
  maandag 16 december 2013 @ 17:23:10 #30
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_134334520
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 15:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Nou.... Ik kreeg toevallig net bericht dat het apparaat dat ik nog nodig heb (en wat ruim een week kapot was) waarschijnlijk weer kapot is :')
Dus het schiet niet zo erg op als ik zou willen helaas -O-
:')
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 17:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat een geweldig huishouden ook weer hier. Allebei continu druk, nergens tijd voor en nu dus geen fatsoenlijk eten meer en bijna geen wc papier. En manlief moest om 5 uur alweer weg voor avondopleiding.
En we hebben blijkbaar toegezegd dat oud en nieuw wel bij ons gevierd kan worden met vrienden. Terwijl B nog geopereerd gaat worden en dan niks mag tillen. Doen we handig :')
Dat huishouden komt bekend voor :@

Hopelijk ging je gesprek goed en word je voor de volgende uitgenodigd :D
吴 曼 迪
pi_134335083
M'n haar zit weer goed, yayyyy O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
  maandag 16 december 2013 @ 17:40:54 #32
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_134335234
Gezellig man, schreeuwende buren O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_134335282
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 17:40 schreef Debsterr het volgende:
Gezellig man, schreeuwende buren O+
Beter dan mijn buren _O-
Aids.
pi_134335310
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 17:36 schreef Diconnected het volgende:
M'n haar zit weer goed, yayyyy O+
Pic!

En lekker is dat altijd he, vers van de kapper O+
pi_134335416
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 17:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Pic!

En lekker is dat altijd he, vers van de kapper O+
Zal straks een goede maken :D.
En ja heerlijk O+ had nu ook 50% korting dus dat was ook nice :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_134335447
Heb alleen wel flinke uitgroei, dus ik ga maar eens rondvragen of iemand m'n haar kan verven :') vind het echt te duur bij de kapper :@
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_134335555
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 17:46 schreef Diconnected het volgende:
Heb alleen wel flinke uitgroei, dus ik ga maar eens rondvragen of iemand m'n haar kan verven :') vind het echt te duur bij de kapper :@
Ja kapper is wel duur... Maar ik doe het toch daar. :P Heb altijd verf met wat extra peroxide voor mijn zilveren *ahum* uitgroei, maar een spoeling op de rest, zodat dat niet naar de klote gaat. Resultaat is altijd goed, dus dan heb ik het geld er wel voor over :Y
pi_134335572
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 17:45 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Zal straks een goede maken :D.
En ja heerlijk O+ had nu ook 50% korting dus dat was ook nice :9
Oeh nice!
pi_134335699
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 17:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja kapper is wel duur... Maar ik doe het toch daar. :P Heb altijd verf met wat extra peroxide voor mijn zilveren *ahum* uitgroei, maar een spoeling op de rest, zodat dat niet naar de klote gaat. Resultaat is altijd goed, dus dan heb ik het geld er wel voor over :Y
Ja de laatste keer dat ik het bij de kapper ook heb laten verven was ik 80 euro kwijt... dat vind ik toch best veel :P al was het wel een hele mooie kleur :Y maar ik ga denk ik v/d week verf halen bij de kappersgroothandel hier, en dan aan vriendin vragen of ze het kan verven.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_134335813
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 17:54 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja de laatste keer dat ik het bij de kapper ook heb laten verven was ik 80 euro kwijt... dat vind ik toch best veel :P al was het wel een hele mooie kleur :Y maar ik ga denk ik v/d week verf halen bij de kappersgroothandel hier, en dan aan vriendin vragen of ze het kan verven.
Wow das wel heel veel ja... Ik was vorige week 40 euro kwijt om alles te laten verven. Ook niet super goedkoop maar ok...
  maandag 16 december 2013 @ 17:58:14 #41
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_134335834
Kun je dan geen spoeling kopen? Ik heb ook geen echte verf, maar het is dus ook geen typische spoeling waardoor het dus wel lang blijft zitten.
Of wil je een lichtere kleur erin dan je eigen haarkleur?
吴 曼 迪
pi_134335903
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 17:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Wow das wel heel veel ja... Ik was vorige week 40 euro kwijt om alles te laten verven. Ook niet super goedkoop maar ok...
Ja die 80 was incl knippen en stylen enzo geloof ik. Kan ook 70 zijn geweest hoor, is inmiddels een half jaar terug _O-

quote:
17s.gif Op maandag 16 december 2013 17:58 schreef megamandy het volgende:
Kun je dan geen spoeling kopen? Ik heb ook geen echte verf, maar het is dus ook geen typische spoeling waardoor het dus wel lang blijft zitten.
Of wil je een lichtere kleur erin dan je eigen haarkleur?
Ja kan ook wel idd. Maar ik wil met iets roods/kersen en daar zijn weinig spoelingen in te vinden.. Maar vd week dus langs bij de kappersgroothandel, misschien hebben ze daar iets wat ik zoek :D.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_134335908
Ik wil eigenlijk ook wel wat donkerder dan mn eigen kleur, maar ik heb dikke uitgroei en andere kleuren eronder dus zelf verven ga ik niet doen hihhao :')
pi_134335928
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 18:00 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja die 80 was incl knippen en stylen enzo geloof ik. Kan ook 70 zijn geweest hoor, is inmiddels een half jaar terug _O-

[..]

Ja kan ook wel idd. Maar ik wil met iets roods/kersen en daar zijn weinig spoelingen in te vinden.. Maar vd week dus langs bij de kappersgroothandel, misschien hebben ze daar iets wat ik zoek :D.
Ja inclusief knippen en drogen was ik wel 70 euro kwijt ja..
  maandag 16 december 2013 @ 18:02:30 #45
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_134335973
Aja, ik 88 met korting (want student :v ) voor knippen, stylen en kleuren. Maar dan heb ik niet de goedkoopste optie.
Niet echt goedkoop maar voor die 3-4 keer per jaar heb ik dat wel over.
吴 曼 迪
pi_134336083
En ik wacht denk ik nog ff met kleuren want ik ga morgen voor een bril kijken :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_134336123
quote:
17s.gif Op maandag 16 december 2013 18:02 schreef megamandy het volgende:
Aja, ik 88 met korting (want student :v ) voor knippen, stylen en kleuren. Maar dan heb ik niet de goedkoopste optie.
Niet echt goedkoop maar voor die 3-4 keer per jaar heb ik dat wel over.
4x per jaar maar kleuren? :@ Nu klinkt het niet meer zo duur :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2013 18:08:50 ]
  maandag 16 december 2013 @ 18:10:01 #48
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_134336148
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 18:08 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

4x per jaar maar kleuren? :@ Nu klinkt het niet meer zo duur :')
Ja maar ik heb dus een donkerdere kleur dan mijn eigen haarkleur he ;) Dus geen verf maar een spoeling die er langzaam uit gaat. Als je een lichtere kleur wilt werkt dat helaas niet.
En na die drie maanden moet ik wel echt naar de kapper ivm uitgroei maar de meeste mensen zien dat dan niet eens.
吴 曼 迪
pi_134336207
quote:
17s.gif Op maandag 16 december 2013 18:02 schreef megamandy het volgende:
Aja, ik 88 met korting (want student :v ) voor knippen, stylen en kleuren. Maar dan heb ik niet de goedkoopste optie.
Niet echt goedkoop maar voor die 3-4 keer per jaar heb ik dat wel over.
Mijn haar reageert niet lekker op die drogisterijpakjes, daar zit heel veel peroxide in voor goede grijsdekking etc. Maar mijn haar is heel fijntjes, en ik kreeg heel snel na het verven dan gespleten punten en zo. Dus een spoeling is beter. Alleen word ik nu wel grijs :'( Dus vandaar verf op de uitgroei, spoeling op de rest. Maar dat gaat mijzelf niet lukken om dan met 2 producten ook nog alles in een kleur te krijgen en zo. Dus laat dat liever door de kapper doen ja... En om wat kosten te besparen, laat ik de ene keer alles kleuren en e volgende keer laat ik de uitgroei aanpassen op de kleur die de punten op dat moment hebben :P
pi_134336262
quote:
17s.gif Op maandag 16 december 2013 18:10 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja maar ik heb dus een donkerdere kleur dan mijn eigen haarkleur he ;) Dus geen verf maar een spoeling die er langzaam uit gaat. Als je een lichtere kleur wilt werkt dat helaas niet.
En na die drie maanden moet ik wel echt naar de kapper ivm uitgroei maar de meeste mensen zien dat dan niet eens.
Ik kleur elke 8 weken ongeveer. In ieder geval de uitgroei. Soms laat ik het rekken tot 3 maanden maar dan schaam ik me kapot om het zilver en kan ik het voor mijn gevoel alleen maar op bepaalde manieren dragen zodat het niet opvalt :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')