quote:
Op dinsdag 17 december 2013 14:06 schreef Timwonnacott het volgende:[..]
Het is ons ook maar deels gelukt natuurlijk. Bomen op de maan, dat soort dingen zitten er in een eckte pack natuurlijk niet bij en we hebben nog aparte ore generation. Dat soort dingen weg werken is ook onderdeel van zo'n pack natuurlijk.
Maar dat maakt ons geen zak uit
De FTB fix van bomen op de maan is 'we stoppen heel de maan er niet in' FTB kan dit niet fixen al zouden ze het willen
In Tech World 2 zit galcraft er ook weer niet bij
Wat dat betreft moet je wat de pack makers doen ook niet overschatten. Ze hebben vrijwel nooit toegang tot de source code van mods tenzij deze toegankelijk is gemaakt door de mod makers zelf. Het overgrote deel van de bug fixes doet het FTB team dan ook niet maar de mod makers zelf omdat de mods gecompiled verspreid worden.
Wat ze wel doen is veel bug testen en met deze feedback weer naar de modmakers gaan die dan weer deze bugs fixen. Verder fixen ze ID's (wat ik heb gedaan voor de fok pack, nu niet bepaald rocket science.
) Zorgen ze dat alle configs goed werken en zorgen ze ervoor dat forge alles goed kan laden (wat denk het meeste werk is )
Geen idee of ze tegenwoordig nog veel invloed uitoefenen op world generation, biomes o plenty lijkt dat nu allemaal te doen. Maar misschien dat hier ook nog wat werk in zit. (zorgen dat je niet 6 soorten copper hebt enzo
)
Zal niet beweren dat het geen behoorlijke taak is maar zonder de mod makers die hun mods aanpassen voor packs kunnen pack makers vrij weinig.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ame_thyst op 17-12-2013 14:19:52 ]