Nee jo ik ben slechts 1e jaars HBO-student Technische Informatica(ICT).quote:Op maandag 16 december 2013 16:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik ben ook niet afgestudeerd op Universitair gebied zoals u
quote:Op maandag 16 december 2013 17:01 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee jo ik ben slechts 1e jaars HBO-student Technische Informatica(ICT).![]()
![]()
Ik bedoelde meer wat heb je in Marokko te zoeken als blanke Nederlander en je wilt daar zelfs een politieke partij oprichten.![]()
![]()
Daar gaan je ze niet serieus nemen.
Alleen zijn wij hier geboren en dus staatsburger hihi, u mad?quote:Op maandag 16 december 2013 17:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Juist, die vergelijking probeer ik ook te maken...
Geen Nederlands , dat beweer ik niet.quote:Op maandag 16 december 2013 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij hoort geen Nederlands meer in Den Haag...!?
Dit heet een aanpasingsprobleem hebben, respectloze menatliteit hebben en fouten in de opvoeding zodra daar niks aan veranderd zijn het geen Nederlanders, sorry..quote:Op maandag 16 december 2013 17:13 schreef expans het volgende:
[..]
Alleen zijn wij hier geboren en dus staatsburger hihi, u mad?
Een politieke partij oprichten is een aanpassingsprobleem, respectloze mentaliteit en een fout in de opvoeding? Ja oke. Duidelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 17:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dit heet een aanpasingsprobleem hebben, sespectloze menatliteit hebben en fouten in de opvoeding zodra daar niks aan veranderd zijn het geen Nederlanders, sorry..
De Koran is al aanwezig in de Tweede kamer.quote:Op maandag 16 december 2013 17:15 schreef vigen98 het volgende:
dat een bijbel in de 2e kamer ligt vind ik niet gek aangezien Nederland op een christelijke manier is opgebouwd maar een Koran dat vol zit met haat teksten in de 2e kamer? Over mijn dode lijk dat dat gaat gebeuren
Aanpassingsprobleem? Waarom? Omdat ik me half trollend gedraag?quote:Op maandag 16 december 2013 17:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dit heet een aanpasingsprobleem hebben, sespectloze menatliteit hebben en fouten in de opvoeding zodra daar niks aan veranderd zijn het geen Nederlanders, sorry..
Dat heet misbruik maken van de situatie, waarom is het bij de chinezen mensen wel gelukt om goed in te burgeren? Dat zijn pas echte Nederlanders!quote:Op maandag 16 december 2013 17:24 schreef expans het volgende:
[..]
De Koran is al aanwezig in de Tweede kamer.
[..]
Aanpassingsprobleem? Waarom? Omdat ik me half trollend gedraag?
Ik ben geen Nederlander, ik voel me ook geen Nederlander maar ik ben wel een Nederlandse staatburger aka dit is ook deels mijn land. En daar is dan ook niks mis mee, alleen dat lijkt niet echt door te dringen bij de meeste mensen. Er is een verschil tussen integratie en assimilatie.
Misbruik? Hoe dan?quote:Op maandag 16 december 2013 17:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat heet misbruik maken van de situatie
Ik heb het ook niet over jou maar over de rotte appels die er helaas meer zijn dan gezonde appels.quote:Op maandag 16 december 2013 17:33 schreef expans het volgende:
[..]
Misbruik? Hoe dan?
Ik studeer hier, als ik hier blijf wonen maak ik toch ook deel uit van dit land ofniet? Of denk je dat de gemeente en de belastingdienst zegt van joh laat maar dat is een Turk die hoeft geen belasting te betalen?
Hoezo niet?quote:Op maandag 16 december 2013 17:01 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee jo ik ben slechts 1e jaars HBO-student Technische Informatica(ICT).![]()
![]()
Ik bedoelde meer wat heb je in Marokko te zoeken als blanke Nederlander en je wilt daar zelfs een politieke partij oprichten.![]()
![]()
Daar gaan je ze niet serieus nemen.
Ik dacht dat het dan juist Nederlanders waren.quote:Op maandag 16 december 2013 17:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dit heet een aanpasingsprobleem hebben, respectloze menatliteit hebben en fouten in de opvoeding zodra daar niks aan veranderd zijn het geen Nederlanders, sorry..
En dan Sinterklaas feest invoeren, kerken bouwen, vrouwen zonder hoofddoek laten rondlopen?quote:Op maandag 16 december 2013 17:40 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Er kan best een Nederlander premier van Marokko worden , een type als John de Mol o.i.d
Die zijn er uiteraard ook, die noemen we Tokkiesquote:Op maandag 16 december 2013 17:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik dacht dat het dan juist Nederlanders waren.
Ken jij prinses Lalla Salma niet?quote:Op maandag 16 december 2013 17:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En dan Sinterklaas feest invoeren, kerken bouwen, vrouwen zonder hoofddoek laten rondlopen?
Sceince fiction...
Ja, en nu?quote:Op maandag 16 december 2013 17:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ken jij prinses Lalla Salma niet?
http://nieuws.marokko.nl/(...)-bij-troonwisseling/
Nu weet je dat er daar vrouwen zonder hoofddoek rondlopen en hoef je niet meer een poging te doen om dat science fiction te maken.quote:
Het gaat om de samenleving en niet om 1 persoonquote:Op maandag 16 december 2013 17:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nu weet je dat er daar vrouwen zonder hoofddoek rondlopen en hoef je niet meer een poging te doen om dat science fiction te maken.
Maar vind je het, los van het feit dat Marokko nou niet het beste voorbeeld is als je landen wilt aanhalen waar moslimextremisme voorkomt, niet een beetje kinderachtig om een houding aan te nemen van boehoe wij mogen daar vast geen kerk dus hier ook geen moskee.quote:Op maandag 16 december 2013 17:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het gaat om de samenleving en niet om 1 persoon
Chinezen? De meest in zich gekeerde groep? Juist ja, voorbeeld van integratie hoor. Dat je ze niet hoort betekend niet dat alles koek en ei is.quote:Op maandag 16 december 2013 17:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat heet misbruik maken van de situatie, waarom is het bij de chinezen mensen wel gelukt om goed in te burgeren? Dat zijn pas echte Nederlanders!
Inderdaad, de gemiddelde Chinees is denk ik slechter geintergreerd dan de gemiddelde Noord-Afrikaan.quote:Op maandag 16 december 2013 18:05 schreef expans het volgende:
[..]
Chinezen? De meest in zich gekeerde groep? Juist ja, voorbeeld van integratie hoor. Dat je ze niet hoort betekend niet dat alles koek en ei is.
Er zijn daar honderden kerken en er lopen honderdduizenden vrouwen rond zonder hoofddoek.quote:Op maandag 16 december 2013 17:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom schreef ik de reacties ook even. Anderen mogen m.i. wel weten dat jouw beeld van Marokko niet klopt. Dat jij reddeloos verloren lijkt en het ten aanzien van jou parels voor de zwijnen zijn was me wel duidelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 17:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |